Yle: Yhdellä omistajalla on jopa 11 hitas-asuntoa – Heinäluoma omistajana kolmessa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011913211.html
Ruma käsi korjannut HITAS-asunnot parempiin suihin eli sosialisti SUDEN kitaan...... Niin kova halu olla porvari, puheet vain sosialismilla kuorrutettua.
Sosialismi /SDP vienyt Hitas-aunnot Hesassa
18
187
Vastaukset
- Anonyymi00001
sdp..lumppu jakorasia.
- Anonyymi00002
Omatunto ei kolkuta demaria, se on rahan himo joka pistää toimimaan.
Demarinn motto, minulle kaikki ja heti! - Anonyymi00003
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34c3243c-09b9-4d62-a645-86b06fb35c35
Kyllä demari yhteiskunnan kiemurat osaa kiertää ja käyttää hyödyksi....puheet ovat aina kusetusta ja toisten mollaamista.
Ei omena kauas puusta ole tipahtunut.- Anonyymi00004
Niin osaa myös vasurit ja vihreät.
- Anonyymi00005
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34c3243c-09b9-4d62-a645-86b06fb35c35
E. Heinäluoma haluaa tienata Hitas-asunnoilla, niillä jotka ovat tarkoitettu aivan muille kuin vuokra käyttöön. Himo iski sosialistille. - Anonyymi00006
Nämä demarit haukkuvat hallitus kun eivät satsaa asuntotuotantoon Helsingissä jotta saisivat ostaa niitä jotta sosialisti päättäjät /edustajat pääsisivä keinottelemaan asuntotuloilla.
DEMARIT ovat susia"LAMPAAN" asussa.- Anonyymi00013
Ei ääniä SDP:lle!!!
- Anonyymi00007
Oli aika hyvä lausahdus ei omena ole kauas puusta pudonnut.Kun ajattelee isää ja tytärtä opit on mennyt hyvin perille.Toiset hölmöt äänestää heitä vielä innokkaasti.
- Anonyymi00009
Putki-Paavo ja tytär, joka on Helsingin kaupungin hallituksen puheenjohtaja pelaavat poliittista peliä käyttämällä hyväksi äänestäjien hyväntahtoisuutta. Reilusti käsi veronmaksajien taskuun. 💰😳💰
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Putki-Paavo ja tytär, joka on Helsingin kaupungin hallituksen puheenjohtaja pelaavat poliittista peliä käyttämällä hyväksi äänestäjien hyväntahtoisuutta. Reilusti käsi veronmaksajien taskuun. 💰😳💰
Eikö nuo demarit (sosialistit) olekin kuuluisia siitä että helpommin käydään yhteiskunnan taskuilla kuin omilla.🤬
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö nuo demarit (sosialistit) olekin kuuluisia siitä että helpommin käydään yhteiskunnan taskuilla kuin omilla.🤬
SDP👎🏼👎🏼👎🏼
- Anonyymi00008
Opit ovat mennet perille kotioloissa.
- Anonyymi00011
Ajatella, että 25 pros. äänestäjistä pitää tätä demaritoimintaa täysin hyväksyttävänä ja kannatettavana. On kyllä aikoihin eletty. Ja Putki-Eero on kaikkien koijareitten isä?
- Anonyymi00012
Miten sdp:n edustajien VOK-bisnekset?
- Anonyymi00014
Olipas meillä Helsingissä yhtä kaukonäköinen
kaupunkisuunnitelulautakunnan johtaja kuin Espoossa, joka huomaisi, että kaupunkiimme on rakennettu aivan vääränlaisia asuntoja,jotka ovat rumia ja eikä ympäristöön ole kiinnitetty vähän huomiota.
Kokoomuksen kansanedustaja ja Espoon kaupunginvaltuutettu vaatii lisää kalliita ja hienoja asuntoja, vähemmän tuettua asuntotuotantoa. Hän on tietyistä kaupunginosista erityisen huolissaan.
Kokoomulsen kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu Henrik Vuornos on huolissaan segregaation lisääntymisestä Espoon asuinalueilla. Eritoten häntä huolettaa Suvelan asuinalue.
Espoo on rakentanut liikaa tuettuja asuntoja. Ne on myös rakennettu vääriin paikkoihin. Tätä mieltä on Henrik Vuornos ja nyt hän aikoo muuttaa tilanteen.
Se, mikä tässä uutisessa oli erityisen ansiokasta,
Vuonoksen johtama lautakunta päätti panna jäihin toistakymmentä kaavaa, jotka olivat kerrostaloalueita ympäri Espoota, koska niihin olisi todennäköisesti rakennettu vuokra-asuntoja ja tuettuja asuntoja, joita on jo Espoossakin liikaa.
Helsingissä aloitetusta 2931 uudesta asunnosta taas on 51% prosenttia valtion tukemia.
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011885127.html
Toivoisin, että meidänkin kupunginsuunnittelijat ottaisivat järjen käteensä, eivätlä rakentaisi niin kuin nyt ja ottaisivat rakennusten ympäristön ja viihtyisyyden huomioon. Esim. lähivuosina Vuosaareen rakennuttu tornialue ei ole millään kriteereillä arvioituna onnistunut kokonaisuus. Siinä rikottiin rakennussuunnitelmia ja taisi melkein koko rakennuskanta "vahingossa"
lipsahtaa tuetuiksi vuokra-asunnoiksi. - Anonyymi00015
Sampanja-sosialistit.
- Anonyymi00017
Onhan nuo punaset aina tiedetty, kattokaa naapurimaahan tulemme perässä jos vielä pääsevät valtaan kanssa vihervasemmiston. Urpilaisen afrikan pesti vain 27000e/kk ja sannu söi aamiaiset veronmaksajien piikkiin ja tais bilettääkin.
- Anonyymi00018
Mitenhän nää lulee jos joskus sota tulee että kukaan kantasuomalainen niihin osallistuu voin itse sanoa että taistelkaa itse niin paljon suomalaisia on kyykytetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181