Kun näyttelemme juuri alkavaa ilmestyskirjan maailmanlopun tarinaa, niin toivon hartaasti, ettei nyt modena toimi kukaan, joka ei omaa älykästä älyä.
Onhan sekin tietysti mahdollista, ettei edelleenkään ole tarkoitus suomalaisten ymmärtää mistään mitään.
Mallikas maailmanloppu
Anonyymi-ap
2
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tyhmintä mitä tässä vaiheessa nyt tehtiin oli hävittää se Ap.2 ketju. Tässä tilanteessa ei nyt auta vaikka uskovaiset vetäisivät herneenpalot sieraimiinsa - yhtä aikaa juuri nousivat barrikaadeille niin Trump joukkoineen sekä sotilaat viesteineen sekä itse paavikin.
- Anonyymi00002
Ja minä en pätkääkään toimi urheiluselostajana teille, jos älytaso edelleen noudattaa sitä, että Raamatun totuus on se mikä täällä sensuroidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172494Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671639Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091559Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71557Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471433Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell901375Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311127En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086