Salkkareissa on niin huono äänitys, ettei monenkaan näyttelijän puheesta saa mitään selvää. Ja kun kaikkein vaikeimmat sössöttäjät puhuu jotain, niin silloin laitetaan niin kova ja hakkaava musiikki, ettei yhdestäkään sanasta saa selvää.
Kaikki muut ohjelmat kuuluu selvästi, mutta Salkkarit???
Salatut Elämät8
13
380
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näyttelijöiden artikulointi on alkeellista ja äänittäjien ammattitaito olematonta.
Lisäksi suositaan puheen päälle laitettavaa kovaäänistä musiikkia tai muuta taustahälinää.
Omalta osalta jää nuo kotimaan elokuvat/sarjat katsomatta. Tästä ongelmasta on puhuttu monia vuosia, mutta sitä ei vaan osata tehdä laadukkaasti edellenkään. - Anonyymi00002
Minä kuulen hyvin, mitä Salkkareissa puhutaan.
- Anonyymi00003
Epäsuosittu mielipide varmaan, mutta minusta Salkkareista saa yllättävän hyvin selvää. Ainakin jos katsoo kuulokkeilla. Eri asia tietysti jos näyttelijä ei osaa artikuloida ollenkaan.
- Anonyymi00009
"Ainakin jos katsoo kuulokkeilla"
Kuulokkeilla kuunnellaan...
- Anonyymi00004
Korvakuulokkeilla saa hyvin selvää, jos niitä pystyy käyttämään.
- Anonyymi00005
Olen ite kans kiinnittäny huomiota että äänityksen taso on liian alhainen. Myös editointi ja leikkaukset ovat menneet vuosien myötä alaspäin.
- Anonyymi00007
Kerrotko, millä tavalla editointi ja leikkaukset ovat mielestäsi menneen alas päin?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerrotko, millä tavalla editointi ja leikkaukset ovat mielestäsi menneen alas päin?
Tuntuu että lähes kesken tilanteen vaihtuu seuraavaan tilanteeseen ja tilanteet vois olla paljon pidempiä
- Anonyymi00006
Peskää korvanne...
- Anonyymi00008
Pääsiäismunia ei pitäisi ottaa kuorineen.
- Anonyymi00010
Eipä enää kiinnosta, ei ole muuta kun homojen ongelmia. Varmaan sitä nykypäivää
- Anonyymi00013
Kun keskittyy tarkemmin, niin huomaa että homojen ongelmat ovat pieni osa kokonaisuutta.
- Anonyymi00011
Äänittäjät kuuntelevat lähinnä kuulokkeilla ja tuijottavat mittareitaan. Lopputulos on se mikä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179