Olen vuosien mittaan säästänyt pitämällä hiukset lyhyinä.
Jos parturi maksaa 50€ neljän viikon välein, rahaa kuluu 600€/vuosi.
Kotiparturin saa 40€ hintaan.
Ensimmäinen ajo säästää jo 10€
Jos epäilet osaamistasi lue gigantin kotiparturointiohje.
Lyhyiden hiusten pesu vaatii vain vähän jos ollenkaan shampoota.
Säästökeinoja
9
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eli miten paljon sinulla on tallessa noita säästöjä?
- Anonyymi00003
Säästötilillä on 83 653€ ja tähtitilillä 13 732€
Käyttötilillä in 4 873€
- Anonyymi00002
Sama homma jo useita vuosia. Täällä päin ei parturi 10-15 euroa enempää maksa, mutta on kätevämpi leikata itse.
- Anonyymi00005
Kun lopetin tupakoinnin 2002 olen säästänyt yhteensä 12 500€
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun lopetin tupakoinnin 2002 olen säästänyt yhteensä 12 500€
Olen käynyt maksullisessa parturissa 45 vuotta sitten. Siitä lähtien on pärjätty
edullisillä kotikoneilla, mitkä on kestäneet useita vuosia jokainen.
Ei edes jaksa laskea sitä valtavien säästöjen määrää.
- Anonyymi00007
70-80 luvuilla oli pornolehtiä partureissa kun odotti vuoroaan, tupakitkin kärysi.
Sitten naispartureiden leikattaviksi.
huhhuh!
kaikki ne kieltää.. - Anonyymi00008
Kun paikkakuntamme parturit siirtyivät aikavarausjärjestelmään lopetin leikkauttamisen.
Olen mies. Minulle on voimakas, luonnonkihara tukka.
Ryhdyin keittiösaksilla lyhentelemään ensin sivuilta ja sitten myös muualta. Niskasta huterasti peilin avulla. On muuten keljua.
Jossakin vaiheessa tuosta ruli puhetta työkavereiden kanssa jolloin yksi sanoi ilkeämielisesti, että meneehän se noinkin kun ei ulkonäöstään välitä.
Nyt myöhemmin, eläköidyttyäni, hiusteni kasvu ja laatu eivät suosi tuota menetelmää joten käyn kiltisti aikavarausparturissa parin kuukauden välein. Ajatan todella lyhyeksi.
Maksaa 20€. - Anonyymi00009
2x / kk sänki ja sitten suihkuun.
5 minuuttia ja parta samalla.
oujee - Anonyymi00010
Sulaa hulluutta jostain hiustenleikkauksesta on mitään maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546