Suomen laki tuomitsee syyttömiä.
1 syyllinen.
Korkeimman oikeuden päätös oli hänelle järkytys. Hän ei ole mielestään syyllistynyt mihinkään lainvastaisen.
2 syyllinen
Olen yllättynyt, jopa järkyttynyt.
Rikolliset järkyttyvät
9
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikeus sen tuomion tekee lakiin perustuen (lain tulkintoihin perustuen). Ihmiset sitä lain tulkintaa tekevät.
- Anonyymi00002
Pitäisi varmaan taas säätää lääkitystä vähän kohdilleen
- Anonyymi00003
Aloitus taitaa tarkoittaa tapaus Vornanen kun poliisin koulutuksen omaava henkilö ammuskelee maahan baari illan päätteeksi.Jotkut ne sitten osaa munata omat kuvionsa täydellisesti.
- Anonyymi00005
Kuinka pöljä pitää olla että luulee voivansa ammuskella ympäriinsä ilman mitään seurauksia?
- Anonyymi00006
Ylimielisyys on itseään muita parempana pitämistä, väheksyvää asennetta ja katteetonta uskoa omiin kykyihin, mikä johtaa usein muiden kuuntelemattomuuteen ja virheiden kieltämiseen.
Eivät he muuta tapojaan. - Anonyymi00007
laki vannottiin ennen sormi aku ankalla
- Anonyymi00008
Siis mitä? Laki vannottiin? Mikä laki vannottiin ja miten? Valan vannomisesta olen kuullut, mutta että lain vannominen. Joku vala, jossa luvataan noudattaa lakia, voidaan kenties jossakin tilanteessa vannoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siis mitä? Laki vannottiin? Mikä laki vannottiin ja miten? Valan vannomisesta olen kuullut, mutta että lain vannominen. Joku vala, jossa luvataan noudattaa lakia, voidaan kenties jossakin tilanteessa vannoa.
Yleensä todistaja on vannonut puhuvansa totta. Todistajalla on velvollisuus osallistua oikeudenkäyntiin.
- Anonyymi00010
Ennen tuomioita kaikki ovat syyttömiä.
Tuomio on joko vapauttava ta todetaan syylliseksi.
Uskontoon turvautunut ja aseeseen turvautunut ovat syyllisiä Suomenlainsäädännön mukaan,
heidän järkytyksestä ja yllätyksesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161