Nyt pulaaikana minulla on kaheksan hamsteria kylppärissä . Syövät.vain kuivaa ruohoa ja lihassa pysyn hyvin .
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Oma moka. Mitäs otti.
Kirveitä saa kirpparilta halvalla. - Anonyymi00002
Ulkomailla nuo hamsterit, kissat, koirat syyvään ja turisteille loput toreilla.
10/9 - Anonyymi00003
Jo vuosikymmeniä on käynyt niin että mökkiläisten hylkäämiä kesäkissoja
on sitten kulkeutunut lähistön taloihin elätettäviksi.
Tiukan paikan tullen kissa kyllä pärjää luonnossa yksinkin,
paitsi ehkä sydäntalven. Oli meilläpäin niitä nk. metsäkissoja tai
navettakissoja, jotka ei koskaan käyneet talossa sisällä.
Latkivat korkeintaan portailla maitoa ja muuten metsästivät ruokansa
tuoreena eli rotat ja hiiret saivat kyytiä. - Anonyymi00004
On se kamalaa ja eläinlääkäritkin on niin kalliita ???
On meilläkin ollut kissoja ainakin 30 vuoden ajan, mutta
ei niitä koskaan lääkärissä käytetty.
Söivät samaa ruokaa kuin ihmiset + pyydystämiään jyrsijöitä.
Eipä siitä mitää huimia kustannuksia aiheutunut. - Anonyymi00005
Sehän ihmisissä on vikana, kun haalitaan kaikkea vain sen takia, kun voi ja kun se on kivaa kun on kaikkea.
Ja ei kai siinä mitään muuten, mutta siinä vaiheessa, kun eläimistä on kyse, niin on aika perseestä olevaa touhua.
Kiire hankkia eläimiä, mutta sitten tuleekin kusi sukkaan, kun huomataan että niiden pitäminen maksaa.
En tiedä, mikä vittu ihmisiä riivaa.
Siis kun ei ymmärretä, että ruokaa eläinkin tarvitsee siinä, missä ihminen ja sairastelee nekin joskus ihan kuin ihmisetkin.
Sitten tulee juuri näitä, että elukat hylätään jonnekin, eli suoraan sanottuna heitetään menemään kuin roska. Sitten viimeistään, kun tuleeensimmäinen ell-käynti/sen tarve.
Pahimpia on nämä, joita aika useinkin tulee ilmi, että eläin on kitunut omistajiensa nurkissa kuoliaaksi nälkään tai sairauteensa, kun ei ole rahallisista ja ties mistä syistä viedä edes mihinkään eläinsuojeluyhdistykselle tm. Tuollaiset kusipääihmiset saisivat kokea ihan saman.
Pitäisi tyhmän ja vajaapäisenkin ymmärtää, että eläimistä koituu myös kuluja. Ja vaikka eläitenruoka on nyt kuitenkin aikas halpaa, hyvälaatuinenkin siis, niin eläinlääkärikäynnit on niitä, mitkä maksaa. Ja niihin pitää osata varautua. Ja jos ei ole valmis viemään lemmikkiään eläinlääkärille silloinkaan, kun se olisi ehdottomasti vietävä, niin ei yksinkertaisesti saisi hankkia lemmikkiä lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396