Elämä on liian lyhyt vihaamiseen

Anonyymi-ap

Huomisesta alkaen aion vihata vähemmän ja olla enemmän ystävällinen kaikille. Siitä tulee parempi mieli eikä voi kuollessaan sanoa että olisi tehnyt maailmasta kurjemman paikan.

24

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oikein. Sinä toteutat kristillisyyttä näin

• Anonyymi00002

Vaikka miten väärin joku toimii, ei häntä pidä vihata vaan rakastakaa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Rakastaa siis

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi ihmiset ovat toistensa kimpussa jatkuvasti. Kuvitteleeko että ovat jotain yli- ihmisiä?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi ihmiset ovat toistensa kimpussa jatkuvasti. Kuvitteleeko että ovat jotain yli- ihmisiä?

Jatkan. Viha turmelee vihaajaa itseäänkin. Vääryyksiä eli pahuuksia ihmisen kuuluukin vihata ja karttaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jatkan. Viha turmelee vihaajaa itseäänkin. Vääryyksiä eli pahuuksia ihmisen kuuluukin vihata ja karttaa.

Rakkautta kehiin ja sassiin

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Turha luulla ettei saisi vihata pakkomielteisen ihmisen toimintaa! Jos olisit itse ollut samasaa tilanteessa todella monen vuoden ajan, niin varmasti inhoaisit häntä!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Turha luulla ettei saisi vihata pakkomielteisen ihmisen toimintaa! Jos olisit itse ollut samasaa tilanteessa todella monen vuoden ajan, niin varmasti inhoaisit häntä!

Niin, ihmiselle on vaikeaa olla vihaamatta. Mutta jos ihminen päättää tietoisesti päästä vihastaan irti, hän onnistuu siinä Jeesuksen avulla. Tiedän että tämä on myrkkyä ateille, tiedän.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin, ihmiselle on vaikeaa olla vihaamatta. Mutta jos ihminen päättää tietoisesti päästä vihastaan irti, hän onnistuu siinä Jeesuksen avulla. Tiedän että tämä on myrkkyä ateille, tiedän.

Viha tuhoaa vihaajaa itseäänkin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Viha tuhoaa vihaajaa itseäänkin.

Siksi siitä on hyvä heittäytyä pois

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Siksi siitä on hyvä heittäytyä pois

Sanoutua siitä irti mahdollisimman äkkiä. Vaikka emme uskoisi mihinkään silti voimme rakastaa lähimmäistä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sanoutua siitä irti mahdollisimman äkkiä. Vaikka emme uskoisi mihinkään silti voimme rakastaa lähimmäistä.

Jos ihmiset rakastaisi lähimmäistä koko maailman tasolla, maailma olisi lähes paratiisi.

• Anonyymi00005

Hyvä ajatus, olisipa se helppoa olla ystävällinen niillekin, jotka ovat ilkeitä sua kohtaan. Enempi tarvitaan hymyä ja iloa elämään. Jos joku tervehtii sua iloisesti, se muuten piristää mieltä, sitä vastaa samalla tavalla takaisin. Vihaaminen syö vaan sisintä, se jota koet vihaavasi ei välttämättä tiedä tai välitä siitä ett vihaat häntä.

• Anonyymi00011

Se on varmaa etten tule koskaan olemaan ystävällinen henkilölle, jonka takia menetin itselleni hyvin rakkaan työpaikan! Enkä pidä hänestä millään tavalla! Ja minä saan ajatella juuri niin kuin haluan, koska se olen minä joka olen joutunut kärsimään todella monen vuoden ajan siitä kaikesta pas..sta ja metelistä ja häirinnästä joka paikassa!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se on varmaa etten tule koskaan olemaan ystävällinen henkilölle, jonka takia menetin itselleni hyvin rakkaan työpaikan! Enkä pidä hänestä millään tavalla! Ja minä saan ajatella juuri niin kuin haluan, koska se olen minä joka olen joutunut kärsimään todella monen vuoden ajan siitä kaikesta pas..sta ja metelistä ja häirinnästä joka paikassa!

Etkä saa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Etkä saa.

Totta kai saan, koska minun elämääni on häiritty kauan! Ihan varmasti jokainen, joka olisi joutunut kokemaan sitä , mitä minä jouduin kokemaan kymmenen vuoden ajan suuttuisi! Se oli jotain niin ahdistavaa, että jokin pieni asiakin tai ääni, voi saada aikaan paniikkireaktion!

• Anonyymi00006

Minä en osaa olla vihaamatta vassareita koska he kiusaavat siilejä! En mahda sille mitään! En tiedä mikä auttaisi!

• Anonyymi00007

Hirmuisen hyvä asenne sinulla.

• Anonyymi00013

Viha on luontainen reaktio. Kannattaa pyrkiä toimimaan niin, että ei joudu vihan kohteeksi.

• Anonyymi00018

Evoluution näkökulmasta esim. verikosto on suotuisa toimintamalli. Se ehkäisee veritöitä.

• Anonyymi00014

Ryzzät syyttävät ukrainalaisia ruzzofobiasta. Ei ystäviä saa synnytyssairaaloita pommittamalla.

• Anonyymi00015

Leevin parhaat oli valmiiksi rakastetuimmat.

• Anonyymi00016

Ihmisen elämä on kuin silmänräpäys. Jos maapallon ikä olisi 18 kk, niin siihen suhteutettuna ihmisen elinaika olisi yksi sekunti.

• Anonyymi00017

Minä en olisi halunnut elää yhtäkään sekuntia. Niin julmaa kaikki on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1234
    3. 66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      968
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      819
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      711
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      692
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39