Takakyykky 4 x 6 - 8
Penkki 4 x 6 - 8
Leuanveto 3 x maksimi
Hauis tangolla tai käsipainoilla 4 x 8 - 10
Tämän kun tekee 2 kertaa viikossa, niin varmaan voimaa ja lihasta tulee. Painoa tankoon lisää kun alkaa mennä toistot " liian helpolla". Ikäihmiset ei tarvi mitään monimutkaisia ohjelmia.
50 + ikäisen treeniksi salilla riittää
8
373
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
kyykkyyn enemmän toistoja/sarja
- Anonyymi00002
Kyllä , hyvä kun teet, jokainen tekee tavallaan ja parhaaksi näkemällään ohjelmalla.
Mielipiteitä ja arvostelijoita on maailma täynnä, mitä sitten, antaa olla,
tee just niin kuinka sinulle sopii ja mistä pidät, mikä sopii Arnoldille, ei välttämättä sovi sinulle, ja pää asia että toimii ja tekee ilolla, liikkuu ja nauttii kehityksestä. - Anonyymi00003
Ei tarvitse edes nelikymppisenä käydä kovin useasti.
Itse käyn 2-3 kertaa silloin kun huvittaa tai sopii. Ylävartalolle yhtenä päivänä esimerkiksi pystypunnerrus, leuanveto, dippi ja vaikka kulmasoutu. Tempausta ja työntöäkin harjoittelen.
Sitten toinen harjoitus on enemmän koko vartalon voiman hakua. Rinnalleveto, maastanosto ja etukyykky on aika perus mitä teen ja päälle istumaannousu lisäpainolla tai selänojennus lisäpainolla.
Sarjat ja toistot vaihtelee mutta voimaa haen.
Tuollaiseksi se on muodostunut ja sitä on mukava tehdä ja kehittyy hyvin.
Kritiikkiäkin on tullut mutta en välitä siitä.- Anonyymi00005
Tekemisessäsi on oikeaa ideaa! Totetustapa ratkaisee tuloksen ilmenemisnopeuden!
Pystysuuntaisissa nostoissa kannattaa mielestäni harkita eri muotoja kuten vauhtipunnerrus ja raaka työntö. Tempausta myös polvilta apinan raivolla raakana.
Teetkö vedot sormilukolla? Maastaveto ristiotteella?
Kommenttini saattaa olla turha mutta vedoissa kannattaa harkita ranneremmien käyttöä varsinaisen harjoitteen tehostamiseksi.
Jos et käytä niin jossakin vaiheessa alkavat kämmennahkasi paksunemaan ja repeäminen uhkaa.
- Anonyymi00004
Varmaan voimaa ja lihasta?!?!
Kyllä täytyy olla onnettomat lähtökohdat jos lupauksesi toteutavat edes osittain.- Anonyymi00006
Sanoo rappiovuosikymmenten jälkeen 57v ikäisenä aloittanut.
Ensisijaisena tavoitteenani oli terveyden kohentaminen. Varsinkin verenpaine oli, lääkityksestä huolimatta, törkeän korkea.
- Anonyymi00007
Uusien oikeiden tutkimusten mukaan voima ja lihakset kasvaa hautaan asti, ei tietenkään kuin nuorena, mutta olen saanut lihasta , voimaa ja mallia vaikka oon kohta 70 vuotias, tosin olen treenannut , syönyt ja levännyt ammattilaisten ohjeilla, ja on todella lihakset kasvaneet, ikä ei ole mikään tekosyy, se mikä yleensä puuttuu on into ja palava halu, mitä on nuoremmilla, mutta itse treenaan kuin ammattikehonrakentajat heidän ohjelmillaan, ei mitään ongelmaa ja papu on todellakin kasvanut, tosin erittäin kovalla ja säännöllisellä työllä ,
ei selityksiä, ei tekosyitä siinä se on! - Anonyymi00008
Mutta mites vaimon menneisyys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251625Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R761109Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48737Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 63656
- 38629