Iltalehti:
Pohjola Vakuutuksen korvauspalvelujen johtaja Sari Styrmanin mukaan vakuutus ei korvaa droonien aiheuttamia vahinkoja.
Vakuutus ei korvaa Ukrainan droonien mahdollisia vahinkoja
9
165
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Miksi Suomen johto ei ole tuominnut Ukrainasta Suomeen tulevia drooneja?
- Anonyymi00005
Yle
Analyysi: Suomea olisi voinut kohdata hirveä droonionnettomuus, koska kukaan ei ole tilanteen herra.
Onneksi ei päksähtänyt Mansikkamäen kouluun.
Sittenko vasta tuomitaan kun jotain karmeaa tapahtuu vai saavatko ukrainalaiset käyttäytyä miten tahansa?
- Anonyymi00002
Eiköhän niihin vahinkoihin ole korvauksia saatavilla joko Ukrainan valtiolta tai Suomen.
- Anonyymi00006
Sotatilanne ei yleensä velvoita mihinkään. Sehän lukee jo talon vakuutuspapereissa.
- Anonyymi00003
Entä Venäjän?
- Anonyymi00004
Entä sitten. Vakuutuksissa on ne ehdot. Niihin kannattaa tutustua, ennen kun päättää vakuutuksen hankkia.
- Anonyymi00007
No saako sen droonin ampua itse alas jos ei kerran saa korvauksia? Eikös se ole hengen ja omaisuuden suojelemista ja jos on kerrostalo niin naapureiden kans
- Anonyymi00009
Se on myöhäistä jos äänen kuulee... turha niitä on haulikolla yrittää
Jos sattuisi osumaan niin sinun päällehän se 70 kg räjähdettä tippuisi.ei kannata ...
- Anonyymi00008
No ei tietenkään kukaan vakuutus yhtiö korvaa tyhmien politikkojemme aloittamaa sotaa ja sen aiheuttavia vahinkoja !
Meidän politikot on jo 2014 asti kaivaneet verta nenästä sotaa ihannoimalla ja rahoittamalla !
100 Miljardia on maamme velat nousseet sen takia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398