Poistoonhan ne arvostelut menee, lienee nyt äärioikeistolainen ylläpito tällä kertaa vuorossa.
Sanovat otsikossa suomi24 / puolueet / Suomen Keskusta, mutta totuus on iihan toinen.
Täällä yksi trolli itki, etttä kommunistit hallitsee palstaa, no siltä vaikuttaa.
Ei näköjään saa arvostella persutrollin touhuja!
36
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, jatkan vielä, lukekaa muutkin otsikot läpi, hyvin
"Keskustan suuntaista" on.- Anonyymi00002
Ei täällä persuja ole, sitten kun palailevat sitten entisiä. Täältähän ovat uhoamasi persut lähteneet keskustan riveistä, silloin kekustapuolue oli maalaisliitto nimellä. Keskusta näyttäisi vaaleissa saavan Soinin sanoman " jytkyn ". Joka todellisuudessa palaamista menneeseen. Sipilän aikaiseen 21,1 % kokoon. Keskustalla paljon yhtekstä perussuomalaisten kanssa edelleen, aate paljon samaa mm maanvielystä, turpeen käyttö mahollisuuksista, joka vastustaminen ollut puavihreillä, kuten ydinvoimakin ollut. Emme pärjää jos ei ole energiaa käytössä. Näitä ei voi Kelasta saada, kuten varmaan punavihreät kohdaltaan luulee. Ilman omaa maataloutta hukka perii. Samaa on eergian sarallakin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei täällä persuja ole, sitten kun palailevat sitten entisiä. Täältähän ovat uhoamasi persut lähteneet keskustan riveistä, silloin kekustapuolue oli maalaisliitto nimellä. Keskusta näyttäisi vaaleissa saavan Soinin sanoman " jytkyn ". Joka todellisuudessa palaamista menneeseen. Sipilän aikaiseen 21,1 % kokoon. Keskustalla paljon yhtekstä perussuomalaisten kanssa edelleen, aate paljon samaa mm maanvielystä, turpeen käyttö mahollisuuksista, joka vastustaminen ollut puavihreillä, kuten ydinvoimakin ollut. Emme pärjää jos ei ole energiaa käytössä. Näitä ei voi Kelasta saada, kuten varmaan punavihreät kohdaltaan luulee. Ilman omaa maataloutta hukka perii. Samaa on eergian sarallakin.
Onhan täällä se yksi, taidat olla sinä, jolla suomen kieli on hukassa, "kekusta, maanvielystä, mahoĺlisuuksista, puavihreät", siinä jokunen esimerkki.
Turpeenkin muistit, ja niin, ydinvoimankin ja "eergian"!! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onhan täällä se yksi, taidat olla sinä, jolla suomen kieli on hukassa, "kekusta, maanvielystä, mahoĺlisuuksista, puavihreät", siinä jokunen esimerkki.
Turpeenkin muistit, ja niin, ydinvoimankin ja "eergian"!!Olet oikeassa. Surkea kirjoitustaito aina paljastaa pankkomajurin a.k.a persutrollin.
Miksi persut kirjoittavat niin surkealla taidolla? - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet oikeassa. Surkea kirjoitustaito aina paljastaa pankkomajurin a.k.a persutrollin.
Miksi persut kirjoittavat niin surkealla taidolla?Olet kumma suunsoittaja, jokin kommunisti? Niillä tuollianen kieli.
Kommunistinuori ? - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet kumma suunsoittaja, jokin kommunisti? Niillä tuollianen kieli.
Kommunistinuori ?No tulihan se "kommunisti", se paljastaa persutrollin, sillä kukaan muu ei hiomaa, dttä Suomessa on pilvin pimein kommunisteja.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
No tulihan se "kommunisti", se paljastaa persutrollin, sillä kukaan muu ei hiomaa, dttä Suomessa on pilvin pimein kommunisteja.
Ei paljasta kuin köyhässä mielessäsi kommunisti tolittaja,
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei paljasta kuin köyhässä mielessäsi kommunisti tolittaja,
Paitulilla taas raivokohtaus nousemassa. Tyypillistä persua.
- Anonyymi00005
Ylläpito on aivan oikein päättånyt että täällä ei tarvita itse itsensä nimittänyttä palstapoliisia.
Varsinkin kun tämän asemapaikka on Pietari- Anonyymi00007
Älä persutrolli puhu paskaa, pietarissa olen kertsn käynyt, mutta yli 35 vuotta sitten.
Mikä tarve on jatkuvasti "aliarvioida" meitä "muita"?
Ei sillä tavalla persujen kannatus nouse. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä persutrolli puhu paskaa, pietarissa olen kertsn käynyt, mutta yli 35 vuotta sitten.
Mikä tarve on jatkuvasti "aliarvioida" meitä "muita"?
Ei sillä tavalla persujen kannatus nouse.Lopetahan Sergei tuo nimittelysi. Sitäpaitsi olen demari.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lopetahan Sergei tuo nimittelysi. Sitäpaitsi olen demari.
Älä viitsi, aikuinen mies valehdella.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lopetahan Sergei tuo nimittelysi. Sitäpaitsi olen demari.
Sinä Paituli et koskaan ole ollut demari. OikeistoSosDem-nimimerkkisi oli ihan silkka valhe.
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä Paituli et koskaan ole ollut demari. OikeistoSosDem-nimimerkkisi oli ihan silkka valhe.
Mutta sinä Pankkolängvitsi olet pesunkestävä kommunisti!
- Anonyymi00009
Lues persutolli 25 ekaa avausta ja mieti, mitkä niistä liittyvät keskustaan, tai edes "keskusta suuntaiseen"?
- Anonyymi00010
Sergei nyt hiljaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sergei nyt hiljaa.
Etkö muuta osaa sanoa?
Ennen poliittinen keskustelu, siis aikanaan, anteeksi, oli vääntöä polotiikadta, nykyään "toisten" halventamista, haukkumista, "kommunistia"!
Aikanaan oli kommunistejakin, nykyään eiåä juuri.
Harvemmin mentiin henkilökohtaisuuksiin, oltiin kavereita keskenämme, ei loukattu, herjattu, tiukasti otettin kantaa.
Mikä siis on muuttunut?
SOME on muuttanut elämää täysin, sillä nykyään voi ilman nimeä, nimimerkkiä, suoltaa mitä tahansa, koska kukaan ei pääse kiinni siihen mitä sanot.
Valehtelu on lisäntynyt, koska kenellekän ei tule suraamuksia, koska valehtelijaa ei kukaan pysty tunnistamaan.
Eduskunnassa on sama meininki, jopa puhemies hyväksyy sen, tämä on mielestäni huoni kehityssuunta. - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etkö muuta osaa sanoa?
Ennen poliittinen keskustelu, siis aikanaan, anteeksi, oli vääntöä polotiikadta, nykyään "toisten" halventamista, haukkumista, "kommunistia"!
Harvemmin mentiin henkilökohtaisuuksiin, oltiin kavereita keskenämme, ei loukattu, herjattu, tiukasti otettin kantaa.
Mikä siis on muuttunut?
SOME on muuttanut elämää täysin, sillä nykyään voi ilman nimeä, nimimerkkiä, suoltaa mitä tahansa, koska kukaan ei pääse kiinni siihen mitä sanot.
Valehtelu on lisäntynyt, koska kenellekän ei tule suraamuksia, koska valehtelijaa ei kukaan pysty tunnistamaan.
Eduskunnassa on sama meininki, jopa puhemies hyväksyy sen, tämä on mielestäni huoni kehityssuunta.Niin mutta sinä Sergei haukut persutrolliksi joten mikä ero?
Kyllähän minä voisin asiallisesti keskustella mutta se on v..n tylsää - Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etkö muuta osaa sanoa?
Mikä siis on muuttunut?
Eduskunnassa on sama meininki, jopa puhemies hyväksyy sen, tämä on mielestäni huoni kehityssuunta.Sitä kutsutaan nihilismiksi joka voittaa kaiken postmodernin jälkeisessä maailmassa.
Arvot v..n. Se on paras motto. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sitä kutsutaan nihilismiksi joka voittaa kaiken postmodernin jälkeisessä maailmassa.
Arvot v..n. Se on paras motto.Sinun nihilismisi on puhdasta fasismia.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinun nihilismisi on puhdasta fasismia.
Sinun idolejasi ovat fasistit Guevara, Mao, Lenin, Stalin, Rosso Brigade...
Olit varmaan entisessä elämässä Punakaartin plutoonankenraali ja kisällisi kommunistipoika komppanianpäällikkö. - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinun idolejasi ovat fasistit Guevara, Mao, Lenin, Stalin, Rosso Brigade...
Olit varmaan entisessä elämässä Punakaartin plutoonankenraali ja kisällisi kommunistipoika komppanianpäällikkö.Rosso Brigade, siinäpä varsinainen kielten sekoittaminen!!
- Anonyymi00015
Sergei Ivanov Pietarin trolli, palstavahti.
- Anonyymi00016
Tsot, tsot, kielsit itse nimittelemästä, mutta, persutrolli, "älkää tehkö niin kuin ITSE teen, vaan tehkää niin kuin ITSE MINÄ määrään"!
Näinhän se on, MINÄ, MINÄ, MINÄ!!!! - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tsot, tsot, kielsit itse nimittelemästä, mutta, persutrolli, "älkää tehkö niin kuin ITSE teen, vaan tehkää niin kuin ITSE MINÄ määrään"!
Näinhän se on, MINÄ, MINÄ, MINÄ!!!!Paituli on narsisti megalomaanikko. Kuin Trump.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Näinhän se on, MINÄ, MINÄ, MINÄ!!!!Totta kai on MINÄ MINÄ mites se muuten voi olla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Paituli on narsisti megalomaanikko. Kuin Trump.
Ja sinä Pankkolängvitsi Sirola Opiston käynyt stallari joka lukee Lehtolan tekstejä kirjaimellisesti.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja sinä Pankkolängvitsi Sirola Opiston käynyt stallari joka lukee Lehtolan tekstejä kirjaimellisesti.
Vai sellainen mielikuvitustarina sinulla oli taas kerrottavaksi? Milloin pankkomajurin kirjoitusvamma on päässyt henkilöitymään? Iso ratas vippaa?
Ja tuo "Sirola Opisto"-aivopiereskelysi toistaminen on niin last season-kamaa, mikä osoittaa lähinnä sen, kuinka ummehtunut sinä itse olet. Keskustalaisetkin ovat jo päässeet 2000-luvulle, vaan sinä ja "hyvä veljesi" ette. Jakomielitautiahan tuo muistuttaa, kun yhdessä tektissä horistaan "Neuvotoliitosta"ja toisessa "Saatanan Valtakunnasta". Kyllä noilla jutuilla taatusti irtoaisi paikka lataamossa.
Mistäköhän Suomesta muka löytäisi stallarin vielä vuonna 2026...... - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vai sellainen mielikuvitustarina sinulla oli taas kerrottavaksi? Milloin pankkomajurin kirjoitusvamma on päässyt henkilöitymään? Iso ratas vippaa?
Ja tuo "Sirola Opisto"-aivopiereskelysi toistaminen on niin last season-kamaa, mikä osoittaa lähinnä sen, kuinka ummehtunut sinä itse olet. Keskustalaisetkin ovat jo päässeet 2000-luvulle, vaan sinä ja "hyvä veljesi" ette. Jakomielitautiahan tuo muistuttaa, kun yhdessä tektissä horistaan "Neuvotoliitosta"ja toisessa "Saatanan Valtakunnasta". Kyllä noilla jutuilla taatusti irtoaisi paikka lataamossa.
Mistäköhän Suomesta muka löytäisi stallarin vielä vuonna 2026......Kuule tutkittua vaan oma pääsi. Vihakäyttäytymistä sieltä ainakin löytyy.
Meneekö hapanta paljon ? - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kuule tutkittua vaan oma pääsi. Vihakäyttäytymistä sieltä ainakin löytyy.
Meneekö hapanta paljon ?Siis tutkituta.
- Anonyymi00022
Muuten, jaa no olkoon palstan aihe.
"Keskustelujen" pääaihe on kuitenkin siitä niin kaukana, joten olkoon.- Anonyymi00026
Hyvä alat oppia pastan tavoille.
Ei täällä ketään kiinnosta asiasta keskustelu.
Itse sitä joskus tein mut tää on paljon hauskempaa.
Esim
Hesarissa voit keskustella asiallisesti. Niin itsekin teen.
Tämä on siihen väärä foorumi. - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hyvä alat oppia pastan tavoille.
Ei täällä ketään kiinnosta asiasta keskustelu.
Itse sitä joskus tein mut tää on paljon hauskempaa.
Esim
Hesarissa voit keskustella asiallisesti. Niin itsekin teen.
Tämä on siihen väärä foorumi.Paituli tykkää rautaesiripputunnelmasta. Heil Halla-aho!!!
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.html - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Paituli tykkää rautaesiripputunnelmasta. Heil Halla-aho!!!
"Kunnes joku kertoo minulle, että miten niin kaikki ovat samanarvoisia, olen edellä sanotusta seuraten sitä mieltä, että erilaisuus on eriarvoisuutta ja että kaikki ovat eriarvoisia. Sen sijaan, toisin kuin egalitaristit kuvittelevat, eriarvoisuudesta ei seuraa vähempiarvoisten kaasuttaminen, ellei kaasuttamiselle ole muuta pätevää syytä."
https://www.halla-aho.com/scripta/ihmisarvosta.htmlHän on sinulle herra puhemies.
Jussi on kunnon mies. Kulkee työmatkansa eduskuntaan fillarilla. - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hän on sinulle herra puhemies.
Jussi on kunnon mies. Kulkee työmatkansa eduskuntaan fillarilla.Onks persut nykyään HERROJA?
Suomen "suurin työväenpuoluelaiset" HERROJA???
- Anonyymi00037
HOHHOOOOHHOHHOHH IIHIOIGGGAAAAS.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062679Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1111968- 691586
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281294Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251129Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531042- 851034
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271022- 951008
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta345867