Kun ulkona metsässä kun teen puuhommia jossa saatan rinnalleni nostaa yli 100 kiloisia pöllejä niin miten sitten punttisalilla kun nostelen yli 100 kilon painoja niin miten niitä en osaa nostettua rinnalle?? Mistä johtuu tää mysteeri? onko nostokulmilla joku merkitys tai maastolla merkitys siihen ? Tai päivän kuntoko ratkaisee?
Mist johtuu tää mysteeri kun
9
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ote-ero! Nostat pöllisi luultavasti vastaotteella pölli kyynärtaipeissa.
- Anonyymi00002
en nosta aina vastaotteella.
- Anonyymi00003
mut sen myönnän että punteilla oon aika "nolo" kun esim en kehtoo sannoo miten huono on penkkienkkani. Penkissä toki ratkaisee myös tekniikka ja sillo viimeks kun penkkasin, mulla oli umpisurkea tekniikka eli en pyöristänyt rintaa yhtään ylös vaan makasin kuin lahna penkillä eli selkä tiiviisti kiinni penkissä ja varmaan penkissä toki enempi ratkaisee rinnan voimataso ja sisukkuus että voi olla ettei ole sisua tarpeeksi. Ja varmaan kuntokin ratkaisee eli jos on heikko kestävyystaso niin ei jaksa pumpata ylös että olisko noi syyt miksei penkki onnistunut mulla aikoinaan?
en koskaan tosin punteilla ole ollu ikinä aktiivinen että miten sen sanois että jonkun verran nostellu vuosien aikana, en säännöllisesti. Vuosien aikana voimapatteja (oon kohta 44-vuotias) on tullut lisää hauikseen ja etenkin heikompaan kohtaani eli rintalihaksiini. Ojentajat mulla on aina ollu vahvinta aluettani kehossa sekä jalat, etenkin pohkeet. - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
en nosta aina vastaotteella.
Otat siis 100 kiloisen pöllin kouriin myötäotteella ja nostat?!
Pitkät sormet!! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pitkät sormet!!en myötäotteella nosta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pitkät sormet!!eikun sori mä aluksi höpötin omiani. Ei tietenkään voi nostaa pölliä myötäotteella.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pitkät sormet!!kyllä minä tajusin ennen viestiäsi että kirjoitin ihan puuta heinää että tajusin heti mokani. Hah =)
- Anonyymi00004
Kun doda noin mul on taustaa yleisurheiliustya pikajuoksusta. Siin tarvii voimaakin. Sopivasti voimaa tosin kun pitää olla myös elastisuutta. Maailman kautta aikain nopein usain Bolt yhdisti voiman ja elastisuuden = tulos siinä maailman nopein. Pysty tekeen aika kovia enkkoja hauiskäännössä kuulemma.
mulla hauiskäännössä enkka vähintään saan 30 kiloa vasemmalla kädellä pumpattuna jos käsivarsi on irti lantiosta. Jos käsivarsi kii lantiossa niin en sanoisin 22-25kg, ei varmaan ihan 25kg pysty. Tosin silloin 30kiloa kun sain vasemmalla käjellä hauiskäännössä siten että käsivarsi oli irti lantiosta, niin en sen jälkeen lähtenyt kokeileen vielä kovempia painoja. Siinä ratkaisee myös tekniikka kun käsi irti lantiosta että voi hyödyntää vatsalihaksia ja jopa etureisiäkin hieman ja lantionlihaksia.
Kyllä punttiennostelu on tuttuakin mut enempi sijoittuu tonne 2000-luvulle kun silloin olin aktiivi pikajuoksija. En mä silloinkaan tekeny punttia "simona". Olis varmaan kannattanu tehrä hieman enempi punttia että varmaan oli liian juoksupainotteista treeniä.
Oheisjuttujakin tein eli saatoin käydä uimahallissa uimassa ja talvisin hiihtoa mutta sopivassa määrin. Monipuolisuutta siis. Ja puuhommia metsässä. Sai perusvoimaa siitä.- Anonyymi00005
Nopeus on voimaa jota taito ohjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707