Mist johtuu tää mysteeri kun

Anonyymi-ap

Kun ulkona metsässä kun teen puuhommia jossa saatan rinnalleni nostaa yli 100 kiloisia pöllejä niin miten sitten punttisalilla kun nostelen yli 100 kilon painoja niin miten niitä en osaa nostettua rinnalle?? Mistä johtuu tää mysteeri? onko nostokulmilla joku merkitys tai maastolla merkitys siihen ? Tai päivän kuntoko ratkaisee?

9

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ote-ero! Nostat pöllisi luultavasti vastaotteella pölli kyynärtaipeissa.

• Anonyymi00002

en nosta aina vastaotteella.

• Anonyymi00003

mut sen myönnän että punteilla oon aika "nolo" kun esim en kehtoo sannoo miten huono on penkkienkkani. Penkissä toki ratkaisee myös tekniikka ja sillo viimeks kun penkkasin, mulla oli umpisurkea tekniikka eli en pyöristänyt rintaa yhtään ylös vaan makasin kuin lahna penkillä eli selkä tiiviisti kiinni penkissä ja varmaan penkissä toki enempi ratkaisee rinnan voimataso ja sisukkuus että voi olla ettei ole sisua tarpeeksi. Ja varmaan kuntokin ratkaisee eli jos on heikko kestävyystaso niin ei jaksa pumpata ylös että olisko noi syyt miksei penkki onnistunut mulla aikoinaan?

en koskaan tosin punteilla ole ollu ikinä aktiivinen että miten sen sanois että jonkun verran nostellu vuosien aikana, en säännöllisesti. Vuosien aikana voimapatteja (oon kohta 44-vuotias) on tullut lisää hauikseen ja etenkin heikompaan kohtaani eli rintalihaksiini. Ojentajat mulla on aina ollu vahvinta aluettani kehossa sekä jalat, etenkin pohkeet.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

en nosta aina vastaotteella.

Otat siis 100 kiloisen pöllin kouriin myötäotteella ja nostat?!
        Pitkät sormet!!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pitkät sormet!!

en myötäotteella nosta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pitkät sormet!!

eikun sori mä aluksi höpötin omiani. Ei tietenkään voi nostaa pölliä myötäotteella.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pitkät sormet!!

kyllä minä tajusin ennen viestiäsi että kirjoitin ihan puuta heinää että tajusin heti mokani. Hah =)

• Anonyymi00004

Kun doda noin mul on taustaa yleisurheiliustya pikajuoksusta. Siin tarvii voimaakin. Sopivasti voimaa tosin kun pitää olla myös elastisuutta. Maailman kautta aikain nopein usain Bolt yhdisti voiman ja elastisuuden = tulos siinä maailman nopein. Pysty tekeen aika kovia enkkoja hauiskäännössä kuulemma.

mulla hauiskäännössä enkka vähintään saan 30 kiloa vasemmalla kädellä pumpattuna jos käsivarsi on irti lantiosta. Jos käsivarsi kii lantiossa niin en sanoisin 22-25kg, ei varmaan ihan 25kg pysty. Tosin silloin 30kiloa kun sain vasemmalla käjellä hauiskäännössä siten että käsivarsi oli irti lantiosta, niin en sen jälkeen lähtenyt kokeileen vielä kovempia painoja. Siinä ratkaisee myös tekniikka kun käsi irti lantiosta että voi hyödyntää vatsalihaksia ja jopa etureisiäkin hieman ja lantionlihaksia.

Kyllä punttiennostelu on tuttuakin mut enempi sijoittuu tonne 2000-luvulle kun silloin olin aktiivi pikajuoksija. En mä silloinkaan tekeny punttia "simona". Olis varmaan kannattanu tehrä hieman enempi punttia että varmaan oli liian juoksupainotteista treeniä.

Oheisjuttujakin tein eli saatoin käydä uimahallissa uimassa ja talvisin hiihtoa mutta sopivassa määrin. Monipuolisuutta siis. Ja puuhommia metsässä. Sai perusvoimaa siitä.

• Anonyymi00005

Nopeus on voimaa jota taito ohjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe