Pääsiäisen täysikuun ajoitukseen demonista kuun palvontaa johon kokonaisuuteen n 100 miljardia käytetään jenkkien verovaroja.
NASA, jonka logossa on käärmeen kieli, osannut nimetä: Apollo joka on Saatanan ilmentymä, ampuu nuolia Ef 6:16, aiemmin avaruusaluksen nimi on OSIRIS- kuoleman egyptiläinen nimi,
https://fi.wikipedia.org/wiki/Artemis
Artemis kuujumalattarelle omistettu.
3
347
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kun Paavali Efesoksessa julisti etttei käsin tehty ole jumala, seurasi vastarinta:
Ap.t 19:27 ”Nyt on se vaara, että ei vain tämä meidän elinkeinomme joudu halveksituksi vaan ettei myöskään suuren Artemis-jumalattaren temppeliä pidetä minään ja että hän menettää mahtavuutensa, hän, jota koko Aasia ja koko maailma palvelee”.
Näin oli huolissaan mm hopeaseppä joka valmisti hopeisia Artemiin temppeleitä.
Kuun palvojat vastaavat demonien kutsuun menemällä kuun ”valoon”.
Jeesuksessa olevat palvovat ikuisen elämän antajaa. - Anonyymi00002
Artemis matkaajat ovat nyt kuvanneet kuun takapuolelta, antavatko Jumalan luomistyölle kunnian, mulle tuli heti luomistodistus kaikkivaltiaan ihmiskunnalle antamasta valosta jonka saa öisin kokea maan päällä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/valonvalahdykset-kuun-toisella-puolella-yllattivat-artemis-astronautit/9321116
- Anonyymi00003
Amerikkalaisten 60 70 lukujen kuuohjelman nimi oli Apollo. Ei se nyt vaafi kovinkaan paljon hoksottimia valita toisen projektin nimeksi Artemis. Apollon sisar.
Haloo onks valoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483