Olen ihmetellyt aiemmin, miksei auton jakohihnaa täälläkin käytetä: https://www.helkamavelox.fi/sahkopyoraily/hihnaveto-kaupunkisahkopyorassa/
Nyt hihnavetoista fillaria löytyy:
25
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huono hyötysuhde.
- Anonyymi00011
Olen ihmetellyt aiemmin, mitä hyötysuhde tarkoittaa. Olisiko liikaa kirjoittaa edes virkkeen mittainen vastaus avaukseeni ?
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen ihmetellyt aiemmin, mitä hyötysuhde tarkoittaa. Olisiko liikaa kirjoittaa edes virkkeen mittainen vastaus avaukseeni ?
Kun vaikka sähköjohtoon syötetään sadan watin edestä tehoa, mutta toisesta päästä saadaan enää 50 wattia, on johdon hyötysuhde 50%.
- Anonyymi00002
Terässiipi Torpedo Sach vaihdetta ei voita mikäään
- Anonyymi00005
Siis Torpedo Sachs
- Anonyymi00012
Siis Tornado Sacgs
- Anonyymi00013
Siis Tornado Sags.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siis Tornado Sags.
Hö sä vain oot kateellinen mun sassista :D
- Anonyymi00003
Mulla on kuntopyörä hihnalla.
- Anonyymi00014
Liukuu juuri romuttamoon hinaa myöten.
- Anonyymi00004
Onhan niitä ollut jo muutaman vuoden hammashihnalla mutta se ei mahdollista kuin napavaihteiston pyörään,,,
- Anonyymi00015
,, napani näet kipeytyy...
- Anonyymi00020
Napavaihteistot on parhaita
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Napavaihteistot on parhaita
duomatic paras.
- Anonyymi00006
Tuo on kyllä hyvä keksintö. Hihna ei veny. Tavalliset ketjut ovat aivan paskoja hihnaan verrattuna.
- Anonyymi00017
Paskalla voideluna Nuo kyllä hyvin pyörii. Prempaa verrattuna kun hihnavaha,
- Anonyymi00007
Polkijan energia taitaa kulua sen hihnan taivutteluun ja jatkuvaan venyttämiseen. Kolmas vaihtoehto olisi samanlainen vipu kuin höyryjunissa. Miksi sitä ei ole kukaan hoksannut?
- Anonyymi00021
Miten niin hihnan venyttelyyn ?
- Anonyymi00008
Tuolla voi kiertää koko Euroopan edullisesti?🧌
- Anonyymi00009
Hihnan pitäisi olla öljykylvyssä niin olisi huoleton 😁
- Anonyymi00018
Wanha luotettava kardaani paras
- Anonyymi00010
Tuolla hintaa saa jo täysin kelvollisen auton käytettynä. Melko hyvä kilohinta saatu noille osille.
- Anonyymi00019
Tuosta parempilaatuista hammashihnaa ei taida löytyä. Teollisuudessa laajalti käytetty.
- Anonyymi00022
Fillarissa hihna on vaurioherkkä ja kallis (100€), polkupyörän takahaarukan pitää myös olla katkaistua mallia että umpinaisen hihnan saa paikalleen tai pois. Hihnan pitää olla myös sopivalla kireydellä, liian kireällä tai löysällä menee poikki helposti, vähäinenkin vääntö vaurioittaa hiilikuituhihnaa eli jos asennuksessa ei ole tarkka niin satasen hihna menee rikki aika äkkiä.
Ketju on halpa (hinnat alkaen noin 10€) mutta vaatii voitelua silloin tällöin, katkenneen ketjun korjaus helppoa. - Anonyymi00024
Mieluummin tuplaketju.
https://www.cyclingweekly.com/news/its-an-engineering-feat-why-this-22kg-bicycle-has-two-chains
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908