Helluntailaisuudelle sielunsa myyneet pastorit eivät opeta Jumalan lakia.
Matteus 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Kenelle olet myynyt sielusi ?
54
328
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jumalan lakiin kuuluu sekin että uskossa oleva ei saa avioitua uudelleen.
- Anonyymi00002
Piirtoihin kuuluu paljon sellaista mitä ei kannata tehdä vaikka pitäisi.
Ainut mikä on sallittua on muiden herjaaminen Raamatulla huitoen. Sen on oikein korkein oikeus todennut olevan oikeaa uskoa ja siksi sitä täytyy harrastaa ja voi jättää lain piirrot huomiotta. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Piirtoihin kuuluu paljon sellaista mitä ei kannata tehdä vaikka pitäisi.
Ainut mikä on sallittua on muiden herjaaminen Raamatulla huitoen. Sen on oikein korkein oikeus todennut olevan oikeaa uskoa ja siksi sitä täytyy harrastaa ja voi jättää lain piirrot huomiotta.Jos tarkoitat Räsästä niin ei hän mitään väärää tehnyt.
- Anonyymi00005
Homo persuille eurolla
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos tarkoitat Räsästä niin ei hän mitään väärää tehnyt.
Ei uskonnollisesti, mutta lääkärinä kyllä.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos tarkoitat Räsästä niin ei hän mitään väärää tehnyt.
Noinhan ne paatuneet rikolliset, kuten vaikkapa Päivi Räsänen, ja heidän puolustelijansa väittävät.
- Anonyymi00007
Bart myi sielunsa Millhouselle. Meinasi käydä köpelösti.
- Anonyymi00008
Ei kannata myydä sieluaan.
Se on muuten Milhouse yhdellä ällällä.
- Anonyymi00009
Synti = laittomuus.
- Anonyymi00010
Usko ei vahvistu korvasyyhyopetuksilla.
Jos uskosi ei ole vahvistunut niin turhaan olet kantanut rahauhrisi helluntaikirkkoon. - Anonyymi00011
"Maitoa minä juotin teille, en antanut ruokaa, sillä sitä ette silloin sietäneet, ettekä vielä nytkään siedä;"
- Anonyymi00012
Räsänen kyllä teki laittomuuden, mutta ei sitä nyt kannata enää Raamatulla mätkiä.
- Anonyymi00013
Aloittaja ei itse taida edes tietää, mikä on Jumalan laki, koskapa puhuu asiasta niinkuin hänellä ei olisi alaleukaa ollenkaan.
Helluntailaiset pastorit julistavat Jumalan lakia kokouksissaan, koska heille ei ole annettu muuta lakia julistettavaksi. Raamatun Kirjoitukset ovat Jumalan laki.
Vanhan Liiton aikaisille juutalaissille annettiin aikoinaan Mooseksen laki, eikä se ole se Jumalan laki, joka julistetaan kaikille kansoille, vaan se on Vanhan Liiton laki ainoastaan juutalaisille. - Anonyymi00014
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
- Anonyymi00015
”Menkää pois minun tyköni, te laittomuuden tekijät; te kaikki olette tehneet laittomuutta ja olette täynnä syntiä.” Kaiken suurin synti on kuitenkin se, ettei ole ottanut vastaan Jeesuksen ristinsovitusta. Siksi hän sanoo, että he ovat turmeltuja ja hylänneet Jeesuksen Pyhän sovitusveren; tällainen tilanne on nyt huppupäisillä, ja pilalle leikatuilla.
- Anonyymi00016
KuKluxKlaniako nuo huppupäiset meinaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
KuKluxKlaniako nuo huppupäiset meinaa.
Azusan johtajaj Parham kuului Kuk-Klux Klaaniin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Azusan johtajaj Parham kuului Kuk-Klux Klaaniin.
Klaanilaiset olivat palavassa uskossa ja kovia perutmaan uusia lahkoja.
- Anonyymi00017
'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Jeesus ei hyäksy laittomuutta. - Anonyymi00018
Lahkolaisuus on laittomuutta ja samoin ihmisten kaatamiset.
- Anonyymi00021
Helluntaipastori kehottaa antamaan sielunsa Helluntaikirkolle.
- Anonyymi00022
Saitteko Pyhän Hengen silloin kun tulitte uskoon?
- Anonyymi00023
Pyhä Henki kaada lahkokokouksissa vaan henkivallat.
- Anonyymi00027
Oletko tullut uskoon?
- Anonyymi00024
Päivi Räsänen on laittomuuden tekijöiden idoli.
Siihen pitää iskeä kyntensä. - Anonyymi00025
Suositelkaa oikeita profeettoja ja heitä joita et suosittele!. Etsin hyvää helluntaipastoria parantamaan ja profeettaa.
- Anonyymi00026
Is tarjoaa testiä aiheesta.
- Anonyymi00028
Huppupäisiä :
Sama tilanne kuin Jesajan aikana!
Jesaja: 1:2 Kuulkaa, taivaat, ota korviisi, maa, sillä Herra puhuu: Minä kasvatin lapsia, sain heidät suuriksi, mutta he luopuivat minusta.
1:3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
1:4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois. - Anonyymi00029
Kirkkoon kuuluva maksaa Tampereella veroa keskimäärin 343 euroa ja käy tapahtumissa vain kerran vuodessa
- Anonyymi00030
Kallista lystiä!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kallista lystiä!
Ich komme sanoo Helluntaipappi Veijonen
- Anonyymi00032UUSI
Korvasyyhyä ja eksytystä.
Ei edes puhuja /opettaja tee parannusta.
Tätä aikaa elämme
"Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia." - Anonyymi00033UUSI
Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.
(Roomalaiskirje 12) - Anonyymi00034UUSI
Kuinka seurataan Jeesusta ?
Ihan oikeasti eikä pehmosia puhumalla.- Anonyymi00035UUSI
Ei sapatisti lakia korottamalla ja muita väheksymällä.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei sapatisti lakia korottamalla ja muita väheksymällä.
Mitä se sapaati tähän kuuluu ?
Olet hölmö hellari. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mitä se sapaati tähän kuuluu ?
Olet hölmö hellari.Raamatussa ei ole kastelakia.
Vaikka lahkohellarit niin hengessä uskovat. - Anonyymi00042UUSI
Se Jeesukseksi mainittuhan vakuutti palaavansa takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmisiä ja tämän tuomion piti hänen mukaansa käymän todeksi vielä osan kuulijoistaan henkeä huokuessa.
Onko näin tapahtunut?
Ei ole.
Petkuhuiputtaja.
Matteus 16:27-28
"27Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa jokaiselle tämän tekojen mukaan.
28Totisesti: tässä joukossa on muutamia, jotka eivät kohtaa kuolemaa ennen kuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan valtakuntansa kuninkaana."
- Anonyymi00036UUSI
Raamatussa puhutaan käärmeistä ja liukaskielisistä puhujista.
Käärmeellä on kaksihaarainen kieli.
Aina on puhumalla kerätty rahaa tuhansia euroja joka kokouksessa.- Anonyymi00041UUSI
Niin ikään siinä Raamatuksi mainitussa mielikuvitustarinoiden kokoelmassa puhutaan valaan vatsassa päiväkausia matkaavasta miehestä sekä puhuvasta aasista, mikä saa selkäkeikkanauramaan.
- Anonyymi00039UUSI
Suuressa eksytyksen aallossa 120 v sitten syntyivät jehovalais- ja helluntaiusko.
Kannaattaako amerikkalaiselle uususkonnollisuudelle myydä sielunsa ? - Anonyymi00043UUSI
Mitä tarkoittaa helluntailaisuudessa käännyttäminen ja sielunhoito ?
- Anonyymi00044UUSI
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi00045UUSI
Pakkovauvakastetut ovat myyneet sielunsa rienaamiselle.
Kohta saadaan näyte tästä! - Anonyymi00046UUSI
Helluntailaisuudessa uskotaan että luterilaisuus on saatanan synagoogasta.
Vauvojakin lahkolaiset demonisoivat.- Anonyymi00047UUSI
Jaa ja miten se ilmenee kerro !
- Anonyymi00048UUSI
"Myynyt sielusi"....
Jotkut kuulemma myyvät sielunsa paholaiselle, kyseessä on siis kaupanteko: "S. antaa hänelle tässä elämässä esim. mainetta, rahaa ja kunniaa ja maksuna S:lle on siis oman sielunsa tulevaisuus Helvetissä.
Tätä on "sielunsa myynti".
En tiedä kuinka sielu myytäisiin helluntailaisille.
Mitä heiltä saisi vastineeksi että kääntyisi moiseen hömppään?
Minä en möisi enkä edes ilmaiseksi vastaanottaisi. - Anonyymi00049UUSI
Kannattaa myydä sielunsa höpötyksille.
- Anonyymi00050UUSI
Miksi? Minkä vuoksi?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miksi? Minkä vuoksi?
Saa markkinahinnan ja saa tekemistä.
- Anonyymi00052UUSI
Matteus 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Heb: 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Häpäisee Golgatan sovituksen torjumalla sen: Jumalan puolustussuunnitelman.
Kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!- Anonyymi00053UUSI
Kannattaa jättää herjaaminen.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kannattaa jättää herjaaminen.
Kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
- Anonyymi00055UUSI
"Kenelle olet myynyt sielusi ?"
Jos antaisin viettien viedä, niin voisin sanoa, että olen myynyt sieluni antikristukselle. Mutta olen taistellut vastaan...
Lähinnä tunnen sen nykyisin piikkinä lihassa ja se pitää minut hereillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642