Jopa apostoli Paavalilla oli synnintunto,
"olen syntisistä suurin" Paavali sanoo.
Olen käynyt kymmenissä helluntaikokouksissa mutta kenelläkään heistä ei ole ollut synnintuntoa.
Lahkolaisilta puuttuu synnintunto
90
425
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi helluntailaisuudessa kastetaan syntisiä ja luvataan heille pelastusvarmuus ?
- Anonyymi00023
Pakkovauvakastetut eivät hyväksy uskoontuloa.
- Anonyymi00076
Anonyymi00023 kirjoitti:
Pakkovauvakastetut eivät hyväksy uskoontuloa.
Hellariv vihaa varastaa eroaa huor on väkivaltainen . Huijaa väärentää pettää vie muiden ruuat rahat huonekalut ei tee parannusta kuskaa huumeita .
- Anonyymi00002
Eihän se ole edes pelastusvarma helluntailainen jos ei puhu kielillä.
- Anonyymi00025
"Saitteko Pyhän Hengen silloin kun tulitte uskoon?"
- Anonyymi00077
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Saitteko Pyhän Hengen silloin kun tulitte uskoon?"
Hellarinvhenki on 666 antimessias ja
Putin ei ole lahkolainen.
Hän on elävässä uskossa.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi00078
Budhan henkiä antimessias väärä profeetta ilm.11:8
- Anonyymi00003
Eihän Räsäsellläkään ole.
Ja monet ylistää häntä kuin Jumalaa.- Anonyymi00006
Sinulla on ylpeyden synti.
Engl. Pride. - Anonyymi00011
Räsänen ymmärtää ja uskoo evankeliumin. Hän tietää, että jokainen, joka on ottanut vastaan syntiensä sovituksen Jeesuksen veressä, on jo pelastunut. Se ei ole ylpeyttä vaan kiitollista tosiasian hyväksymistä.
Jospa uskovien ylöstempaus olisi tosiaan jo huomenna aamulla. Silloin on kulunut tasan 2000 - 7 vuotta Jeesuksen ylösnoususta. Israelin valtio on 77-vuotias vielä 40 päivää. - Anonyymi00079
Fil.3:2
- Anonyymi00080
Anonyymi00011 kirjoitti:
Räsänen ymmärtää ja uskoo evankeliumin. Hän tietää, että jokainen, joka on ottanut vastaan syntiensä sovituksen Jeesuksen veressä, on jo pelastunut. Se ei ole ylpeyttä vaan kiitollista tosiasian hyväksymistä.
Jospa uskovien ylöstempaus olisi tosiaan jo huomenna aamulla. Silloin on kulunut tasan 2000 - 7 vuotta Jeesuksen ylösnoususta. Israelin valtio on 77-vuotias vielä 40 päivää.Ei ymmärrä Räsäsen onynagogalla Mosse.
- Anonyymi00004
Uskonharhaiset voivat tietysti piehtaroida mielensä mukaan näissä "synneissään", meitä tervejärkisiähän ei moinen höperehtiminen kosketa lainkaan.
- Anonyymi00081
Mossen käsky älä himoitse mitään toisten omaa on hellareissa rikottu. Tuskin edes juot varastamasi mehun muusta kuin varastetusta lasista .
- Anonyymi00005
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."
- Anonyymi00007
Älä välit' korkeimmalla oikeudella on himonsa niilläkin.
- Anonyymi00008
Senkö takia Sinä käyt helluntaiseurakunnissa tsekkaamassa helluntailaisten synnintuntoa, koska et omalla kohdallasi välitä pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa?
- Anonyymi00083
Vapaakirkon venäläinen arkki seurakunta juutalainen hapatus Mooses . Uhraa ihmeessä pari lammasta .
- Anonyymi00009
Onko sinulla itselläsi omatunto synneistäsi niin puhtaana, että voit sillä perusteella tarkastella lähimmäistesi synnintuntoa?
- Anonyymi00010
Tunnustaako syntinsä vaikka saa oikeuden tuomion.
Jos ei, puuttuu synnintunto. - Anonyymi00084
Palauta nyt vaikka nevarastetut vaatteet ja kännykät ja kengät edes ja matkalaukut !
- Anonyymi00012
Paavali viittaa menneeseen elämään seurakunnan vainoojana, kun sanoo olevansa syntisistä suurin. Apostolina hän asettaa itsensä muiden esikuvaksi pyhällä vaelluksellaan.
Filippiläiskirje:
3:15 Olkoon siis meillä, niin monta kuin meitä on täydellistä, tämä mieli; ja jos teillä jossakin kohden on toinen mieli, niin Jumala on siinäkin teille ilmoittava, kuinka asia on.
3:16 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
3:17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.- Anonyymi00085
Varastetut xpuhelimet vaatteet kenkiä verhoja astioita .
- Anonyymi00013
Eipä syntinen helluntailainen edes rakasta lähimmäisiään oman seurakuntansa jäseniä.
Eipä herää synnin tunto.
Kieltävät jopa Jumalan tahdon. - Anonyymi00014
Helluntaiseurakunnan johtajille on tärkeämpää taloudellisen hyödyn (rahauhrin) saaminen.
- Anonyymi00028
Ei se luterilainen kirkkokaan pärjää ilman pakkokirkollisveroa!
Poistakaa kirkollisvero, niin näette miten pärjäätte! - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Poistakaa kirkollisvero, niin näette miten pärjäätte!Ei nämä osaa mitään järjellistä vastata mihinkään, kunhan heittelevät noita kalljapäissään !
Kun ääoota ei ole se näkyy kommenteissa. - Anonyymi00086
Täyttävät syntiensä mittaa piraateilla
- Anonyymi00087
Anonyymi00028 kirjoitti:
Poistakaa kirkollisvero, niin näette miten pärjäätte!Budha se on mikä henkii hibdujumalat. Meditoi taas .
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Budha se on mikä henkii hibdujumalat. Meditoi taas .
Kymmenykset on synagogalla typerys pelle eksyttää 1 tiitus1:10
- Anonyymi00015
Sehän olisi hyvä asia ja Jumalan mieleistä jos seuraavassa helluntaikokouksessa tulisi synnintunto edes muutamassa ihmisessä.
Synnintunto on aina Pyhän Hengen työtä syntisessä ihmisessä. Ilman Pyhän Hengen vaikutusta kukaan ei käänny Jumalan puoleen. - Anonyymi00016
Pastorien aivopesu helluntailaisten pyhyydestä ja pelastusvarmuudesta on käärmeen hengen vaikutusta.
Jospa pastori lopettaisi korvasyyhyllä mielistelyn.- Anonyymi00030
Pakkovauvakastetuilla ei ole pelastusvarmuutta. Jumalattomilla ei ole pelastusvarmuutta!
- Anonyymi00049
Anonyymi00030 kirjoitti:
Pakkovauvakastetuilla ei ole pelastusvarmuutta. Jumalattomilla ei ole pelastusvarmuutta!
useamman kerran kylvetetty haluaa edelleen lapsia
- Anonyymi00089
Helkarijehova vaatii muita maksamaan hänen vaatteensa kengät peruukit ruuat.
- Anonyymi00090
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mooses kuoli SIINAILLA jo ja David on kuollut. Jeesus nousi kuolleista mutta Juudas varastaa edelleen muilta .
- Anonyymi00017
Suurin synti on toisten syntien pohtiminen ja syyttäminen. Sellaisella ihmisellä ei ole tervettä itsetuntoa eikä hän ole ymmärtänyt uskontojen tarkoitusta. Synnittämyys tarkoittaa mielen kirkkautta ja henkistä hyvinvointai. Tietenkään silloin ei ryvetä omissa vajaavaisuuksissa eikä nöyristellä saarnamiesten ja -naisten mielivallan alla.
Synti on epätotuutta itsen kanssa. Me toteutamme itseämme toisten seurassa. Jos ei ole itseään hyväksynyt tai löytänyt, ei siinä toisten tuomitseminen ja syntien pohtiminen auta. Synti on vain uskonnon käyttämä sana. Sillä on sen sidonnaisuudet, mutta kyse on aina siitä miten suhtaudumme itseen, tosiiin ja muuhunkin.- Anonyymi00091
Lessut helkarivaparit varastaa muilta vihaa muita on työpaikka kiusaajia mikäli joskus ovat töissä.
- Anonyymi00018
Onko Helluntaikirkossa Jumalan laki, kymmenen käskyä voimassa ?
- Anonyymi00092
KATO MOSSE JAHVE VARASTAA VAI MITÄ .
- Anonyymi00019
Paavali kehui ja pelotteli ihmisiä puhumalla murhistaan, fyysisistä voimistaan ja nyrkkeilijän lahjoistaan.
- Anonyymi00020
Trump pelottaa minua.
- Anonyymi00021
"pelko on aseeni"
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta - Anonyymi00093
Anonyymi00021 kirjoitti:
"pelko on aseeni"
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolestaPaavali olikin juutalainen Juudas sukua
- Anonyymi00022
Helluntailaiset tuomitsevat pakkovauvakastetut iankaikkiseen kadotukseen.
Keneltä ovat saaneet tämän tuomion vallan ?- Anonyymi00029
Ei kukaan sellaista tee, mutta kuka sinulle antoi luvan valhetellen puhua kaikkea pahaa helluntaista?
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei kukaan sellaista tee, mutta kuka sinulle antoi luvan valhetellen puhua kaikkea pahaa helluntaista?
niinhän sinäkin teet luterilaisista
- Anonyymi00034
Oletko epävarma pelastuksestasi?
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
niinhän sinäkin teet luterilaisista
Olkiukkonne ei keksi valeita luterilaisista vaan kertoo asiat niinkuin ne on!
Luterilaisuus on poliittinen valinta kansan hallintaan ja tasapäistämiseen, ainuttakaan raamatun mukaan syntynyttä seurakuntaa ei luterilaisuus edusta!
Siinä sinulle faktaa aiheesta. - Anonyymi00050
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olkiukkonne ei keksi valeita luterilaisista vaan kertoo asiat niinkuin ne on!
Luterilaisuus on poliittinen valinta kansan hallintaan ja tasapäistämiseen, ainuttakaan raamatun mukaan syntynyttä seurakuntaa ei luterilaisuus edusta!
Siinä sinulle faktaa aiheesta.hellarivaari ei muuta teekään kun keksii valheita ja puolitotuuksia, kuten yllä nähdään
helluntailaisuus on taas poliittinen pedojen joukku
Siinä sinulle faktaa aiheesta.
- Anonyymi00024
Jopa Juudaksellakin heräsi synnintunto entä perus helluntaiuskonnollisella ?
- Anonyymi00026
Nykyisin kehuskellaan laittomuudellaan.
Ei sillä miten hyvin pitää lain ja herjaa Paavalia. - Anonyymi00027
Eikös suomessa ole kuulemma uskomisen vapaus ja tasa-arvo !..?
Miten tämänkin ketjun pulun tuubaa sitä tuo esiin, kertokaa ?- Anonyymi00031
aika hyvin se tuo vaarin katkeruuden esiin
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
aika hyvin se tuo vaarin katkeruuden esiin
Se on sinun kieron silmän mäkemys, olkiukkonne ei tuo mitään katkeruutta esiin vaan kertoo asioiden oikean laidan !
Teille taitaa vasemman laudan näkemykset olla tutumpia. - Anonyymi00060
Anonyymi00035 kirjoitti:
Se on sinun kieron silmän mäkemys, olkiukkonne ei tuo mitään katkeruutta esiin vaan kertoo asioiden oikean laidan !
Teille taitaa vasemman laudan näkemykset olla tutumpia.se on käsittämättömän katkera, eikä tajua mistään mitään
- Anonyymi00037
Ylivainio laittoi liikkeelle yli tuhat väärää väitettä siellä tapahtuneista "ihmeparanemisista".
Oikea lääkäri teki tri:n väitöskirjan tapauksista, eikä yhtään löytynyt.- Anonyymi00038
Kömpelö yritys mustamaalata iät ajat haudassa maanutta Jumanan palvelijaa monella valheväittämällä.
- Anonyymi00039
Miksi et kirjoita lutterin liikkeelle laittamista kauheista asioista !
Eikö aikuiseen ikään päässyt voisi olla vähän järjissään ja antaa sinisen lapion levätä hiekkalootassaan.
- Anonyymi00040
Opettele lahkohenkinen ulkoa tämä Raamatun jae ja ymmärrä.
"Sillä minä tunnustan pahat tekoni, murehdin syntieni tähden."
Ps 38:18
Mitä Pyhä Henki sanoo Helluntaiseurakunnalle ?- Anonyymi00047
Helluntailaisten heraaminen on pahoja tekoja.
Milloin teet parannuksen?
Onko sinulla jumala, joka kehoittaa herjaamaan.
- Anonyymi00041
Raamattu varoittaa "apostolien teoista"....
Ilm. 2:2
"Minä tiedän sinun tekosi, sinun vaivannäkösi ja kestävyytesi. Minä tiedän, ettet voi sietää pahoja ihmisiä. Sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseään apostoleiksi vaikka eivät ole, ja olet havainnut heidät valehtelijoiksi. - Anonyymi00042
Lahkosaarnaajat kehuvat linanreissullaan, kuinka olivat kovia kundeja....
- Anonyymi00043
Kolmoismurhaajat ovat arvostuksen huipulla....
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kolmoismurhaajat ovat arvostuksen huipulla....
Helluntaikirkko hyväksyy rikollisten jengitatuoinnit.
Ne antavat lahkolle uskottavuutta näkyvästi.
- Anonyymi00044
Matteus 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00046
Nyt on vapaus herjata amerikan homoja sekä toisiaan, mutta vapaus olla laittomuuden tekijä vaikka oikeus tuomitsee solvauksesta.
Siksi usko laitonta herjaamista. - Anonyymi00052
Ei tee syntiä, joten ei ole tuntoa synnistä.
- Anonyymi00053
Kuka on lahkolainen? Ei ota selvää, yleisin termin käyttäjä on vapaamuurari tai maailman ihminen.
- Anonyymi00054
Lahkolainen on herjaava ja riitelevä uskova.
Lahkoontuminen on riitaantumista.
- Anonyymi00055
Kristittyjen uudestikastajat lahkolaiseksi on niitä eriseuraisia.
- Anonyymi00056
Palstalla nimimerkki Mohikaani27 herjasi työkseen kristittyjen lapsien saamaa pyhää kastetta.
Nyt tyyppi on kuulemma potkaissut tyhjää.
Jaak. 2:7
Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.] - Anonyymi00057
Hellarit yrittää estää, että lapsi ei saisi kastetta ja Pyhää Henkeä sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
- Anonyymi00058
Olisiko hellarien kaste pätevä, jos upottaisivat vauvoja?
- Anonyymi00063
Ihmisten jakaminen omien kuvitelmien mukaan on syntiä. Emme me ole lahkojen tai jonkun "oikean" edustajia. Jokainen on mitä on ja toinen kohdataan vain vuorovaikutuksessa itsemme kanssa. Aloittaja tekee siis kaksi virhettä; hän jakaa ja tuomaroi ihmisiä joita ei edes tunne. Häne epätotuutensa on se mitä synniksi sanotaan. Se ei ole fataalia eikä johda kuolemaan, mutta häiritsee hänen elämäänsä. Tosin hän saa siitä energiaakin. Energia syntyy ristiriidasta, mikä on riitelyn esiaste ... tai jotakin.
- Anonyymi00064
Kun vain jotenkin herjaa, onnettomastikkin, niin pysyy lahkolaisena.
- Anonyymi00067
Suomen suurin lahko on luterilainen kirkko !
Paavin alaosasto oppiherranza munkin mukaan. - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Suomen suurin lahko on luterilainen kirkko !
Paavin alaosasto oppiherranza munkin mukaan.Ja maailman suurin lahko on helluntailaisuus
- Anonyymi00066
Pääsiäinen nostaa kaikki sammakkohenget koloistaan, osan navetan katoille ja osan foorumille ilvehtimään tasa-arvoisesti kaikkia helluntain ihmisiä !
Kristillisen suomen luterilainen tunnusmerkistö.- Anonyymi00069
Siinä yksi sammakko henki joka vihaa uskovia
Helluntailaisuuden tunnuspiirre - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Siinä yksi sammakko henki joka vihaa uskovia
Helluntailaisuuden tunnuspiirreLuther oli Ilmestyskirjassa mainittu väärä profeetta: minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
Hitler oli peto, jolle väärä profeetta, Luther antoi Saksan kansan natsien taakse yhdistävät opit ja antisemitismin. Näin ollen Lutherin hedelmiä ovat, ei ainoastaan anabaptistien murhaamiset ja kansanmurhat, vaan myös holokausti ja toinen maailmansota. - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Luther oli Ilmestyskirjassa mainittu väärä profeetta: minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.
Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.
Hitler oli peto, jolle väärä profeetta, Luther antoi Saksan kansan natsien taakse yhdistävät opit ja antisemitismin. Näin ollen Lutherin hedelmiä ovat, ei ainoastaan anabaptistien murhaamiset ja kansanmurhat, vaan myös holokausti ja toinen maailmansota.Luther oli uskonpuhdistaja, ei profeetta
Luther ei antanut mitään oppeja Hirletille eli keksit ihan omiasi, kuten katkerat uudestikastajat tekevät - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Luther oli uskonpuhdistaja, ei profeetta
Luther ei antanut mitään oppeja Hirletille eli keksit ihan omiasi, kuten katkerat uudestikastajat tekevätJoo niillä on ihan oma historia
- Anonyymi00070
Lahkolaiset eivät tunnusta herjaamista synniksi.
Ei vaikka oikeus siitä tuomitsisi. - Anonyymi00074
Turvallisen ja rohkeantilan periaatteet muistuttaa kuinka kauniit ja rohkeat kiemurtelevat ppyhiin tiloihin. Kovin pyrkivät vaikka tilanne on osa valhetta.
- Anonyymi00075
TÄMÄ ON TOTUUS HELLARILLA ON RAHAJUMALA AHNEUS EI MUITA TUNTEITA .
- Anonyymi00094
Tulipa tietoa Hellareista!
Tunnusmerkit käy hyvin noihin Savonlinnalaisiin tubettajiin ,Turiin!
Eipä pidä luottaa alkuunkaan! - Anonyymi00095
Tampereella keskoverto luterilainen maksaa kirkolliveroa 340€/vuosi ja käy kerran vuodessa kirkossa.
Kallista on tämä lysti!
Helluntailaiset pääsevät halvemmalla!
- Anonyymi00096
Tyhmiä herjaamisen aiheita.
Amerikan homoherjat piristäisi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181