Minä olen liian sitkeä pala teille. Pärjään täällä ovelin keinoin. Samoin läheisten kanssa,Taon heille että itsemurha ei ole ratkaisu. Että eletään vaikka piruuttaan! Ja aina ruokaa löytyy.
Harmittaako päättäjiä kun kaikki köyhät ei tapa itseään
11
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aloittaja on sillä lailla väärässä, että meille Poliittiselle Älymystölle Köyhälistö on elinehto vallassa pysymisellemme. Suomessa kun on ns."Yhtäläinen äänioikeus" , niin köyhälistölle kun lupaa aina vaaleissa ,että "minua äänestämällä saat enemmän makkaraa ja karkkia", niin taas tulee mahtava äänisaalis Köyhälistöltä, ja hillotoppa paikka on taas varmistettu neljäksi vuodeksi. Näin helppoa se on.Köyhää kansaa on helppo vetää retkuun. eikä ne edes tajua kuinka niitä kusetetaan.
- Anonyymi00002
Köyhä on täysi kusipää, jos nykyaikana nätä valehtelijain klubilaisia äänestää. Ennen vaaleja on niillä peräpukamat huulissa, kun puhuvat paskaa lupaillessaan eri asioita, mitä vaalien jälkeen tapahtuu. Kuten persepurra ja paskapetteri tekin viime vaaleissa.
- Anonyymi00003
Äänestäkää kommunisteja kapina puoluetta.🇫🇮
- Anonyymi00004
Ei kannata äänestää mitään puoluetta.
- Anonyymi00005
Tampereen Super-Sanna on loisto esimerkki siitä, kuinka helppo Köyhälistöä on vaaleissa kusettaa , jotta Minä-Itse pääsee vallankahvaan viettämään Shampanja-Sosialistin elämää . Juuri tämän takia Köyhälistö on elinehto näille "Shampanja-Sosialisteille".
- Anonyymi00010
Mitä eroa shampanja soialistilla, konjakki kokkareella, tai pilsneri persulla? Ei muuta, kuin että kokkareilla menee parhaiten.
- Anonyymi00008
Onko persu ok
- Anonyymi00009
No ei todellakaan ole….
- Anonyymi00011
Eletään Purran kiusaksikin !!!
- Anonyymi00012
Köyhälistön olemassolo on elinehto Shampanja-Sosialisteille, joiden yltäkylläinen Jet-Set suihkupiiri elämäntyyli on täysin riippuvainen katteettomilla vaalilupauksilla Köyhälistöltä saaduista äänistä. Ja kuten kaikki tietää, Media ei koskaan, ei koskaan laita näitä poliitikkoja vastaamaan katteettomista vaalilupauksistaan. Amerikan Poskisolisti ja Suunpieksäjä, The Oranssi on tästä loistoesimerkki.
- Anonyymi00014
Ei kyse ole siitä, että itsensä surmaisi, koska köyhyys. Kyse on siitä, että A luokalle pitäisi antaa ne edut, jotka sille kuuluu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252514Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101463Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491343- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035