Taas se aika vuodesta, kun joutuu astmaatikkona paeta savunhajua ja pienhiukkasia toiseen maakuntaan. Satuolentojen takia, alkukantaiset eteläpohjalaiset polttavat kokkoja, ja savu valtaa jokapaikan. Tämä kertoo alueen jälkeenjääneisyydestä ja käytöstapojen puutteesta.
Taas hengitysilmaa pilataan
29
321
Vastaukset
- Anonyymi00001
--------‐--‐--‐--‐-------- -‐-
- Anonyymi00002
Yksi ilta vuodessa ja elämä on pilalla?
- Anonyymi00004
Mikään pakko ei olisi satuolentojen takia sauhuttaa edes sitä yhtä iltaa. Etapille risut mieluiten, kuten muunakin aikana tehdään.
- Anonyymi00003
Noidat ja noituus pitää kitkeä pois.
- Anonyymi00006
Nimen omaan noidat häätöön!!!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nimen omaan noidat häätöön!!!
Aikuset ihmiset uskoo satuolentoihin 🤭🤣
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oliski Riikka vaan satuolento
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ne mitää satuolentoja ole!!!!
- Anonyymi00005
Pääsiäisenä poltetaan pääsiäisvalakia.
- Anonyymi00008
Ei mene montaa vuotta, niin se kielletään direktiivillä ja sakon uhalla. Sitten tääkin savutyperyys loppuu viimein.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mene montaa vuotta, niin se kielletään direktiivillä ja sakon uhalla. Sitten tääkin savutyperyys loppuu viimein.
Sitten kun noidat ovat poistuneet kokot loppuvat.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sitten kun noidat ovat poistuneet kokot loppuvat.
Taistelu noitia vastaan jatkuu!!!
- Anonyymi00011
Voi kauhistus🤮
Jollakin EI ollut muuta VALITTAMISTA, murheita niin piti jonkin pääsiäisvalkiasta alkaa masentumaan.🤭
Älä välitä, noita KALLON KUTISTAJIA löytyy joka lähtöön, meneppä kertomaan huolesi heille.🤔- Anonyymi00015
Tunteisiiiiin.... Menikös hei tunteisiiin, relaas vähän ettei noita vielä löydy sängyn alta, tai muita mörköjä joihin uskot. ☺️🤗🤭
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tunteisiiiiin.... Menikös hei tunteisiiin, relaas vähän ettei noita vielä löydy sängyn alta, tai muita mörköjä joihin uskot. ☺️🤗🤭
Se on kokojen ansiota, ettei niitä löydy sängyn alta.
- Anonyymi00012
Älä hyvä ihminen hengitä.😂
Mene karttingradalle tai ent. Cittarin pihaan hengittämään, kun kersat siellä polttaa kumia🤭🤭 - Anonyymi00013
Sun ulina ja fobiat ei kiinnosta ketään. Siinähän ajelet muualle ahdistumaan
- Anonyymi00014
Tyypillinen toukohousu olet, et osaa ymmärtää astmaatikkoja, vain oma napa on tärkein. Jos joku sitten kyseenalaistaa omat uskomukset satuolentoihin, niin suututaan kuin pieni lapsi jonka tikkari meni hiekkaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tyypillinen toukohousu olet, et osaa ymmärtää astmaatikkoja, vain oma napa on tärkein. Jos joku sitten kyseenalaistaa omat uskomukset satuolentoihin, niin suututaan kuin pieni lapsi jonka tikkari meni hiekkaan.
Hanki lääkkeet, eläkä ulise pienistä.
Kersoille/ kakaroille pääsiäisvalkiat on tehty, eikä aikuisille, heh heh. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen ateisti ollut jo pikkulapsesta lähtien. Enkä myöskään kumartele vähemmistöjä. Astmaatikot on vähemmistö. Yhteiskunta ei pyöri vähemmistöjen halujen mukaan. Sinä kuulut vähemmistöön.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen ateisti ollut jo pikkulapsesta lähtien. Enkä myöskään kumartele vähemmistöjä. Astmaatikot on vähemmistö. Yhteiskunta ei pyöri vähemmistöjen halujen mukaan. Sinä kuulut vähemmistöön.
Entäs jos sulle yhtäkkiä puhkeaakin jostain altistumisesta, myöhemmin astma, oletko edelleen samaa mieltä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Entäs jos sulle yhtäkkiä puhkeaakin jostain altistumisesta, myöhemmin astma, oletko edelleen samaa mieltä?
Jos puhkeaisi astma niin sitten eläisin sen mukaan miten voisin. En ole tähänkään mennessä vaatinut yhteiskuntaa taipumaan mun tahtoon vaan olen itse joustanut ja sopeutunut sen mitä on ollut tarpeellista.
Olen tietyllä tavalla nöyrä ja ymmärtäväinen mutta en kumminkaan nöyristele kenenkään edessä. Hyvin olen pärjännyt eikä kukaan tallo varpaille - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos puhkeaisi astma niin sitten eläisin sen mukaan miten voisin. En ole tähänkään mennessä vaatinut yhteiskuntaa taipumaan mun tahtoon vaan olen itse joustanut ja sopeutunut sen mitä on ollut tarpeellista.
Olen tietyllä tavalla nöyrä ja ymmärtäväinen mutta en kumminkaan nöyristele kenenkään edessä. Hyvin olen pärjännyt eikä kukaan tallo varpailleNoniin sähän aloit heti nöyristelemähän, kun vähä koitti heittää piikkiä, heti alistut ja nöyrryt. Eihän tuollaasesta mitää tuu.
- Anonyymi00018
Tapahan on hauska ihmiset pääsee parantamaan maailmaa lämpösten tulien vierelle.
- Anonyymi00022
Ihan kuin sitä kokoontumista ja hauskanpitoa ei voisi tehdä ilman jumalatonta savua ja katkua. Muutenkin ihan pakanallista, aikuiset juovuksis ja lapset tulen ja savun keskellä. Muissa maissa pääsiäisenä ollaan kristillisemmin, ja keskitytään kristillisiin asioihin, mihin pääsiäinenkin liittyy. Junttisuomes vain ryybätään ja rellestetään, lasten nähden.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihan kuin sitä kokoontumista ja hauskanpitoa ei voisi tehdä ilman jumalatonta savua ja katkua. Muutenkin ihan pakanallista, aikuiset juovuksis ja lapset tulen ja savun keskellä. Muissa maissa pääsiäisenä ollaan kristillisemmin, ja keskitytään kristillisiin asioihin, mihin pääsiäinenkin liittyy. Junttisuomes vain ryybätään ja rellestetään, lasten nähden.
Juodaan VIINAAA tullaan viisaamaksi näin : )(
TAI
Silmät liikkuu, lisää VIINAAA.
Näin ne kakaratkin tekevät, kun autonrattiin istuvat : ) Kaasua kaasua, vanhemmat käski.
- Anonyymi00025
Eipä niitä valkioita kovin montaa ainakaan Seinäjoella ja lähiseudulla ollut, ihan hyvin pystyi raitista ilmaa ilman savun katkua hengittelemään.
- Anonyymi00028
Tyyppihän voi pakata astmansa jä muuttaa vidduun koko epltä.
- Anonyymi00029
Öyh öyh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999