Äänensävy on kuin nikotiiniriippuvaisella naisella ja katse on kuin sonnilla, joka on kovassa nikotiinin vajeessa.
https://www.youtube.com/watch?v=QRWzo0WKebE
Sanna Ukkola paljasti itse itsensä
16
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yhdessä kommentissa väitettiin, että "Ukkolan ystävät laitaluvultaan ovat vihervassareita", mutta Ukkolan puoliso Matias Turkkila on persu, joita ei kyllä pidetä vihervassareiden ystävänä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Matias_Turkkila
Matias Turkkila (s. 1973 Helsinki)[1] on suomalainen toimittaja ja poliittinen toimija. Turkkila on valtiovarainministeri Riikka Purran erityisavustaja elokuusta 2025[2]. Aiemmin hän toimi perussuomalaisten pää-äänenkannattajan Perussuomalaisen sekä Suomen Uutiset -verkkolehden päätoimittajana[3]. Hän on myös maahanmuuttokriittisten keskustelijoiden Hommaforumin perustajajäsen ja entinen vetäjä. Hommaforum sai alkunsa Jussi Halla-ahon Scripta-blogin vieraskirjasta. - Anonyymi00002
aggressiivinen kuulustelu tulee mieleen. poliiseiltako opittua Sannan valheelliset syytökset, vai onko ne hyväksyttävä vain siksi kun 3 tuomaria niin on valheellisesti päättäneet rakkaudetta totuuteen sanoa syyllistääkseen Päivin rikolliseksi .
- Anonyymi00003
Olisikohan Päivi Räsäsen korkea aika miettiä jo muutakin kuin homoseksiä ?
Suomessa ja maailmalla on kyllä oikeitakin ongelmia, mutta ne eivät taida Räsästä kiinnostaa, kuten esim Suomen turvallisuus, kun hän menee valittamaan Orbanin ja Trumpin porukoille, kun ei saa vapaasti leimata homoja häiriintyneiksi. - Anonyymi00004
Päivin "rakkaus totuuteen" on hyvin rajoittunutta, kuten sinunkin, sillä Raamatusta löytyy lukuisia muitakin syntejä kuin homous, joiden perusteella päätyy sinne teidän hörhöjen "iankaikkiseen piinahelvettiin kidutettavaksi", kuten esim mässäys.
Gal.5
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, MÄSSÄYKSET ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niin kuin jo ennenkin olen sanonut, että NE, JOTKA SEMMOISTA HARJOITTAVAT, EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA.
Fil.3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 HEIDÄN LOPPUNSA ON KADOTUS, VATSA ON HEIDÄN JUMALANSA heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja MAALLISIIN ON HEIDÄN MIELENSÄ.
Luulisi Päiviä kristittynä lääkärinä kiinnostavan varoittaa myös pahaa aavistamattomia mässäilijöitä heidän hirvittävästä lopustaan, sillä homouden synnistä lähes kaikki ovat tietoisia, mutta kuinka moni läski mässäilijä tietää päätyvänsä lopulta samaan paikkaan homojen kanssa ? - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Päivin "rakkaus totuuteen" on hyvin rajoittunutta, kuten sinunkin, sillä Raamatusta löytyy lukuisia muitakin syntejä kuin homous, joiden perusteella päätyy sinne teidän hörhöjen "iankaikkiseen piinahelvettiin kidutettavaksi", kuten esim mässäys.
Gal.5
19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21 kateus, juomingit, MÄSSÄYKSET ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niin kuin jo ennenkin olen sanonut, että NE, JOTKA SEMMOISTA HARJOITTAVAT, EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA.
Fil.3
18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
19 HEIDÄN LOPPUNSA ON KADOTUS, VATSA ON HEIDÄN JUMALANSA heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja MAALLISIIN ON HEIDÄN MIELENSÄ.
Luulisi Päiviä kristittynä lääkärinä kiinnostavan varoittaa myös pahaa aavistamattomia mässäilijöitä heidän hirvittävästä lopustaan, sillä homouden synnistä lähes kaikki ovat tietoisia, mutta kuinka moni läski mässäilijä tietää päätyvänsä lopulta samaan paikkaan homojen kanssa ?Paavali kirjoitti orgioista, ei ylensyönnistä. Mässäys ja juopottelu vie kadotukseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paavali kirjoitti orgioista, ei ylensyönnistä. Mässäys ja juopottelu vie kadotukseen.
Tekeekö mässäämisen vähemmän synnilliseksi se, jos harrastaa sitä yksinään, eikä muiden kanssa ?
Tai onko yksin juopottelu vähemmän synnillistä kuin porukassa ryyppääminen ? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paavali kirjoitti orgioista, ei ylensyönnistä. Mässäys ja juopottelu vie kadotukseen.
Tarkoitatko, että ylensyönti ei ole "lihan teko" ?
Hengen tekoko se sitten on ?
1.Kor.6
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei AHNEET, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme HENGESSÄ.
12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta MINÄ EN SAA ANTAA MINKÄÄN ITSEÄNI VALLITA. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tarkoitatko, että ylensyönti ei ole "lihan teko" ?
Hengen tekoko se sitten on ?
1.Kor.6
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei AHNEET, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme HENGESSÄ.
12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta MINÄ EN SAA ANTAA MINKÄÄN ITSEÄNI VALLITA.Tarkoitan. Lihavat ihmiset kuluttavat vähemmän energiaa kuin ovat nauttineet. Nyt paino pysyy ennallaan. Ei syntiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarkoitan. Lihavat ihmiset kuluttavat vähemmän energiaa kuin ovat nauttineet. Nyt paino pysyy ennallaan. Ei syntiä.
Silloinhan pitää vähentää energian saantia eli ==> SYÖDÄ VÄHEMMÄN !
Ei se Pyhä Henki viihdy läskissä temppelissä ! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Silloinhan pitää vähentää energian saantia eli ==> SYÖDÄ VÄHEMMÄN !
Ei se Pyhä Henki viihdy läskissä temppelissä !Ei ole pakko laihduttaa. Riittää että pitää painon ennallaan.
- Anonyymi00009
Ei ole iankaikkista helvettiä vaan jokainen saa tekojensa mukaisen rangaistuksen.
- Anonyymi00011
Totta kai on, kun Raamatussa niin sanotaan.
Siellä ei madotkaan kuole.
- Anonyymi00013
Oon syönyt aamijaisena muutaman pirkka sitruunaisen voh velli stä.
Juomana valion rasvattomuus maitoisuus.
On ihan jees makuisuus voh velli suus.
Jälkkäriks salaista herkkuleivää kalkkunasiivuisilla ja mm. kavli leivävoin päällystelmää.
Selef Urge- Anonyymi00014
Tee parannus tuosta mässäilyn synnistäsi. Vatsa on sinun jumalasi.
- Anonyymi00016
Kuka hoitaa pyhää temppeliään syömällä aamiaiseksi sitruunavohveleita ?
No ilmeisesti joku sellainen läski, joka mainostaa temppeliään "moikka-en-oo-hoikka!"
- Anonyymi00015
Äänensävyn mukaan ihminen tuomitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933554Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562526Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla152448Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi702306Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162191Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021242Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671107Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611016Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001015Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142979