Olin vähän aikaa ilman tietokonetta kun alkoi ottamaan päähän koko netti. Laskujakaan ei tarvi maksaa koska ne mene suoraveloituksena.
Olin todella tyyni ja rauhallinen sen pari kuukautta kun ei päässyt lukemaan uutisia eikä näitä typeriä palstoja. Verenpaineenikin laski.
Nyt kun menin typeränä hankkimaan tabletin niin raivostuttaa kaikki ja verenpaineet on yli ylärajan. Jatkuvasti ottaa päähän mutta nyt ei osaa olla poissa täältä ja niitä uutisiakin on muka pakko lukea.
Ei voi muuta kuin heittää tämäkin laite pois ja olla ilman nettiä. Voin hoitaa tarpeelliset asiat sitten töissä ennen työn alkua tai sen jälkeen tai tauoilla.
Netti vie terveyden
1
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sinun mahdotonta pitää tablettia varalla, eikä käyttää. On se kuitenkin hyvä olemassa, jos joskus todella tarvitsee jotain tietoa kotona.
Ja käyttää työkonetta kuten itsekin ehdotit. Eikö se auta että pakotat itsesi viikon paussiin lähtemällä ulos, lukemalla, pelaamalla pasianssia tai puhumalla puhelimessa. Viikon päästä olet tottunut tabletittomuuteen ja elämä alkaa sujua ilman sitä.
On vaikea kuvitella että joku kone on pakkomielle, kun itsellä ei vastaavaa vaivaa ole?
Ja sitten toisaalta. Kannattaisiko miettiä mikä aiheuttaa sinulle koneella ollessasi sellaisen tilan että verenpaine nousee. Kirjoitatko viha-kannanottoja? Ottaako toisten mielipiteet päähän? Pelaatko? Ovatko tämän ajan sota- ja muut negatiiviset lööpit tai otsikot sinulle liikaa? Vai mikä mieltäsi niin kuohuttaa että se vaikuttaa elimistön toimintaan? Enpä tiedä oliko tästä sepustuksesta mitään apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096