Ottas mukanaan ison joukon kremliläisiä kans
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Joo, Suomi pelastuisi ja sossusta saisi rahaa taas paljon? Niinkö luulet?
- Anonyymi00002
Ei anolla ole sossusta saamisia.
Sille on jo tapporahat luovutettu
- Anonyymi00003
Onko Ano Supon kaukopartiomiehiä?
- Anonyymi00004
Siis anohan kävi ottamassa oppia ihan jenkeissä kymmenisen vuotta sitten.
Ettei ihan pelkkä Supo vaa... - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siis anohan kävi ottamassa oppia ihan jenkeissä kymmenisen vuotta sitten.
Ettei ihan pelkkä Supo vaa...Lupaudun maksamaan osan anon velasta, jokaisesta kaadetusta kremliinistä.
Jo todistettu yritys putinin lahdista palkitaan
- Anonyymi00005
Kunhan vaan ennen puten murhayritystä maksaa ulosotot pois...
- Anonyymi00018
Ei tartte, kuha nyt menee ja tekee sen
- Anonyymi00024
Ano listii Zelevinskin ihan mielellään, niinkuin muutkin putinistipersut.
- Anonyymi00006
Kuuluuko Ano Persujen vasaraisku ryhmään?
- Anonyymi00017
Ei ole varmuutta, mutta hienoa jos vaikka deripaskaa lojjauttas
- Anonyymi00007
Kävisivät pumpaamassa paska-autolla rotankolot,missä Putte lymyilee, sitä itseään täyteen.
- Anonyymi00009
Tuo on kyllä toteutettava!
- Anonyymi00010
Go Ano go!
Anohan ihailee Putinia.
- Anonyymi00011
Moni fani on idolinsa tappana
- Anonyymi00012
Ano on suomalainen agentti joka on ujutettu tiedustelemaan venäjää ja putinin liikkeitä. Pitäkää tieto salassa.
- Anonyymi00013
Tiedot menee kuulemma Ukrainaan.
- Anonyymi00014
Ano kiertelee akkansa kanssa ryzzänmaata ristiin rastiin. Ketkä ton plösön aikoinaan äänesti kansanedustajaksi Arkadianmäelle,,,hyi helvata. Siellä se istui aina naama norsunpimpillä,,,
- Anonyymi00016
Arvaappa mitä kohteita ne käy siellä etsiskelemässä...
- Anonyymi00015
Aktivoikaa Minna!
- Anonyymi00019
[X]
- Anonyymi00020
Ano aloittaa pohjalta ja nousee hiljalleen kohti Venäjän presidentin tehtävää. Olkaa kärsivällisiä, siihen menee vielä hetki.
- Anonyymi00021
Anosta tulee vielä itä suomen tsaari anoska ensimmäinen itäsien suomen suur rutinaskunna johtaja ano the suuri.
- Anonyymi00022
Yks pikku tappo vaa
- Anonyymi00023
Olisko se jo ensi yö?
- Anonyymi00025
Onnistuiko Ano tehtävässään?
- Anonyymi00026
Lähestyy, lähestyy...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa631362Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25818Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127724- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.168639VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623- 63614
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497