4.Moos.24
5 Kuinka ihanat ovat sinun majasi, Jaakob, sinun asuinsijasi, Israel!
6 Niinkuin laajat purolaaksot, niinkuin puutarhat virran varrella, niinkuin aloepuut, Herran istuttamat, niinkuin setripuut vesien vierillä!
7 Vettä läikkyy sen vesisangoista, ja sen laihot saavat runsaasti vettä. Agagia mahtavampi on sen kuningas, ylhäinen sen kuningasvalta.
8 Jumala vei sen pois Egyptistä; sen sarvet ovat kuin villihärän. Se syö suuhunsa viholliskansat, heidän luunsa se murskaa ja lävistää heidät nuolillansa.
9 Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona-kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"
https://www.facebook.com/reel/924159073833737
JUMALAN SILMÄTERÄ ISRAEL
41
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tahdoit sanoa tällä?
- Anonyymi00003
Katso video !
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Katso video !
KUKA, Herran palvelija käyttää naamataulua?
Suoranaista järjettömyyttä ja järjen vähyyttä!!!
Jos on video, niin laita siitä edes jotain tietoa tai edes uutubee linkki!
ja nyt, KUKA ja KETKÄ ovat Jumalan edessä, Daavidin jälkeen eli Salomonin syntien tähden, OIKEA ISRAEL???
Mitä sanoo Herra??
Matt. 21:
43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
MIKÄ on Jumalan valtakunta???
ja sitten lue ja opi:
Gal. 3:
7 Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.
ja
29 Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.
Nyt jos jokainen joka USKOO Herraa Jeesukseen ja on kastettu Häneen, on perillinen, niin mitä, mukamas, väärät käännynnöiset perivät???
ja KUULE Jumalan OMA SANA:
ilm 2:
9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
itke ja valita!
Herran omat ,eli uskovat, ovat ISRAEL!
1. Piet. 2:9
9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".
ja kenelle tämä on osoitettu??
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
nyt LUE uudelleen
Matt. 21:
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.
Kunnia Jumalalle ja Hänen oikeille palvelijoille, niille jotka uskovat ja pitävät Herran käskyt!
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jeremias sanoo että OIKEA Israel on Jumalan silmäterä, eli ne jotka uskovat! - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
KUKA, Herran palvelija käyttää naamataulua?
Suoranaista järjettömyyttä ja järjen vähyyttä!!!
Jos on video, niin laita siitä edes jotain tietoa tai edes uutubee linkki!
ja nyt, KUKA ja KETKÄ ovat Jumalan edessä, Daavidin jälkeen eli Salomonin syntien tähden, OIKEA ISRAEL???
Mitä sanoo Herra??
Matt. 21:
MIKÄ on Jumalan valtakunta???
ja sitten lue ja opi:
Gal. 3:
ja
29 Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.
Nyt jos jokainen joka USKOO Herraa Jeesukseen ja on kastettu Häneen, on perillinen, niin mitä, mukamas, väärät käännynnöiset perivät???
ja KUULE Jumalan OMA SANA:
ilm 2:
9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
itke ja valita!
Herran omat ,eli uskovat, ovat ISRAEL!
1. Piet. 2:9
9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".
ja kenelle tämä on osoitettu??
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
nyt LUE uudelleen
Matt. 21:
42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: 'Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme'?
Kunnia Jumalalle ja Hänen oikeille palvelijoille, niille jotka uskovat ja pitävät Herran käskyt!
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jeremias sanoo että OIKEA Israel on Jumalan silmäterä, eli ne jotka uskovat!Aloituksessahan on linkki.
https://www.facebook.com/reel/924159073833737 - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aloituksessahan on linkki.
https://www.facebook.com/reel/924159073833737Jos kertoisi suoraan mitä johtopäätöksiä X:n sanoista ja kuolemasta voi tehdä, niin joku siionisti poistattaisi nämä kommentit.
Joten miettikää itse. - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aloituksessahan on linkki.
https://www.facebook.com/reel/924159073833737Linkki joka ei toimi ilman että olet osallinen naama-taulun synteihin!
joten tämänkin kirjoittaja, kuka lie, on osa ja tahtoo digi-identiteentin kaikille ja kaikkialle.
tässä on mahdollisesti, osa sitä tulevaa pedon merkkiä!!! - Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Linkki joka ei toimi ilman että olet osallinen naama-taulun synteihin!
joten tämänkin kirjoittaja, kuka lie, on osa ja tahtoo digi-identiteentin kaikille ja kaikkialle.
tässä on mahdollisesti, osa sitä tulevaa pedon merkkiä!!!Jos sinä olet facebookissa muutenkin, niin ei tuon linkin katsomisessa ole mitään erityistä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jos sinä olet facebookissa muutenkin, niin ei tuon linkin katsomisessa ole mitään erityistä.
Lisää todisteita siitä, miksi Charlie Kirk tapettiin.
https://www.facebook.com/reel/930921469673582
- Anonyymi00002
Siunattua kansanmurhaa ja lasten tappamista!
- Anonyymi00004
Tulee huonioida että uskosta osattomat uudestisyntynättönät tekevät sitä mitä heidän isäntänsä käskee koska ovat sen orjia.
Siksi Lähi idän asukkaillekin on tarpeen julistaa evankeliumia että ".. he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun ( Jeesukseen Kristukseen ) synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'”
Apostolien teot 26:18 FB38
-----------
”Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme. Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi, pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta, jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta, että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.”
Tituskirje 3:3-7 FB38
-----------
”Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi". He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?" Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.”
Johannes 8:31-36 FB38
-----------
”Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä. Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne." He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja. Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt. Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala". Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt. Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.”
Johannes 8:37-45 FB38
-------
”Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön, vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra, sen sanan, joka lähtien Galileasta on levinnyt koko Juudeaan, sen kasteen jälkeen, jota Johannes saarnasi, sen te tiedätte; te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.
Ja me olemme kaiken sen todistajat, mitä hän teki juutalaisten maassa ja Jerusalemissa; ja hänet he ripustivat puuhun ja tappoivat.
Hänet Jumala herätti kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä, ei kaikelle kansalle, vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen, kuin hän oli kuolleista noussut. Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."”
Apostolien teot 10:34-43 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tulee huonioida että uskosta osattomat uudestisyntynättönät tekevät sitä mitä heidän isäntänsä käskee koska ovat sen orjia.
Siksi Lähi idän asukkaillekin on tarpeen julistaa evankeliumia että ".. he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun ( Jeesukseen Kristukseen ) synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'”
-----------
”Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme. Mutta kun Jumalan, meidän vapahtajamme, hyvyys ja ihmisrakkaus ilmestyi, pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta, jonka Hengen hän runsaasti vuodatti meihin meidän Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen kautta, että me vanhurskautettuina hänen armonsa kautta tulisimme iankaikkisen elämän perillisiksi toivon mukaan.”
-----------
”Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi". He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?" Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.”
-----------
”Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä; mutta te tavoittelette minua tappaaksenne, koska minun sanani ei saa tilaa teissä. Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne." He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Aabraham on meidän isämme". Jeesus sanoi heille: "Jos olisitte Aabrahamin lapsia, niin te tekisitte Aabrahamin tekoja. Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt. Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala". Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt. Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.”
-------
”Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön, vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.
Sen sanan, jonka hän lähetti Israelin lapsille, julistaen evankeliumia rauhasta Jeesuksessa Kristuksessa, joka on kaikkien Herra, sen sanan, joka lähtien Galileasta on levinnyt koko Juudeaan, sen kasteen jälkeen, jota Johannes saarnasi, sen te tiedätte; te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.
Ja me olemme kaiken sen todistajat, mitä hän teki juutalaisten maassa ja Jerusalemissa; ja hänet he ripustivat puuhun ja tappoivat.
Hänet Jumala herätti kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä, ei kaikelle kansalle, vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen, kuin hän oli kuolleista noussut. Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."”
Apostolien teot 10:34-43 ”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään". Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
Roomalaiskirje 10:8-13 FB38
-------------
”Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.
Sen jälkeen hän näyttäytyi yhtä haavaa enemmälle kuin viidellesadalle veljelle, joista useimmat vielä nytkin ovat elossa, mutta muutamat ovat nukkuneet pois.”
1. Korinttilaiskirje 15:1-6 - Anonyymi00012
Tämä on kansan murhaa jos mikä !
Iranissa tehtiin julmaa oman kansan murhaa. Noin kolmekymmentä tuhatta menetti henkensä, kukaties enemmänkin. - Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
-----------
-----------
-----------
-------
Apostolien teot 10:34-43 "Siksi Lähi idän asukkaillekin on tarpeen julistaa evankeliumia että ".. he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun (Jeesukseen Kristukseen ) synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'”
Apostolien teot 26:18 FB38"
Ei EI Ei ...VÄÄRIN TULKITTU !!!
Israelia pitää siunata ja muslimeja kirota, eikä KUMMALLEKAAN porukalle tarvitse tai varsinkaan pidä julistaa mitään evankeliumia Jeesuksesta, sillä ISRAEL KYLLÄ PELASTAA KAIKKI OIKEAOPPISET SIIONISTIT ja Netanjahu istuutuu Jumalan oikealle puolelle johtamaan kaikkia kansoja.
Juutalaisia kyykäärmeitten sikiöiksi, valehtelijoiksi ja murhaajiksi panetellut väärä profeetta Jeesus sekä kaikki häneen uskoneet harhaoppiset kristityt tullaan uhraamaan Jerusalemin kolmannessa temppelissä, jonka jälkeen heidät siirretään helvettiin iankaikkisesti kidutettavaksi.
Hallelujaa! Tule Israel ja kohoa loistoosi ! Amen. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä on kansan murhaa jos mikä !
Iranissa tehtiin julmaa oman kansan murhaa. Noin kolmekymmentä tuhatta menetti henkensä, kukaties enemmänkin.Nyt USA on sitten päättänyt avustaa ja jatkaa Imaamien suorittamaa kansanmurhaa murhaamalla lisää iranilaisia siviilejä.
Mitään muutahan hyötyä hyökkäyksestä ei ole kuin yritys varastaa Iranin öljyt (kuten Venezuelan öljyt) sekä Putinin sotakassan kartuttaminen öljyn hinnan noustessa.
Nyt me eurooppalaiset ja Ukraina ollaankin sitten totaalisen kusessa, kiitos tekokristittyjen trumpistien ! - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
"Siksi Lähi idän asukkaillekin on tarpeen julistaa evankeliumia että ".. he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun (Jeesukseen Kristukseen ) synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'”
Apostolien teot 26:18 FB38"
Ei EI Ei ...VÄÄRIN TULKITTU !!!
Israelia pitää siunata ja muslimeja kirota, eikä KUMMALLEKAAN porukalle tarvitse tai varsinkaan pidä julistaa mitään evankeliumia Jeesuksesta, sillä ISRAEL KYLLÄ PELASTAA KAIKKI OIKEAOPPISET SIIONISTIT ja Netanjahu istuutuu Jumalan oikealle puolelle johtamaan kaikkia kansoja.
Juutalaisia kyykäärmeitten sikiöiksi, valehtelijoiksi ja murhaajiksi panetellut väärä profeetta Jeesus sekä kaikki häneen uskoneet harhaoppiset kristityt tullaan uhraamaan Jerusalemin kolmannessa temppelissä, jonka jälkeen heidät siirretään helvettiin iankaikkisesti kidutettavaksi.
Hallelujaa! Tule Israel ja kohoa loistoosi ! Amen.jos näin on;
"Netanjahu istuutuu Jumalan oikealle puolelle johtamaan kaikkia kansoja."
niin mikä osa ja arpa, on trumpilla???
saa anti-nodel palkinnon vai oman saaren, "vaarilla oli saari".???
- Anonyymi00007
Israel syntyi virallisesti vuonna 1948
"https://www.superprof.fi/blog/israelin-historia-ja-synty/
Että µmalasi On 10 vuotta vanhempi kuin minä. - Anonyymi00008
"”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. "
I see
nyt miten on:
Room 10
21 Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden".
eli he ovat olleet TOTTELEMATTOMIA ja UPPINISKAISIA, siksi tämä on heidän loppunsa:
Matt 21
33 Kuulkaa toinen vertaus: Oli perheenisäntä, joka istutti viinitarhan ja teki aidan sen ympärille ja kaivoi siihen viinikuurnan ja rakensi tornin; ja hän vuokrasi sen viinitarhureille ja matkusti muille maille.
34 Ja kun hedelmäin aika lähestyi, lähetti hän palvelijoitansa viinitarhurien luokse perimään hänelle tulevat hedelmät.
35 Mutta viinitarhurit ottivat kiinni hänen palvelijansa; minkä he pieksivät, minkä tappoivat, minkä kivittivät.
36 Vielä hän lähetti toisia palvelijoita, useampia kuin ensimmäiset; ja näille he tekivät samoin.
37 Mutta viimein hän lähetti heidän luokseen poikansa sanoen: 'Minun poikaani he kavahtavat'.
38 Mutta kun viinitarhurit näkivät pojan, sanoivat he keskenänsä: 'Tämä on perillinen; tulkaa, tappakaamme hänet, niin me saamme hänen perintönsä'.
39 Ja he ottivat hänet kiinni ja heittivät ulos viinitarhasta ja tappoivat.
40 Kun viinitarhan herra tulee, mitä hän tekee noille viinitarhureille?"
41 He sanoivat hänelle: "Nuo pahat hän pahoin tuhoaa ja vuokraa viinitarhan toisille viinitarhureille, jotka antavat hänelle hedelmät ajallansa".
44 Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
45 Kun ylipapit ja fariseukset kuulivat nämä hänen vertauksensa, ymmärsivät he, että hän puhui heistä.
46 Ja he olisivat tahtoneet ottaa hänet kiinni, mutta pelkäsivät kansaa, koska se piti häntä profeettana.
eli tässä on SYY miksi heiltä OTETTIIN POIS, valtakunta ja kaikki sen ohessa!
Mutta, jos he uskovat Herraa Jeesukseen on heilläkin mahdollisuus tulla uskoon ja elää Jumalan kansana, perillisinä, ellei
he tulevat kärsimään iankaiken kuten Kirjoitukset osoittavat.
itke kurjuuttasi! - Anonyymi00010
ja jos tahdot Moosesta lukea, niin:
5. Moos. 30
1 "Jos sinä silloin, kun tämä kaikki sinua kohtaa, siunaus tai kirous, jotka minä olen asettanut sinun valittavaksesi, painat sen sydämeesi kaikkien kansojen keskellä, joiden luo Herra, sinun Jumalasi, on sinut karkoittanut,
valinta! kuolema tai elämä!!
11 Sillä tämä käsky, jonka minä tänä päivänä sinulle annan, ei ole sinulle vaikea täyttää eikä liian kaukana.
12 Se ei ole taivaassa, eikä sinun tarvitse sanoa: 'Kuka nousisi meidän puolestamme taivaaseen noutamaan sen meille ja julistaisi sen meille, että me sen täyttäisimme?'
13 Se ei ole meren takana, eikä sinun tarvitse sanoa: 'Kuka menisi meidän puolestamme meren taakse noutamaan sen meille ja julistaisi sen meille, että me sen täyttäisimme?'
14 Vaan sana on sinua aivan lähellä, sinun suussasi ja sydämessäsi, niin että voit sen täyttää.
ja sitten: VALINTA!
5. Moos. 28:
1 "Jos kuulet Herran, sinun Jumalasi, ääntä ja pidät tarkoin kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin Herra, sinun Jumalasi, asettaa sinut korkeammaksi kaikkia kansoja maan päällä.
ja
15 Mutta jos sinä et kuule Herran, sinun Jumalasi, ääntä etkä tarkoin pidä kaikkia hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, niin kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi ja saavuttavat sinut.
Elämä ja Kuolema, siitä on valittava:
Herran Jeesuksen mukaan he valitsivat kuoleman!
tarkaa sanoja; "JOS".
eli he eivät ole olleet uskollisia ja palvelleet Herraa vaan taivaan "jumalia".
ja Kuten Herra Jeesus sanoo:
Room 10
21 Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden".
eli eivät ole uskoneet!!! - Anonyymi00011
En toivo sitä mutta luulen että Israel katoaaaa maailmankartalta ja juutalaiset muuttavat jenkkeihin.
- Anonyymi00013
Hesekiel 38 LUKU.
Pakanakansojen viimeinen hyökkäys. Goog lukuisain kansojen johtajana on hyökkäävä Israeliin, MUTTA SAAVA JOUKKOINEEN SURMANSA. - Anonyymi00019
Lähi-tulevaisuudessa ei ole mitään jenkki-landiaa!
ja käännynnäiset, ovat tuhoon tuomittu.
Oikea Israel, iloitsee ja riemuitsee. kun Jumalan Sana ja lupaukset täyttyvät, ja niitä on enää muutama ilmoitus, ennustus, profetia, mikä ei ole täyttynyt.
Näyttävin ja "suurin" on kun Efraim = ESIKOINEN palaaa luvatuun maahan POHJOISESTA. ja sitten googin joukot, joissa on mukana JUUDA (Lue Sakarjaa) tulee Jumalan tuhon omaksi!
Ai niin, osa Venäjää ja Venäläisiä on myös osa Efraimin eli Aabrahamin jälkeläisiä!
Joille "kaikki" hyvät lupaukset ovat annettu ja tulee toteutumaan!
Mutta jenkit, suuri osa euroopaa ja käännynnäiset tuhotaan.
miten jenkit tulee tuhotuksi, ei ole ilmoitettu, mutta esim, Kiina, Venäjä ja monet Brisc-maat ja kaikki arabit syvät sen, jenkkilän hetkessä, yhdessä.
Kunnia Jumalalle. ja Herralle Jeesukselle, Jumalan Pojalle, Kuninkasten Kuninkas ja Herrojen Herra.
- Anonyymi00020
"En toivo sitä mutta luulen että Israel katoaaaa maailmankartalta ja juutalaiset muuttavat jenkkeihin."
Periaatteessa, Israel katosi maailman kartalta täss puhessa:
Matt. 21:
ja maailma havaitsi sen vuonna 70!
ja sen jälkeen ei ole ollut, juutalaista kansaa, ei valtiota eikä maata!
mutta valhetta sitäkin enemmän!
ha uskovat saivat paeta paikasta toiseen ja se jatkuu edelleen, kunnes Herra ottaa omansa pois maailmasta joka saa Jumala Vihan niskaansa. - Anonyymi00021
Muammar Gaddafi ennusti tämän monta vuotta sitten ja siksi heidän piti tappaa hänet...
Israel haluaa hyökätä Saudi-Arabiaan ja ottaa haltuunsa ainakin puolet siitä. He haluavat mennä Egyptiin, he ovat Libanonissa, he ovat Syyriassa ja tekevät Iranissa töitä...
https://www.youtube.com/shorts/5oBnN089kHU - Anonyymi00022
Ilmoitus mik odottaa aikaansa:
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
ja mistä tulevat:
8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
Pohjoisesta!!
Jer. 31:
15 Näin sanoo Herra: Kuule, Raamasta kuuluu valitus, katkera itku: Raakel itkee lapsiansa, hän ei lohdutuksesta huoli surussaan lastensa tähden, sillä niitä ei enää ole.
Raakel itkee lapsiaan???
ketkä ovat Raakelin lapset??
16 Näin sanoo Herra: Pidätä äänesi itkusta, silmäsi kyyneleistä, sillä sinun työstäsi on tuleva palkka, sanoo Herra, ja he palajavat vihollisen maasta.
17 Sinulla on tulevaisuuden toivo, sanoo Herra: sinun lapsesi palajavat omalle maalleen.
18 Minä olen kyllä kuullut Efraimin valittavan: 'Sinä olet kurittanut minua, olen saanut kuritusta niinkuin vikuroiva vasikka. Palauta minut, niin minä palajan; sillä sinä olet Herra, minun Jumalani.
19 Sillä käännyttyäni minä kadun, ja päästyäni ymmärrykseen minä lyön lanteeseeni. Minä häpeän, tunnen häpeätä, sillä minä kannan nuoruuteni pilkkaa.'
20 Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.
21 Pystytä itsellesi kivimerkkejä, aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, polku, jota olet kulkenut. Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.
Pystytä itsellesi kivimerkkejä,
Riimu kiviä löytyy sieltä täällä kun Efraimin jälkeläiset tulivat /menivät Pohjoisee!!
aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, publig highway / julkinen tie : JEESUS!
Jes. 40:3
Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.
LUE KOKO LUKU!
Elian hengessä tuleva sanoo ja tekee Herran tahdon, ennenkuin tulee se suuri ja lukinen päivä ja sen jälkeen Herran PÄIVÄ, tuho ja turmio maailmalle!
polku, jota olet kulkenut. Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.
ja Herra itse kaitsee, lammaslaumaansa, eli uskovia joissa suuri osa on efraimin jälkeläisiä, muut seka kansaa.
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni. - Anonyymi00023
"Hesekiel 38 LUKU.
Pakanakansojen viimeinen hyökkäys. Goog lukuisain kansojen johtajana on hyökkäävä Israeliin, MUTTA SAAVA JOUKKOINEEN SURMANSA."
Miksi vääristät Herran Profeetan Hesekielin sanoja????
"8 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu monien kansain seasta, -mentävä Israelin vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni."
on eri-asia hyökätä Israelin kimpuun ja eri juttu mennä ISREALIN VUORILLE!
israelin vuorilla on tänäpäivänä käännynnäiset ja Haamin ja Jaafetin jälkeläiset sekä sitten googin joukot, suurin osa "asekenat juutalaisia".
Nyt Hesekiel ilmoittaa selvästi, SELVÄSTI:
14 Sentähden ennusta, ihmislapsi, ja sano Googille: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä sinä kyllä huomaat, että minun kansani Israel asuu turvallisena,
15 ja lähdet asuinpaikastasi pohjan periltä, sinä ja sinun kanssasi lukuisat kansat, jotka kaikki ratsastavat hevosilla: suuri joukko, lukuisa sotaväki.
16 Sinä hyökkäät minun kansani Israelin kimppuun kuin pilvi, peittääksesi maan. Päivien lopulla on tämä tapahtuva. Ja minä annan sinun karata maahani, että pakanakansat tulisivat tuntemaan minut, kun minä osoitan pyhyyteni sinussa, Goog, heidän silmäinsä edessä
nyt syntiset, miten on sekä Goog että sen laumat että Efraim Isralin esikoinen, on pohjoisesta tuleva.
Miten tämä on mahdollista??
katso maailman poliittista ja sotilaallista tilannetta ja sen joukkoja, jotka ovat osa esim natoa!
Jos eli kun suuri osa Venäjän kansasta on Efraimin jälkeläisi ja Suomalaista suuri osa, ensi-sijaisesti miehet, esim itä-Suomesta. on Efraim, niin missä sitten sotilas liiton joukot, esim Suomessa??
onko Suomelle enää omaa sotilas-joukkoa vai, kaikki ovat anton hallinnassa ja eu !!!
onko Suomen valtaa pitävät esim askenat juutalaisten. käännynnäisten jälkeläisiä????
tutki valtaa pitäviä sukuluettoloita!!
Suomi ei ole säästätyvä, Jumalan Vihasta mutta Efrain viedään turvaa, minne sitä ei ole tarkalleen ilmoitettu, mutta mitä on ilmoitettu sen teille annan:
Dan. 12:1
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
2 Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Iso enkeli, itse Miikael, seisoo ja on Efraimin suojana!!!
ja
4 Mutta sinä, Daniel, lukitse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
ja
9 Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
ja sitten Herra avaa ja ilmoittaa Sanansa, kenelle, ELIALLA?? vai kenelle ei tietoa, mutta:
10 Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
ja tässä on ne aika määrät jotka ovat "merkittäviä" esim lopun ajan tapahtumien ketjussa!
ja ani wei, kuten huomaat, myös temppeli on pystyssä, ja se ei ole Jumalan teko!!
"11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää."
Nyt kuten hyvin tiedät, kun Efraim palaa luvatuun maahan, tapahtuu jotain mitä ei ole ilmoitettu, mutta mitä on ilmoietttu on että "Moses laitetaan museoon" eikä uhriarkuista ja uhreista enää puhuta eikä se astu mieleen.
MIKSI???
Koska Efraim on Herran Jeesuksen seuraaja ja palvelija, joka ei tee EIKÄ TARVITSE uhreja.
paha ja maailma,. esim käännynnäiset tarvitsevat seäkä temppelin että uhreja.
mutta ne tullaan lopettamaan kun Efrain sen tekee!!!
11 Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
Lue ja OPI! - Anonyymi00024
"14 Sentähden ennusta, ihmislapsi, ja sano Googille: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä sinä kyllä huomaat, että minun kansani Israel asuu turvallisena,"
Nyt asuuko Israelissa olevat, ketä lei, esim käännynäiset turvassa???
Muuria vailla???
Hes 38:
11 ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina-asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.
suojattomaan maahan?? rauhallisten ihmisten kimpuun?? asuavt turvallisena. muuria vailla???
eli etkö seuraa uutisia, vaikka ne ovat hyvon sensuroitu.
Israelissa olevat, käännynnäiset, HAAMIN ja JAAFETIN jälkeläiset ovat pelosta sekaisin ja istuvat pommi.suojissa, kun
AABRAHAMIN ESIKOISEN pojat, monet arabit, tekevät mitä tekevät..
Toki muistat että, ISMAEL, on Abrahamin ESIKOINEN, siunattu ja Jumalan ja Aabrahamin mieleen????
1 Moos 12
1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."
Koskeeko tämä esikoista vai toista jolle annetiin lupaus NIMEN siunauksesta??
1. Moos. 16:1
10 Ja Herran enkeli sanoi hänelle: "Minä teen sinun jälkeläistesi luvun niin suureksi, ettei heitä voida lukea heidän paljoutensa tähden".
11 Vielä Herran enkeli puhui hänelle: "Katso, sinä olet raskaana ja synnytät pojan ja kutsut hänet Ismaeliksi, sillä Herra on kuullut sinun hätäsi.
12 Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa."
Tämä on Jumalan ilmotus ISMAELISTA, en tarkaa tiedä ketkä ja keitä he ovat nyt tänäpäivän, mutta SUURI JOUKKO, suuria kansoja ei yksi tai muutama vaan MONTA!
Mitä suuri lukuisia kansoja on esim lähi-idässä ja pahat, esim jenkit ja Israel; käännynäiset vihaavat??
Mitä uutiset sanovat??
1. Moos. 17:
LUE KOKO LUKU!!!
4 "Katso, tämä on minun liittoni sinun kanssasi: sinusta tulee kansojen paljouden isä.
5 Niin älköön sinua enää kutsuttako Abramiksi, vaan nimesi olkoon Aabraham, sillä minä teen sinusta kansojen paljouden isän.
6 Minä teen sinut sangen hedelmälliseksi ja annan sinusta tulla kansoja, ja sinusta on polveutuva kuninkaita.
7 Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala,
8 ja minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi sen maan, jossa sinä muukalaisena asut, koko Kanaanin maan, ikuiseksi omaisuudeksi; ja minä olen heidän Jumalansa."
nyt koskeeko tämä, mukamas, vain IIsakia vai ensisijaisesti ISMAELIA! ESIKOISTA!
15 Ja Jumala sanoi Aabrahamille: "Älä kutsu vaimoasi Saaraita enää Saaraiksi, vaan Saara olkoon hänen nimensä.
16 Ja minä siunaan häntä ja annan hänestäkin sinulle pojan; niin, minä siunaan häntä, ja hänestä tulee kansakuntia, polveutuu kansojen kuninkaita."
mitä sana : "annan hänestäkin sinulle pojan"
eli Abrahamilla oli jo poika!!! Ismael !!
19 Niin Jumala sanoi: "Totisesti, sinun vaimosi Saara synnyttää sinulle pojan, ja sinun on pantava hänen nimekseen Iisak, ja minä teen liittoni hänen kanssaan iankaikkiseksi liitoksi hänen jälkeläisillensä.
ja Jeesus todistaa että he eivät pitäneet liittoa, ei edes aina ympärileikkausta, Mooseksen liitosta, vielä vähemmän
he ovat AINA olleet uskottomat ja pahat!
tosin myös Ismael!
20 Mutta myös Ismaelista minä olen kuullut sinun rukouksesi; katso, minä siunaan häntä ja teen hänet hedelmälliseksi ja annan hänen lisääntyä ylen runsaasti. Hänestä on polveutuva kaksitoista ruhtinasta, ja minä teen hänestä suuren kansan.
Nyt siis, mitä maailman kartta sanoo: kuka ja ketkä ovat suuria kansoja, lähi-idässä??
ja sitten "tärkein" kuka ja ketkä tahtoo tappaa heidät.
seuraa uutisia: Jeesuksen sanoin:
Matt. 24:
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
tässä on eräs ilmotus, ennutus, profetia joka ei ole vielä tapahtunut, mutta kun se tapahtuu, samoihn aikoihin kun Esikoinen, eli OIKEA ISrael palaa luvattuun maan ja KAIKKI havaitsevat sen:
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle.
siunatkaa Aabrahamin poikia ja saatte siunauksen, kirotkaa ja saatte kirouksen!
esikoinen ensin sitten muut pojat.
Efraimilla on osa lopussa ja samoin Ismaelilla. kuka ketä lie.
Kunnia Jumalalle! - Anonyymi00025
ikävästi laki ja profeetat ovat vain Johannekseen asti joten emme saa mitään pontta VT:n teksteistä, jotka päättyvät siihen kun Messias ilmestyy kun uusi aika koittaa, jossa ne, jotka uskovat seuraavat Herraa, tietävät mikä on oikein eikä veli veljeä opeta, vaan kaikilla heillä on Pyhän Hengen johdatus.
Lakihenkinen höyrypäisyys loppui Johannekseen ja viimeistään ristillä. - Anonyymi00026
Ilman ameriikkalaisten aseita Israelia ei olisi enää.
Se on kylmä totuus.
Eikä olisi tätä Iranin sotaakaan jonka USA ja Israel häviää.- Anonyymi00027
Amerikka = "the United States of Israel", sillä Netanjahu johtaa sitä nykyään.
Jeffrey Epstein oli juutalainen, kuten hänen rikostoverinsa Ghislaine Maxwellkin, jonka isä Robert Maxwell "syntyi Ján Ludvík Hoch -nimisenä köyhään jiddišinkieliseen ortodoksijuutalaisperheeseen Slatinské Dolyn pikkukaupungissa Karpato-Ruteniassa."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Maxwell
"Maxwellin oletetaan pudonneen mereen 5. marraskuuta 1991, 68-vuotiaana, Kanariansaarten ohi kulkeneelta loistojahdiltaan Lady Ghislainelta. Hänen ruumiinsa löydettiin kellumasta Atlantilla. Maxwell haudattiin Jerusalemin Öljymäelle. Virallinen kuolinsyy oli hukkumisonnettomuus, vaikka joidenkin mielestä kyseessä saattoi olla itsemurha tai murha.
Maxwellin on myös väitetty olleen Mossadin agentti tai joutuneen sen surmaamaksi. Tämän teorian vahvisti entinen Mossadin agentti Victor Ostrovsky kirjassaan The Other Side of Deception (Harper, 1994)."
Epsteinkin löydettiin sellistään kuolleena "itsemurhan tehneenä". Jostain syystä kaikki kamerat olivat silloin pois päältä, eikä kukaan valvonut Epsteinia...
Epsteinin rahoittajat olivat juutalaisia sionisteja, suurin osa hänen asiakkaistaan oli juutalaisia, hänen koko operaationsa on sidoksissa Israelin valtion hyväksi harjoitettuun vakoiluun ja johtavassa asemassa olevien poliitikkojen ja muiden kiristämiseen.
Israel käyttää myös valtavia summia rahaa lobbaamalla ja lahjomalla amerikkalaisia poliitikkoja...ei siis ainoastaan republikaaneja, vaan myös "vassareita/kommareita".
AIPAC (American Israel Public Affairs Committee) on yhdysvaltalainen, sitoutumaton ja vaikutusvaltainen lobbausjärjestö, jonka tavoitteena on vahvistaa Yhdysvaltain ja Israelin välistä suhdetta sekä edistää molempia maita hyödyttävää yhteistyötä.
AIPACin tukemien poliitikkojen menestysaste Yhdysvaltain vaaleissa on erittäin korkea, ja se on ollut viime vuosina yli 95–98 prosenttia.
Keskeiset tiedot AIPACin tukemien ehdokkaiden menestyksestä:
Vuoden 2024 vaalit: AIPAC raportoi, että sen tukema ehdokas voitti lähes jokaisessa vaalipiirissä, jossa he olivat ehdolla (yli 300 kilpailua).
Vuoden 2022 vaalit: Noin 98 % AIPACin tukemista ehdokkaista voitti yleisvaaleissa.
Toimintatapa: AIPAC tukee sekä demokraatteja että republikaaneja, jotka kannattavat vahvaa USA:n ja Israelin suhdetta. Järjestö on keskittynyt erityisesti estämään Israelia arvostelevien ehdokkaiden valinnan.
Vaikutusvalta: Vuonna 2024 AIPAC käytti ennätysmäärän rahaa (yli 53 miljoonaa dollaria) eduskuntavaalien ehdokkaiden tukemiseen, mukaan lukien merkittävät investoinnit istuvien edustajainhuoneen jäsenten (esim. Cori Bush ja Jamaal Bowman) pudottamiseen esivaaleissa. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Amerikka = "the United States of Israel", sillä Netanjahu johtaa sitä nykyään.
Jeffrey Epstein oli juutalainen, kuten hänen rikostoverinsa Ghislaine Maxwellkin, jonka isä Robert Maxwell "syntyi Ján Ludvík Hoch -nimisenä köyhään jiddišinkieliseen ortodoksijuutalaisperheeseen Slatinské Dolyn pikkukaupungissa Karpato-Ruteniassa."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Maxwell
"Maxwellin oletetaan pudonneen mereen 5. marraskuuta 1991, 68-vuotiaana, Kanariansaarten ohi kulkeneelta loistojahdiltaan Lady Ghislainelta. Hänen ruumiinsa löydettiin kellumasta Atlantilla. Maxwell haudattiin Jerusalemin Öljymäelle. Virallinen kuolinsyy oli hukkumisonnettomuus, vaikka joidenkin mielestä kyseessä saattoi olla itsemurha tai murha.
Maxwellin on myös väitetty olleen Mossadin agentti tai joutuneen sen surmaamaksi. Tämän teorian vahvisti entinen Mossadin agentti Victor Ostrovsky kirjassaan The Other Side of Deception (Harper, 1994)."
Epsteinkin löydettiin sellistään kuolleena "itsemurhan tehneenä". Jostain syystä kaikki kamerat olivat silloin pois päältä, eikä kukaan valvonut Epsteinia...
Epsteinin rahoittajat olivat juutalaisia sionisteja, suurin osa hänen asiakkaistaan oli juutalaisia, hänen koko operaationsa on sidoksissa Israelin valtion hyväksi harjoitettuun vakoiluun ja johtavassa asemassa olevien poliitikkojen ja muiden kiristämiseen.
Israel käyttää myös valtavia summia rahaa lobbaamalla ja lahjomalla amerikkalaisia poliitikkoja...ei siis ainoastaan republikaaneja, vaan myös "vassareita/kommareita".
AIPAC (American Israel Public Affairs Committee) on yhdysvaltalainen, sitoutumaton ja vaikutusvaltainen lobbausjärjestö, jonka tavoitteena on vahvistaa Yhdysvaltain ja Israelin välistä suhdetta sekä edistää molempia maita hyödyttävää yhteistyötä.
AIPACin tukemien poliitikkojen menestysaste Yhdysvaltain vaaleissa on erittäin korkea, ja se on ollut viime vuosina yli 95–98 prosenttia.
Keskeiset tiedot AIPACin tukemien ehdokkaiden menestyksestä:
Vuoden 2024 vaalit: AIPAC raportoi, että sen tukema ehdokas voitti lähes jokaisessa vaalipiirissä, jossa he olivat ehdolla (yli 300 kilpailua).
Vuoden 2022 vaalit: Noin 98 % AIPACin tukemista ehdokkaista voitti yleisvaaleissa.
Toimintatapa: AIPAC tukee sekä demokraatteja että republikaaneja, jotka kannattavat vahvaa USA:n ja Israelin suhdetta. Järjestö on keskittynyt erityisesti estämään Israelia arvostelevien ehdokkaiden valinnan.
Vaikutusvalta: Vuonna 2024 AIPAC käytti ennätysmäärän rahaa (yli 53 miljoonaa dollaria) eduskuntavaalien ehdokkaiden tukemiseen, mukaan lukien merkittävät investoinnit istuvien edustajainhuoneen jäsenten (esim. Cori Bush ja Jamaal Bowman) pudottamiseen esivaaleissa.Suositusta republikaanien starasta Charlie Kirkistä uumoiltiin myös Trumpin seuraajaa, mutta kuinkas kävikään, hänet murhattiin.
Syitä voi pohtia, kun katsoo videon hänen ajatuksistaan...
https://www.facebook.com/reel/924159073833737
- Anonyymi00029
Aloittamansa Iranin sodan Yhdysvallat ja Israel tulevat häviämään siksi, että siitä tuli valtapolittinen peli, jossa Iranin öljyä ei annetta Yhdysvalloille. Sillä on ottajia muuallakin ja nyt Venäjä tekee kaikkensa minkä pystyy auttaakseeen Irania, Kiina suhtautuu myötämielisesti, erittäin myötämielisesti Iraniin siinä jos saa sen öljyä eikä siltä lopu paukut. Myös hyvin suuri osa arabimaista on varpaillaan, ehkä nyt siellä laajasti ajatellaan että Yhdysvaltojen on syytä häipyä koko lähi-idästä.
- Anonyymi00030
Kyseinen valtio ei voi olla Jumalan silmäterä jos miettii mitä Jeesus Kristus sanoo lähimmäisen rakastamisesta ja vihollisuudesta ja tappamisesta. Yhdelläkään tappajalla, murhaajalla tai sellaisella, joka harjoittaa väkivaltaa, EI ole osuutta Jumalan Valtakuntaan. Tämän ajatuksen löydät Jeesuksen itsensä sanomana evankeliumeista. Hän jopa vertaa murhaajia paholaiseen, koska paholainen on valheen ja väkivallan alku syy.
Joten miten on mahdollista että alussa mainittu valtio olisi Jumalan silmäterä vaikka kyseinen valtio surmaa säälittä jatkuvasti koventuneilla pommityksilla ja väkivallalla säälimättömästi ja brutaalisti.- Anonyymi00031
Sekä Uusi että Vanha Testamentti todistavat, että Jumala täytti lupauksensa maasta Aabrahamille jo kauan sitten.
Neh.9
7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
8 Ja sinä havaitsit hänen sydämensä *uskolliseksi* sinua kohtaan, ja niin *sinä teit hänen kanssaan liiton* antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. ***Ja lupauksesi sinä olet täyttänyt***, sillä sinä olet vanhurskas.
Hebr.11
8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
9 Uskon kautta hän ***eli muukalaisena lupauksen maassa niin kuin vieraassa maassa***, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
10 ***sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala***.
11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja ***tunnustaneet olevansa vieraita ja muukalaisia maan päällä***.
14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
16 mutta ***nyt he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN***. Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä ***hän on valmistanut heille kaupungin***.
Ilm.21
9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle morsiamen***, Karitsan vaimon".
10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin***, joka laskeutui alas TAIVAASTA Jumalan tyköä,
Kristittyjen UTn mukaan Aabraham ei siis odottanut mitään maan päällä olevaa Israel-nimistä väkivaltaista maallista valtiota. Maalliset lupaukset toteutuivat jo Aabrahamin elinaikana, mutta maallisten sijaan Aabraham odotti jotain "parempaa" eli TAIVAALLISTA.
==> "Sentähden Jumala ei heitä häpeä, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa"
- Anonyymi00033
Kuten on käynnyt selväksi, Jumala täytti Aabrahamille antamat lupaukset, maan osalta JOPA KAKSI kertaa.
Jeesuksen todistus ja profeettojen ilmoitukset, he, "juutalaiset" eivät olleet uskollisia ja Jumala otti POIS sen heille annetun maan!
ja Kuninkaskunnan ja Jumalan Valtakunnan,
Leeviläiset, papit ja muut aiheeseen liittyvät virat ja toimet, sekä
Juudalle valtaa antavat virat, kuninkaat ja muut vallanpitäjät.
NYT Herra Jeesus ON Ylimmäinen Pappi, joten ei ENÄÄ TARVITA välikäsiä, pääsyy Jumalan eteen, eikä syntiuhreja.
Herra Jeesus on välimies ja ei vaadi uhreja ei anteja.
Toivoo että teemme mitä Hän on opettanut ja Käskenyt, osa niistä käskyistä on pakko pitää ja osa on "vapaa-ehtoisia" mutta välttämättömiä
Pappeja ei enää tarvita syntien takia, mutta toki Jumala antoi "pappeja" ja opettajia, sekä mitä on ilmoitettu:
1. Kor. 12:
4 Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama;
5 ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama;
6 ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama.
armoLAHJAT, ilman ansiota!! armo on rakkaus ilman ansiota. ja meille se on annettu ilman tekoja!!
HUOM. Paavalin jaottelu:
3 ryhmää:
- Armolahjat -> (Jumalan ) Henki
- seurakuntavirat -> Herra (Jeesus )
- voimavaikutukset -> Jumala (Isä / Herra Sebaot ,Kaikkivaltias)
ja sitten lisää:
28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
29 Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja?
30 Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?
31 Pyrkikää osallisiksi parhaimmista armolahjoista. Ja vielä minä osoitan teille tien, verrattoman tien.
joten vanhan liiton papit. Leeviläiset ovat menettäneet virkansa!
ja sitten Juuda, joka OLI kuninkas "sukua" ja hallisijoita, HEITÄ EI ENÄÄ tarvita;
sillä
Herra Jeesus on Kuninkas ja Herra, ja hallitsee ja vallitsee, kaikkia, ensisijaisesti uskovia ja sitten tois-sijaisesti uskomattomia, jumalattomia ja kaikkia!
Jokainen polvi tulee notkistumaan Herran Jeesuksen edessä ja antaa kunnia Jumalalle että:
Jeesus on HERRA, nyt ja ainiaan!
Room. 14:11
11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".
ja
Jes 45
23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.
23 Minä olen vannonut itseni kautta, minun suuni on lausunut tämän totuuden, peruuttamattoman sanan: -- Minun edessäni on notkistuva jokainen polvi, jokainen suu on vannova minun nimeeni!
ja
Fil. 2:10,11
10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
Joten; leeviläiset sekä juudalaiset ovat menettäneet "merkityksensä" ja virkansa
ja ne on annettu Herran omille, uskoville jotka on kastettu Herraan ja uskovat ja tekevät mitä Herra käskee ja opettaa.
eli vaikka, VANHASSA LIITOSSA oli etuookeutteuja, niin se on otettu pois!
nyt he ovat samalla viivalla kuin kaikki muutkin, esim Kiinalaiset, Vänäjäläiset, jenkit ja englannin väki sekä Suomalaiset.
he voivat tulla ja olla Herran kansaa :ISRAEL, jos tekevät parannuksen ja tunnustuvat että:
Herra Jeesus on Herra ja Kuninkas!
ellei he eivt pääse perille, oli Aabrahamin fyysiä tai ei-fyysiä jälkeläisiä.
Nyt meillä tulee olla SAMA USKO, kuin Aabrahamilla, ja täälä uskolla on, tämä usko on vedenjakaja, jota ei voi ohittaa:
Gal 3
ja
nyt, niin sanotuilla "juutalaisilla" ei ole ENÄÄ perintö osaa isien vaikuksesta, mutta voivat saada sen mitä on luvattu, jos ja kun uskovat Herra Jeesukseen.
Jeesuksella on KAIKKI perintö ja sen Hän antaa meille. - Anonyymi00034
5Moos.12:10 Vaan teidän pitää menemän Jordanin yli, ja asuman siinä maassa, jonka Herra teidän Jumalanne antaa teidän periä: ja hän antaa teille levon kaikilta vihamiehiltänne ympäriltänne, ja teidän pitää myös turvallisesti asuman. Biblia (1776)
- Anonyymi00035
Tällä Israelin Netanpaska Suuren tyylillä sitä rauhaa ei saavuteta koskaan, ellei Netanpaska onnistu tappamaan kaikkia vihollisiaan.
Siihen taas tarvittaisiin vähintään ydinräjäytys, jolloin "rauha" voisi tulla KAIKILLE, jos koko Tellus asukkaineen räjäytettäisiin atomipölyksi avaruuteen. - Anonyymi00036
Edes Jeesuksen aikaan ei ollut itsenäinem valtio, vaan Rooman vallan alla. Eikä Jeesus siihen puuttunut eikä lukenut Toorasta ettei näin pidä olla. Lupaukset eivät ulottuneet Jeesukseen aikaan eikä varsinkaan sen jälkeen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Edes Jeesuksen aikaan ei ollut itsenäinem valtio, vaan Rooman vallan alla. Eikä Jeesus siihen puuttunut eikä lukenut Toorasta ettei näin pidä olla. Lupaukset eivät ulottuneet Jeesukseen aikaan eikä varsinkaan sen jälkeen.
Tekopyhä valtio - katsokaa taivaan lintuja jne sanoo Jeesus.
Ihminen on ainoa eläin joka murhaa ja kiduttaa vielä lajikumppaneitaan
- Anonyymi00037
Hes.25:7 Sentähden katso, minä tahdon minun käteni ojentaa sinun ylitses, ja antaa sinun pakanoille ryöstöksi, ja hävittää sinun kansoista, ja maakunnista surmata; minä kadotan sinun, ja sinun pitää tietämän, että minä olen Herra. Biblia (1776)
- Anonyymi00041
Hävittää nyt israelin jos tulkinta soppii, eikäs?
- Anonyymi00039
Vaiko silmänlume?
Nyt tuo paha saa palkkansa - lopun aika?
TAITAA OLLA KUOLEVA MAA TUO ISRAEL kun seuraa miten hyvin Iran palauttaa rauhaa maan päälle kun USA ja Israel taas aloittivat hyökkäyssotansa.
https://www.youtube.com/watch?v=xQMEKUAL57o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html354125Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2413972Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353107Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis652984Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162891Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos702676Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien962429Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1172033- 241740
- 431621