Jos ei tee mitään, ei voi tehdä syntiäkään.

Anonyymi-ap

Aina jos on minkäänlaisessa kanssakäymisessä jonkun toisen ihmisen kanssa, tekee syntiä jotain toista ihmistä kohtaan.

"Kun toiselle kumartaa, niin aina toiselle pyllistää"

Ainoa vaihtoehto on siis nukkua tai olla koomassa koko ajan.

9

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä sitä syntiä niin paljon pelkää. Kaikki sohlaa menemään, kyllä sen suhteen ymmärrystä ja anteeksiantoa on. Ongelma synnin kanssa on lähinnä niillä, joita ei muut ihmiset kiinnosta pätkääkään, ja elävät pelkästään itselleen. Sitten pitää ohjata ihmiset vaan koulun penkille.

Elä sitä elämääsi. Ja kun tulee lipsahduksia, niin sitten ensi kerralla eri tavalla. <3

• Anonyymi00002

Muistetaanpa kuitenkin se tosiasia, että "syntisiä" voivat niin halutessaan olla vain uskonharhaiset, kun taas meitä tervejärkisiä moinen höperehdintä ei kosketa millään muotoa.
      Oliko tämä sinulle yllättävä tieto?

• Anonyymi00003

Uskonharhaiset? Ja sinä kuulut tervejärkisiin? No, järjestetäänpä sinulle sitten elämään jotain että tuolle ajatukselle perustuva itsevarmuus muuttuu nöyryydeksi.

• Anonyymi00004

Synti se on laiskuuskin.

• Anonyymi00005

Ei ole olemassa uskonharhaisuutta.

On olemassa vain harhaoppia.

Sekin on harhaoppi, että väittää muissa olevan uskonharhaisuutta ja muka itse ei usko mihinkään, vaan tietää kaiken aivan tarkalleen miten mikin asia on. Jo kuitenkin puhe uskonharhasta kertoo että uskoo siihen.

• Anonyymi00006

Synti ei ole teko vaan ajatusten ristiriitaa ja epätotuuksia. Teot ovat tekoja, pahimmillaan aiheuttavat vahinkoa ja ovat rikoksia. Niitä tehdään kun oma mieli on riittävän epäjärjestyksessä, sumuinen, ahdistunut ja ristiriitainen. Synneistään pääsee eroon kun oivaltaa itsensä ja ajatuksensa oikein. Ei se vaadi uskomista eikä Raamattua, pappeista puhumattakaan. Synnittömyys on mielen tavallista vilpittömyyttä eikä se kiellä normaalia elämää tai tee omista virheistä fataaleja.

Aloituksen synti on fariseusten eli tuomareiden syntikäsitys. Ympärillämme on kirjanoppineita jota esiintyvät tuomareina, vaikka heillä ei sellaiseen ole valtuuksia eikä ymmärrystä. Uskonnollisia kirjoja lakikirjoina pitäviä esiintyy lainsäätäjinä ja muina vallankäyttäjinä kaikkialla. Kansalaisten vapaus on sen mukaista.

• Anonyymi00007

Ei se mitään tekemättömyyskään pelasta, sillä sekin on syntiä.

Matt.25
      31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

• Anonyymi00008

Tässä tietoa:

Jaak. 4:17 Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.

• Anonyymi00009

Jumala tahtoo, että tunnustamme syntimme ja syntisyytemme. Ja kun olemme saaneet anteeksi, pyrimme elämään Jumalan tahdon mukaan sen jälkeen. Siinä auttaa Pyhä Henki. Ja oppia saa erehdysten kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe