https://www.space.com/space-exploration/artemis/theres-a-bit-of-toilet-trouble-on-nasas-artemis-2-mission-to-the-moon
Why does this toilet look like it was built using $300 worth of odds and ends from Home Depot?
https://x.com/dimensionsodust/status/2040495793921253677?s=46
No tuo ”vessanpönttöhäiriökin” on massojen pilkkaamista, kaikenlaista höttöä suolletaan, jotta ihmiset ei kysyisi oikeita painavia kysymyksiä.
Artemis II kuuraketin vessanpöntön kanssa ongelmia
13
198
Vastaukset
- Anonyymi00002
Siellä pitänee olla jonkunlainen iso imuletku johon virtsa ja uloste imetään heti kun ne kehosta irtoavat.
On katastrofi jos ne päästetään leijailemaan pitkin koppia!- Anonyymi00003
Kakkaa voi käyttää biologisissa kokeissa. Eikös tuolla avaruudessa ole tapana sellaisia tehdä. Jos biologisia kokeita tehtäisiin Lättymaassa niin siinä saattaa käydä niin kuin kävi Wuhanissa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kakkaa voi käyttää biologisissa kokeissa. Eikös tuolla avaruudessa ole tapana sellaisia tehdä. Jos biologisia kokeita tehtäisiin Lättymaassa niin siinä saattaa käydä niin kuin kävi Wuhanissa.
Sinä se vasta hauska ja älykäs poika oletkin, Persukin lienet?
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä se vasta hauska ja älykäs poika oletkin, Persukin lienet?
Miksi vastustat tiedettä?!
- Anonyymi00004
Ennen vanhaan laitettiin avaruuslennoille koiria ja apinoita.
Nyt purkkiin on pantu musta mies, nainen ja homo.- Anonyymi00006
On sinne avaruuteen ihmisiä lennätetty jatkuvasti ja monet viettävät siellä jopa kuukausia.
Eikä Persu ole lainkaan kartalla mitä maailmassa on tapahtunut? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
On sinne avaruuteen ihmisiä lennätetty jatkuvasti ja monet viettävät siellä jopa kuukausia.
Eikä Persu ole lainkaan kartalla mitä maailmassa on tapahtunut?Miksi taas on persu mainittu ???
- Anonyymi00013
Ne koirat ja apinat osas sentään ohjata avaruusaluksia.
Nää nykyset ei osaa vaan niille on pantu automaattiohjaus päällensä.
- Anonyymi00011
Artemis II on kohta siellä litteän maan keskipisteessä.
- Anonyymi00012
Heittääkkö ne sen pissa-ja kakkaämpärin sisuksen sitten vaan ihan avaruusaluksen ikkunasta ulos?
Pitäskö Elokapinan ottaa tähän kantaa ja mennä istumaan kadulle? - Anonyymi00015
Nyt Viki on elementissään.
Suosittelisin NASAa soittamaan alan asiantuntijan apuun pikaisesti.- Anonyymi00016
Itse asiassa Nasan korkea edustaja soittikin minulle.
Kertoi että tietävät tosi hyvin missä asun. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itse asiassa Nasan korkea edustaja soittikin minulle.
Kertoi että tietävät tosi hyvin missä asun.Hieno juttu, sitten ei ole hätää; paitse kenties niillä astronauteilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3341474Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421106
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918