Islam valloittaa maailman

Anonyymi-ap

: Kalifornia islam-oppinut sanoo "kukaan ei voi pysäyttää islamia Amerikassa"
"Tämä EI ole sinun maasi, tämä on meidän maamme. Tämä on Allahin maa. Jos haluat asua paikassa jossa ei ole muslimeja, suosittelen painumaan helvettiin. ”
Uthman ibn Farooq, Masjid Al-Ribatin imaami ja merkittävä islamilainen tutkija Kaliforniassa herättää varoituksia islamilaisesta valtauksesta Yhdysvalloissa.
Farooq sanoo, että Yhdysvaltojen poliittiset ehdotukset, joilla rajoitetaan maahanpääsyä korkean terroriskin maista, epäonnistuvat aina,
"Tämä on Allahin maa, niin kuin jokainen maa on Allahin maa. Ja täällä on M*slimejä jotka tulevat olemaan täällä. Ja jos et pidä siitä, suosittelen että hän menee muualle. "

Milloinkahan Länsimaat heräävät?

21

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Enpä ole enää elossa, kun tuo tapahtuu, jos tapahtuu.

      • Anonyymi00002

        Se tapahtuu nopeammin kuin luulemmekaan.
        Englannissa on jo alueita, joissa sovelletaan sharia lakia ja onhan Ruotsissakin kaupunkeja, joihin poliisit eivät uskalla mennä.
        Suomessa vain hyssytellään ja hemmotellaan muslimeita.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Se tapahtuu nopeammin kuin luulemmekaan.
        Englannissa on jo alueita, joissa sovelletaan sharia lakia ja onhan Ruotsissakin kaupunkeja, joihin poliisit eivät uskalla mennä.
        Suomessa vain hyssytellään ja hemmotellaan muslimeita.

        Niin niitä ei pidä auttaa täällä, vaan tappaa lähtömaahan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Se tapahtuu nopeammin kuin luulemmekaan.
        Englannissa on jo alueita, joissa sovelletaan sharia lakia ja onhan Ruotsissakin kaupunkeja, joihin poliisit eivät uskalla mennä.
        Suomessa vain hyssytellään ja hemmotellaan muslimeita.

        Listaa nimet niistä alueista Englannissa, joissa sovelletaan sharia lakia?
        Listaa myös kaupungit Ruotsissa, joihin poliisit eivät uskalla mennä?


      • USA ei ole Suomi. USA kestää Trumpin, niin kestää kaiken.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Niin niitä ei pidä auttaa täällä, vaan tappaa lähtömaahan.

        Ole hyvä vaan, kannattaa aloittaa Saudeista.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Se tapahtuu nopeammin kuin luulemmekaan.
        Englannissa on jo alueita, joissa sovelletaan sharia lakia ja onhan Ruotsissakin kaupunkeja, joihin poliisit eivät uskalla mennä.
        Suomessa vain hyssytellään ja hemmotellaan muslimeita.

        Kerro toki se kaupunki jonne Ruotsissa poliisit eivät uskalla mennä? Tai kerro kuinka suuren äänimäärän noissa maissa sharia-lakia kannattava puolue on saanut? Kuinka monta kansanedustajaa niillä on?


    • Ja sinä uskot että yhden islamilaisen hörhön sanomisten jälkeen kaikki tuo toteutuu? Oletko sinä ihan pimee? USA:ssa on monta kristillistä lahkoa jotka haaveilevat ja uskovat samaa. Eli että koko maailmasta tulee kristillinen teokratia. Mutta ei tule. Ei islamilaista eikä kristillistä. Aamen.

      • Anonyymi00005

        "Ja sinä uskot että yhden islamilaisen hörhön sanomisten jälkeen kaikki tuo toteutuu"??

        Tuo islamilainen hölmö oli Muhammed, jonka tarkoituksena oli valloittaa koko maailma islamille.
        ISIS ja nykyinen Iran yrittävät samaa, mutta onneksi USA ja Israeli estävät sen.

        Oletkohan sinä nähnyt pahaa unta: "koko maailmasta tulee kristillinen teokratia."??


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        "Ja sinä uskot että yhden islamilaisen hörhön sanomisten jälkeen kaikki tuo toteutuu"??

        Tuo islamilainen hölmö oli Muhammed, jonka tarkoituksena oli valloittaa koko maailma islamille.
        ISIS ja nykyinen Iran yrittävät samaa, mutta onneksi USA ja Israeli estävät sen.

        Oletkohan sinä nähnyt pahaa unta: "koko maailmasta tulee kristillinen teokratia."??

        Satutko tietämään, että Muhammed oli kristitty ja hänen unensa antoi arkkienkeli Gabriel, mutta joku hieman näpelöi tarinaa Koraaniin, mutta säilytti kuitenkin Jeesuksen heidän tärkeimpänä profeettana.

        Kyllä silmiä häikäisee tämän osion kirjoittajien äly ja loistava tiedon määrä!


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Satutko tietämään, että Muhammed oli kristitty ja hänen unensa antoi arkkienkeli Gabriel, mutta joku hieman näpelöi tarinaa Koraaniin, mutta säilytti kuitenkin Jeesuksen heidän tärkeimpänä profeettana.

        Kyllä silmiä häikäisee tämän osion kirjoittajien äly ja loistava tiedon määrä!

        No eihän nämä tiedä yhtään mitään mistään. Ovat ulkona kuin lumiukko. Näin siinä käy kun lukee vain yhtä kirjaa. Eli sitä 2000 vuotta sitten hiekka-aavikolla teltassa vuohipaimenten rustaamaa opusta.

        Valitettavaa on myös se, että juuri tämä tietämättömyys ja sivitysmätömyys luo pohjaa fundamentalistiselle uskonnolliselle nationalismille, joka on tällä hetkellä demokratian kaikkein pahin uhka.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        "Ja sinä uskot että yhden islamilaisen hörhön sanomisten jälkeen kaikki tuo toteutuu"??

        Tuo islamilainen hölmö oli Muhammed, jonka tarkoituksena oli valloittaa koko maailma islamille.
        ISIS ja nykyinen Iran yrittävät samaa, mutta onneksi USA ja Israeli estävät sen.

        Oletkohan sinä nähnyt pahaa unta: "koko maailmasta tulee kristillinen teokratia."??

        Nämä nyt ovat niin naurettavia nämä sinun väitteesi, että tuskin edes itse uskot niitä. Ne ovat suoraan sanottuna ihan jauhoja...


    • Anonyymi00006

      Todellisuuden (Islamista ei tule ikinä enemmistöuskonto Yhdysvalloissa) ja jumalansa (Allah komentaa yhteistyön tekemistä koko ihmiskunnan välillä) vastaisen hörhön mielipiteellä on vähän arvoa.

      • Anonyymi00012

        Ei tule - kuuluu kristinuskon kanssa samaan ilmestyskirjasarjaan, kun kaikki Pedon kuvan kumartajat tapetaan.


    • Anonyymi00007

      mies joka kuuli ääniä luolassa ei ole uskottava 🤣🤣🤣

      • Anonyymi00011

        Kukahan tämä mies on 2000 vuotta sitten ollut ja kukahan kertoi sinulle joistakin äänistä?! Ja sinä uskoit? Hienoa.


    • Islam valloittaa maailman vasemmiston avittamana?

      • Anonyymi00010

        Juu - kun ainoa ero islamissa kristinuskoon on se, etteivät palvo Jeesusta kirottuna uhrina ja syö kannibalistisella ihmissyöntiriitillä kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä, mutta sama puhuva Peto on Jumalana.


    • Anonyymi00008

      Ilmeisesti Trump jo liittynyt heihin koska puhui Allahin nimeen.

      • Anonyymi00009

        Jumalauta. Allah on sama kuin kristinuskon Jumala eli tulivuori. Ettekö te saatanan idiootit osaa lukea edes vaikka wikisivua Jahve.


    • Anonyymi00014

      Sama Jumala, mutta Allah on vain jälkeenjäänyt, ei ole tehnyt uutta liittoa ihmisten kanssa, vaan elää yhä vanhassa lakiliitossa kun vanhan liiton aikaan.

      Heille ei ole vielä tullut messiasta ja siksi ovat Israelin kaltaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe