Ketipinor (ketiapiini) tunnetaan yleisesti painoa nostavana lääkkeenä, sillä se voi lisätä ruokahalua ja muuttaa aineenvaihduntaa. Vaikka söisit vähemmän, Ketipinor voi silti aiheuttaa painonnousua, mutta terveellisemmät elämäntavat voivat auttaa hallitsemaan sitä. Älköön siis kukaan pilkatko lihavaa köyhää. Se satuttaa.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kädenvääntöähän tuosta on etteikö psyykelääkkeet nosta painoa niin syypainon nousuun on lisääntynyt ruokahalu,kyllähän jollekki painoa tulla lisää vaikka 30kg ja enemmänkin.Neuroleptejä määrätään kanssa paljon.Vanhan polven masennuslääkkeet oli kuulemma järkyttäviä että varm pehmeni pää.Joissakin lääkkeissä amfetamiiniä heh kyllä jakso.
- Anonyymi00002
Köyhyys ei korjaannu ketipinorilla.
Köyhyys korjataan ainoastaan rahalla.- Anonyymi00006
Ketipinor ei ole mikään masennuslääke . Ketipinor vaan lisää masennusta .
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ketipinor ei ole mikään masennuslääke . Ketipinor vaan lisää masennusta .
Ketipinor ei ole myöskään köyhyyslääke.
- Anonyymi00003
Onko Ketipnorin tarkoitus lisätä painoa vai mihin tuota lääkettä määrätään?
- Anonyymi00004
Moni saa sillaiten rahaa riittävästi kun käyvät töissä. Lähipiirini ainakin ettei surkea palkka. Persaukiset pyörittelee peukaloita pitkin päivää ja enemmän kuulemma pitäs rahaa tulla.Jos ei mitään saa aikaseksi niin voi olla masennus taustalla. Fyysistä liikuntaa lisää.
- Anonyymi00005
Sertralin on hyvä lääke ni poistaa pakkoajattelumallia tai pakkotoimintoja. Muutamilta henkilöiltä kuullut tuosta Ketipinor lääkkeestä ni ei kannattas suuhun laittaa kun on psykoosilääke.
- Anonyymi00007
risperdal on lääkärienkin tietämä lääke, joka nostaa painoa enemmän kuin muut neuroleptit. En tiedä, määrätäänkö vielä. -Olin laiheliini, jolle 20 kiloa tuli hurahtamalla
- Anonyymi00008
Kyllä risperdal vielä käytössä on ja voidaan määrätä myös muistisairaille käytösoireisiin.
- Anonyymi00009
Ketoon ja pinoon.
Uo Toimi Vehkasalmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410