🐣 sinkuille ja singeksi tekeytyville 🌷
1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten?
2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus? 😄
3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣
4. Suklaamuna vai suklaalevy?
5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla?
8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi? 🐰✨
Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 🙂
Bonuksen bonus:
9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛
🤓
Pieni pääsiäiskysely
16
230
Vastaukset
1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten?
- Kotona, omalla sohvalla. Katson sarjaa Areenalta ja palstailen. Viihdyn.
2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus?
- Ei kiitos!
3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa?
- Kevätkävely kauniissa kevätsäässä.
Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa?
- Jonkun seurassa. Olisi juttukaveri. Yksinkin menee, mutta kaverin kanssa on mukavampaa.
- Suklaalevy. Fazerina ja/ tai Geisha.
- Olen kotihiiri. Viihdyn kotona.
8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi?
- Lisää pituutta heti!!! (tämä 163,5 cm ei enää riitä mihinkään)
Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 😁
- Kissavideot 😻🐈⬛
Bonuksen bonus:
- Huomasin, kiitettävän monta palstalaista on tänään paikalla ja osallistuu palstakeskusteluihin.
Tulin huomatuksi ja viesteihini on jopa vastattu. Erittäin positiivista. 😃🌷
Kiitos viihdyttävästä pääsiäiskyselystä! 😊- Anonyymi00001
1.
Jokainen päivä on täydellinen riippumatta siitä miten sitä viettää.
2. Mämmi
Herkku, kunhan se on hiukan reilun 100g pakkauksessa ja mukana vaniljakastike.
3. Piiitkä kevätkävely hyvässä seurassa.
4.Muumisuklaa muna! Vastoinkäyminen, en löytänyt sellaista enkä muutakaan suklaamunaa.
5. En ainakaan hiiri..🦁
8. 🤔🐱🎼🎵🤭
- Sheena - Anonyymi00002
Hymyilemään voisi saada mämmiin dipattu palstatipu kermakuorrutuksella, kaikki yhdellä iskulla
1. Töissä, rahakas päivä ja perheelliset voisivat olla läheistensä kanssa koska heillä mahdollisesti vapata.
2. Joskus maistoin ja oli kyllä hämmentävä.
3. Ehkä toi brunssi, muutenkin tulee askelia tarpeeksi. Isommalla porukalla.
4. Suklaalevy; joku pieni kahvin kanssa.
5. Kotona pääsääntöisesti, jos ei mitään velvollisuuksia ole.
8. Jos pääsiäispupulle toiveen saa esittää niin mun yksi kaveri lähti perjantaina treffeille. Ei ensitreffit joten ainakin hyvältä näyttää mutta jos nyt jotakin rakkauspölyä heidän ylleen ripotat niin olisi mukava.
Ei oikein hymyilyttänyt mikään mutta toisaalta ei mikään myöskään harmittanut. Päivä josta ei jää mitään kerrottavaa jälkipolville.
9. Salilla tuli kohteliaat tervehdykset vaihdettua mutta siinäpä se.- Anonyymi00003
🐣 sinkuille ja singeksi tekeytyville 🌷
Rakkaan/rakkaiden ja läheisten kanssa perhejuhlana hyvän ruuan ja leppoisan yhteisajan merkeissä.
Tuunattu mämmi, mutta ennemmin pasha.
3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣
Ei välttämättä brunssia, mutta huolella laitettu aamupala ja kevätkävely yhdessä jonkun kanssa.
Perinteinen kerran vuodessa Mignon.
Olosuhteiden pakosta kotihiiri, mutta mieluummin spontaani lähtijä.
Miehen ja rakkauden = yhdessä paketissa.
Taloustilanteen muutos positiivisempaan suuntaan.
Bonuksen bonus:
Nope. Ei havaittavissa sydämenasioihin liittyviä huomaamisia. - Anonyymi00004
Täydellinen päivä olivautiot kadut vihdoinkin ilman muita ihmisiä.Suklaajättimuna parempi kuin levy.Pääsiäiskukat puuttuu ja pommacci
Kahvilassa viettäisin mieluiten. Tänään vierailin kirkossa ja se oli sillä tavalla täydellinen päivä - pääsiäinen kirkossa - vaikka uskon laita ei ole kovin vahva. Ennen kirkkoa kävin kahvilassa ja kirkkokåynnin jälkeen. Join kahvia ja söin pullaa ollen onnellinen.
En perusta oikein mämmiin.
Kevät kävely yksin.
Suklaalevy.
Kotihiiri.
Toivoisin voimakkaampaa uskoa Jumalaan.
Kävin kaverin luona kylässä. Se sai hymyilemään.
Bonuksen bonus:
Useampi ihminen morjesti minua kirkkomatkallani.Joo pääsiäinen lähestyy loppuaan, jos ei toista pääsiäispäivää lasketa.
Tää oli ihan täydellinen pääsiäispäivä. Missään kirkoissa en ollu kun en oo niin harras. Mutta aamupäivä oli ihan kaunis, kävin ottaa yhen rullan kuvia. Sellanen rauhallinen päivä lähiympäristössä.
Mämmistä en tykkää yhtään.
Brunssi kuuluu mun mielestä vappuun. Pääsiäiskävelyllä tavallaan olinkin. Ja tietenkin oisin mielelläni toisen kanssa, mutta tuskin kukaan jaksas, kun räplään ton vanhan kameran kanssa.
Suklaamuna on parempi, kun se on oheempaa suklaata. Tohon paksuun levyyn tukehtuu.
Juu, spontaani lähtijä. En kuitenkaan mihinkä hirmu kauas.
Toiveen? No muuten pupu kävikin täällä pihalla. Mutta taisin pelästyttää pois.
Noi ei tuolla ulkona mikään hymyä aiheuttanu. No jotku palsta asiat kyllä.
No joo, tavanomaista ei mua kukaan huomannu ulkona. Paitsi ilosesti yllätyin, kun sain tohon mun uni kommenttiin täällä vastauksia. Kiitoksia siitä kaikille. Mulla on pakollinen tarve kertoo jo lapsesta asti unet kaikille. Ja tietenkin itekin oisin kuunnellu. Jostain syystä ei ihmiset yleensä innostu.- Anonyymi00005
Homosinkoenkeli? https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011921806.html
- Anonyymi00006
1. Täydellinen pääsiäispäivä: joku konsertti, kävelylenkki, lammasta ja mämmiä.
2. Mämmi: Saarioinen, Elonen mutta kaikki käy, Nam!
3. Kevätkävely monenlaisessa säässä. Kaveri kiva, yksinkin menee.
4. Suklaa, teen itse raaka-kaakaosta joskus iltaherkun.
5. Enemmän lähden sinne tänne mutta menojen jälkeen kotihiirinä on ihan kiva.
8. Toive pääsiäispupulle: että orastava suhde olisi tyydyttävä.
Bonus: Hymy syttyy jo tavatessa tutun lenkillä, kaupassa...
Bonuksen bonus:
9. Huomasitko tänään jonkun – tässä nyt vielä ketään ole tullut nähdyksi, mutta kunhan päivä tästä jatkuu, toivon että näen vaikka sen alkavan suhteen, klo on 7:24 - Anonyymi00007
Ihastuttavia vastauksia! 🤗
🤓- Anonyymi00008
Alkuperäisestä kysymyspatteristossa oli 6. ja 7. kysymykset, jotka poistin ettei kysely olisi liian pitkä. Numerojärjestys jäi kieltämättä hiukan erikoisen näköiseksi 🤭
🤓 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Alkuperäisestä kysymyspatteristossa oli 6. ja 7. kysymykset, jotka poistin ettei kysely olisi liian pitkä. Numerojärjestys jäi kieltämättä hiukan erikoisen näköiseksi 🤭
🤓Miten kilttiä,
ettei kukaan
asiasta
huomauttanut 😄
🤓 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten kilttiä,
ettei kukaan
asiasta
huomauttanut 😄
🤓Kun ei huomannut, minä ainakaan mitään.
Mää vietin pääsiäisen kaiken paremmalla tavalla. Herkkusuklaan lounastaminen oli nii runsasta, et se kyl rentoutti. Nii mää sit rentoutuneena otin enämpi vaan unosii.
- Anonyymi00010
1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten? Ihan tavanomainen vapaapäivä. Ja maalla voisi viettää sen.
2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus? 😄 En koske pitkällä tikullakaan. 🤢
3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣 Brunssia voisin miettiä
..
4. Suklaamuna vai suklaalevy? Suklaamuna. Sopiva pikkuherkku ja yllätys sisällä kenties?
5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla? Nykyään kotihiiri.
8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi? 🐰✨ Nelivetotraktori etukuormaajalla. (Kohtuullista ihan)
Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 🙂 Sai jo. Sain myytyä siskon entiset renkaat ja sain annettua hälle rahat niistä.
Bonuksen bonus:
9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛 No sisko... hän manasi isoa autonkorjaushintaa, niin sain pienennettyä sitä hiukan... tuli hyvä mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094475Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553296- 841083
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552919Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 57749
- 167745
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138720Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195718Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/188685