Pieni pääsiäiskysely

Anonyymi-ap

🐣 sinkuille ja singeksi tekeytyville 🌷

1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten?
2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus? 😄
3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣
4. Suklaamuna vai suklaalevy?
5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla?
8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi? 🐰✨

Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 🙂

Bonuksen bonus:
9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛

🤓

16

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten?
      - Kotona, omalla sohvalla. Katson sarjaa Areenalta ja palstailen. Viihdyn.

      2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus?
      - Ei kiitos!

      3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa?
      - Kevätkävely kauniissa kevätsäässä.

      Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa?
      - Jonkun seurassa. Olisi juttukaveri. Yksinkin menee, mutta kaverin kanssa on mukavampaa.

      4. Suklaamuna vai suklaalevy?
      - Suklaalevy. Fazerina ja/ tai Geisha.

      5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla?
      - Olen kotihiiri. Viihdyn kotona.

      8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi?
      - Lisää pituutta heti!!! (tämä 163,5 cm ei enää riitä mihinkään)

      Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 😁
      - Kissavideot 😻🐈‍⬛

      Bonuksen bonus:
      9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛
      - Huomasin, kiitettävän monta palstalaista on tänään paikalla ja osallistuu palstakeskusteluihin.
      Tulin huomatuksi ja viesteihini on jopa vastattu. Erittäin positiivista. 😃🌷

      Kiitos viihdyttävästä pääsiäiskyselystä! 😊

    • Anonyymi00001

      1.
      Jokainen päivä on täydellinen riippumatta siitä miten sitä viettää.

      2. Mämmi
      Herkku, kunhan se on hiukan reilun 100g pakkauksessa ja mukana vaniljakastike.

      3. Piiitkä kevätkävely hyvässä seurassa.

      4.Muumisuklaa muna! Vastoinkäyminen, en löytänyt sellaista enkä muutakaan suklaamunaa.

      5. En ainakaan hiiri..🦁

      8. 🤔🐱🎼🎵🤭

      - Sheena

    • Anonyymi00002

      Hymyilemään voisi saada mämmiin dipattu palstatipu kermakuorrutuksella, kaikki yhdellä iskulla

    • 1. Töissä, rahakas päivä ja perheelliset voisivat olla läheistensä kanssa koska heillä mahdollisesti vapata.

      2. Joskus maistoin ja oli kyllä hämmentävä.

      3. Ehkä toi brunssi, muutenkin tulee askelia tarpeeksi. Isommalla porukalla.

      4. Suklaalevy; joku pieni kahvin kanssa.

      5. Kotona pääsääntöisesti, jos ei mitään velvollisuuksia ole.

      8. Jos pääsiäispupulle toiveen saa esittää niin mun yksi kaveri lähti perjantaina treffeille. Ei ensitreffit joten ainakin hyvältä näyttää mutta jos nyt jotakin rakkauspölyä heidän ylleen ripotat niin olisi mukava.

      Ei oikein hymyilyttänyt mikään mutta toisaalta ei mikään myöskään harmittanut. Päivä josta ei jää mitään kerrottavaa jälkipolville.

      9. Salilla tuli kohteliaat tervehdykset vaihdettua mutta siinäpä se.

    • Anonyymi00003

      🐣 sinkuille ja singeksi tekeytyville 🌷

      1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten?
      Rakkaan/rakkaiden ja läheisten kanssa perhejuhlana hyvän ruuan ja leppoisan yhteisajan merkeissä.

      2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus? 😄
      Tuunattu mämmi, mutta ennemmin pasha.

      3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣
      Ei välttämättä brunssia, mutta huolella laitettu aamupala ja kevätkävely yhdessä jonkun kanssa.

      4. Suklaamuna vai suklaalevy?
      Perinteinen kerran vuodessa Mignon.

      5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla?
      Olosuhteiden pakosta kotihiiri, mutta mieluummin spontaani lähtijä.

      8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi? 🐰✨
      Miehen ja rakkauden = yhdessä paketissa.

      Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 🙂
      Taloustilanteen muutos positiivisempaan suuntaan.

      Bonuksen bonus:
      9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛
      Nope. Ei havaittavissa sydämenasioihin liittyviä huomaamisia.

    • Anonyymi00004

      Täydellinen päivä olivautiot kadut vihdoinkin ilman muita ihmisiä.Suklaajättimuna parempi kuin levy.Pääsiäiskukat puuttuu ja pommacci

    • 1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten?

      Kahvilassa viettäisin mieluiten. Tänään vierailin kirkossa ja se oli sillä tavalla täydellinen päivä - pääsiäinen kirkossa - vaikka uskon laita ei ole kovin vahva. Ennen kirkkoa kävin kahvilassa ja kirkkokåynnin jälkeen. Join kahvia ja söin pullaa ollen onnellinen.

      2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus? 😄

      En perusta oikein mämmiin.

      3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣
      Kevät kävely yksin.

      4. Suklaamuna vai suklaalevy?

      Suklaalevy.

      5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla?

      Kotihiiri.

      8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi? 🐰✨

      Toivoisin voimakkaampaa uskoa Jumalaan.

      Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 🙂

      Kävin kaverin luona kylässä. Se sai hymyilemään.

      Bonuksen bonus:
      9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛

      Useampi ihminen morjesti minua kirkkomatkallani.

    • Joo pääsiäinen lähestyy loppuaan, jos ei toista pääsiäispäivää lasketa.

      Tää oli ihan täydellinen pääsiäispäivä. Missään kirkoissa en ollu kun en oo niin harras. Mutta aamupäivä oli ihan kaunis, kävin ottaa yhen rullan kuvia. Sellanen rauhallinen päivä lähiympäristössä.

      Mämmistä en tykkää yhtään.

      Brunssi kuuluu mun mielestä vappuun. Pääsiäiskävelyllä tavallaan olinkin. Ja tietenkin oisin mielelläni toisen kanssa, mutta tuskin kukaan jaksas, kun räplään ton vanhan kameran kanssa.

      Suklaamuna on parempi, kun se on oheempaa suklaata. Tohon paksuun levyyn tukehtuu.

      Juu, spontaani lähtijä. En kuitenkaan mihinkä hirmu kauas.

      Toiveen? No muuten pupu kävikin täällä pihalla. Mutta taisin pelästyttää pois.

      Noi ei tuolla ulkona mikään hymyä aiheuttanu. No jotku palsta asiat kyllä.

      No joo, tavanomaista ei mua kukaan huomannu ulkona. Paitsi ilosesti yllätyin, kun sain tohon mun uni kommenttiin täällä vastauksia. Kiitoksia siitä kaikille. Mulla on pakollinen tarve kertoo jo lapsesta asti unet kaikille. Ja tietenkin itekin oisin kuunnellu. Jostain syystä ei ihmiset yleensä innostu.

    • Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

      1. Täydellinen pääsiäispäivä: joku konsertti, kävelylenkki, lammasta ja mämmiä.
      2. Mämmi: Saarioinen, Elonen mutta kaikki käy, Nam!
      3. Kevätkävely monenlaisessa säässä. Kaveri kiva, yksinkin menee.
      4. Suklaa, teen itse raaka-kaakaosta joskus iltaherkun.
      5. Enemmän lähden sinne tänne mutta menojen jälkeen kotihiirinä on ihan kiva.
      8. Toive pääsiäispupulle: että orastava suhde olisi tyydyttävä.
      Bonus: Hymy syttyy jo tavatessa tutun lenkillä, kaupassa...

      Bonuksen bonus:
      9. Huomasitko tänään jonkun – tässä nyt vielä ketään ole tullut nähdyksi, mutta kunhan päivä tästä jatkuu, toivon että näen vaikka sen alkavan suhteen, klo on 7:24

    • Anonyymi00007

      Ihastuttavia vastauksia! 🤗

      🤓

      • Anonyymi00008

        Alkuperäisestä kysymyspatteristossa oli 6. ja 7. kysymykset, jotka poistin ettei kysely olisi liian pitkä. Numerojärjestys jäi kieltämättä hiukan erikoisen näköiseksi 🤭

        🤓


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Alkuperäisestä kysymyspatteristossa oli 6. ja 7. kysymykset, jotka poistin ettei kysely olisi liian pitkä. Numerojärjestys jäi kieltämättä hiukan erikoisen näköiseksi 🤭

        🤓

        Miten kilttiä,
        ettei kukaan
        asiasta
        huomauttanut 😄

        🤓


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Miten kilttiä,
        ettei kukaan
        asiasta
        huomauttanut 😄

        🤓

        Kun ei huomannut, minä ainakaan mitään.


    • Mää vietin pääsiäisen kaiken paremmalla tavalla. Herkkusuklaan lounastaminen oli nii runsasta, et se kyl rentoutti. Nii mää sit rentoutuneena otin enämpi vaan unosii.

    • Anonyymi00010

      1. Millainen olisi täydellinen pääsiäispäivä ja, missä viettäisit sen mieluiten? Ihan tavanomainen vapaapäivä. Ja maalla voisi viettää sen.
      2. Mämmi: herkku vai hämmentävä kokemus? 😄 En koske pitkällä tikullakaan. 🤢
      3. Valitsisitko mieluummin pääsiäisbrunssin vai kenties pitkän kevätkävelyn aurinkoisessa säässä ja linnun laulussa? Ja olisitko mielummin yksin vai jonkun kanssa? 🐣 Brunssia voisin miettiä
      ..
      4. Suklaamuna vai suklaalevy? Suklaamuna. Sopiva pikkuherkku ja yllätys sisällä kenties?
      5. Oletko enemmän kotihiiri vai spontaani lähtijä vapailla? Nykyään kotihiiri.
      8. Jos pääsiäispupu toisi sinulle yhden toiveen, mikä se olisi? 🐰✨ Nelivetotraktori etukuormaajalla. (Kohtuullista ihan)

      Bonus: kerro yksi asia, joka sai / voisi saada sinut hymyilemään tänään 🙂 Sai jo. Sain myytyä siskon entiset renkaat ja sain annettua hälle rahat niistä.

      Bonuksen bonus:
      9. Huomasitko tänään jonkun – tai tulitko itse huomatuksi? 💛 No sisko... hän manasi isoa autonkorjaushintaa, niin sain pienennettyä sitä hiukan... tuli hyvä mieli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe