VUONNA 2025 SAIMME VIREILLE 3900 KONKURSSIA

Anonyymi-ap

HYVÄ HALLITUSOJELMAMME TOIMI TEHOKKAASTI

12

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

TÄSTÄ JATKAMME

TURHAT YRITYKSET JOUTAVATKIN ROMUKOPPAAN

• Anonyymi00007

NO JO ON

• Anonyymi00002

MITÄ,SITÄ KAIKESTA NARISTAAN?

• Onhan tuo iso luku mutta kun vertaat seuraavaan viralliseen uutiseen niin huiomaat sen olevan pienen kokonaisuuteen verraten:

"Suomessa syntyi vuonna 2025 13 977 uutta yritystä, mikä on 5 % enemmän kuin edellisen vuoden rekisteröintien määrä. Tämä kasvu onnistuu erityisesti osakeyhtiöiden rekisteröinnin lisääntymisen vuoksi, joka oli 10 % enemmän kuin edellisvuoden vastaavana ajankohtana. Avoimia yhtiöitä rekisteröitiin 32, kommandiittiyhtiöitä 57 ja osuuskuntia 16."

Aika monta uutta putkahti joten määrä kasvoi sinun uutisestasi poiketen huomattavasti. Se on sama kaiken kanssa, elinaika riippuu siitä miten hyvin osaa toimia.

• Anonyymi00003

Tuo selitys on kuin hukkuneitten merimiesten vaatettamisrahaston vuosikertomuksesta, - lopputulos on kuitenkin se että sekä konkurssit että työttömyys on räjähtänyt.

Eräs suomalainen yrittäjä mainitsi kolme suurinta uhkatekijäämme varsin oikein =
      Putin, Trump ja Suomen hallitus !

• Tuo kaveri yrittäjäsi on osin oikeassa tänään niin Putler kuin Trumpettikin ovat esteenä kasvavalle taloudella mutta suomen hallitus on ainoastaan korjaamassa tilannetta, johon olemme ajautuneet vasemmiston ay liikkeen ahneuden ja vasurien tyhmyyden ja laskutaidottomuuden vuoksi.

Orpon hallitus on toistaiseksi tehnyt oikeita korjauksia, joskin hieman liian laiskasti!

• Anonyymi00004
        YXKAXEX kirjoitti:

Tuo kaveri yrittäjäsi on osin oikeassa tänään niin Putler kuin Trumpettikin ovat esteenä kasvavalle taloudella mutta suomen hallitus on ainoastaan korjaamassa tilannetta, johon olemme ajautuneet vasemmiston ay liikkeen ahneuden ja vasurien tyhmyyden ja laskutaidottomuuden vuoksi.

Orpon hallitus on toistaiseksi tehnyt oikeita korjauksia, joskin hieman liian laiskasti!

Joopa joo ! Vasta satatuhatta uutta työtöntä ? Laiskaa on !

• Anonyymi00005

Kokoomus on kuluttajien pahin vihollinen, ja nyt persujen avustuksella kuluttajien kurjistuminen on pahasti laukalla. Loppua tuhoamiselle ei näy ennen kuin nämä rikollisjärjestöt on hävitetty

• Anonyymi00006

Kiitos olkoon Persuille, jotka veivät vasemmistolta äänestäjät ja vaikutusvallan!

Nyt Kokoomus vihdoinkin saa panna köyhät ja muun roskasakin kuriin ja nuhteeseen!

• Anonyymi00008

Sdp- äänestäjä = IDIOOTTI.
      Sahaa omaa oksaansa poikki
      eikä edes tajua sitä.

Sanna Marinilla on laajasti vihamiehiä tässä maassa.
      Eikä ihme !

• Anonyymi00009

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa.

Osaatko sanoa milloin hallitus ja Petteri Orpo, Riikka Purra ym. kaverit.
      Lankeavat Suomen valtiolle kaivamaansa velkakuoppaan?
      - Edes vuosituhannen tarkkuudella?

Nykyään kukaan ei ole oman onnensa seppä, paitsi lottovoittajat ovat, lotto kun on taitopeli.

Nämä ovat myöskin oman onnensa seppiä: jos ovat päättäneet syntyä varakkaaseen perheeseen saa jätti perinnöt, selkeästi taitoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe