HYVÄ HALLITUSOJELMAMME TOIMI TEHOKKAASTI
VUONNA 2025 SAIMME VIREILLE 3900 KONKURSSIA
12
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
TÄSTÄ JATKAMME
TURHAT YRITYKSET JOUTAVATKIN ROMUKOPPAAN- Anonyymi00007
NO JO ON
- Anonyymi00002
MITÄ,SITÄ KAIKESTA NARISTAAN?
Onhan tuo iso luku mutta kun vertaat seuraavaan viralliseen uutiseen niin huiomaat sen olevan pienen kokonaisuuteen verraten:
"Suomessa syntyi vuonna 2025 13 977 uutta yritystä, mikä on 5 % enemmän kuin edellisen vuoden rekisteröintien määrä. Tämä kasvu onnistuu erityisesti osakeyhtiöiden rekisteröinnin lisääntymisen vuoksi, joka oli 10 % enemmän kuin edellisvuoden vastaavana ajankohtana. Avoimia yhtiöitä rekisteröitiin 32, kommandiittiyhtiöitä 57 ja osuuskuntia 16."
Aika monta uutta putkahti joten määrä kasvoi sinun uutisestasi poiketen huomattavasti. Se on sama kaiken kanssa, elinaika riippuu siitä miten hyvin osaa toimia.- Anonyymi00003
Tuo selitys on kuin hukkuneitten merimiesten vaatettamisrahaston vuosikertomuksesta, - lopputulos on kuitenkin se että sekä konkurssit että työttömyys on räjähtänyt.
Eräs suomalainen yrittäjä mainitsi kolme suurinta uhkatekijäämme varsin oikein =
Putin, Trump ja Suomen hallitus !Tuo kaveri yrittäjäsi on osin oikeassa tänään niin Putler kuin Trumpettikin ovat esteenä kasvavalle taloudella mutta suomen hallitus on ainoastaan korjaamassa tilannetta, johon olemme ajautuneet vasemmiston ay liikkeen ahneuden ja vasurien tyhmyyden ja laskutaidottomuuden vuoksi.
Orpon hallitus on toistaiseksi tehnyt oikeita korjauksia, joskin hieman liian laiskasti!- Anonyymi00004
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo kaveri yrittäjäsi on osin oikeassa tänään niin Putler kuin Trumpettikin ovat esteenä kasvavalle taloudella mutta suomen hallitus on ainoastaan korjaamassa tilannetta, johon olemme ajautuneet vasemmiston ay liikkeen ahneuden ja vasurien tyhmyyden ja laskutaidottomuuden vuoksi.
Orpon hallitus on toistaiseksi tehnyt oikeita korjauksia, joskin hieman liian laiskasti!Joopa joo ! Vasta satatuhatta uutta työtöntä ? Laiskaa on !
- Anonyymi00005
Kokoomus on kuluttajien pahin vihollinen, ja nyt persujen avustuksella kuluttajien kurjistuminen on pahasti laukalla. Loppua tuhoamiselle ei näy ennen kuin nämä rikollisjärjestöt on hävitetty
- Anonyymi00006
Kiitos olkoon Persuille, jotka veivät vasemmistolta äänestäjät ja vaikutusvallan!
Nyt Kokoomus vihdoinkin saa panna köyhät ja muun roskasakin kuriin ja nuhteeseen! - Anonyymi00008
Sdp- äänestäjä = IDIOOTTI.
Sahaa omaa oksaansa poikki
eikä edes tajua sitä.
Sanna Marinilla on laajasti vihamiehiä tässä maassa.
Eikä ihme ! - Anonyymi00009
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa.
Osaatko sanoa milloin hallitus ja Petteri Orpo, Riikka Purra ym. kaverit.
Lankeavat Suomen valtiolle kaivamaansa velkakuoppaan?
- Edes vuosituhannen tarkkuudella?
Nykyään kukaan ei ole oman onnensa seppä, paitsi lottovoittajat ovat, lotto kun on taitopeli.
Nämä ovat myöskin oman onnensa seppiä: jos ovat päättäneet syntyä varakkaaseen perheeseen saa jätti perinnöt, selkeästi taitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191