Vatsassa värisee

Anonyymi-ap

Osaako kukaan sanoa mikä on kun vatsassa tuntuu värinää, sellaista kuin kännykkä värisisi. Tätä tapahtuu kun istun ja etenkin kun syön iltapalaa.

Verikokeet ok, vatsan alueen ultraa en saanut kun viime kesänä tehty napatyrän takia ja silloin kaikki oli kunnossa.

En saanut myöskään lähetettä vitamiini verikokeisiin onko vitamiinien puutosta, raudanpuutos oli joka korjaantui infuusiolla.

Aiemmin värinää oli rintalastan/pallean seutuvilla. Siitä se hävisi lopulta, mutta nyt ollut vatsassa kohta kuukauden ajan ja en saa lääkäristä apua.
Lääkäri tunnusteli vatsaa ja kuunteli vatsa aortan ja sanoi ettei siinä ole vika ja se ei oireile värinällä. Silti huolettaa jos se onkin vatsa aortta mikä värisee.

Vatsa toimii hyvin.

Värinä ei satu, mutta alkaa ärsyttämään kun joka päivä tuntuu.

4

468

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suolistossa liikkuu "tavaraa" lähes koko ajan, sekin voi aiheuttaa värinän tunnetta.
      Itselläni on jo pitkään suolisto kurnuttanut samalla tavalla kuin joskus on nälkäisenä vatsa kurninut.
      Nykyään se kurina ei liity nälkään, eikä oikein mihinkään, tulee mihin aikaan vain, riippumatta olenko syönyt vai ei. Eikä se ole myöskään asennosta kiinni.
      Joinain iltoina on sängyssä nukkumaan mennessä kurnuttanut kuin kyyhkyt/pulut, samanlainen kurina.

• Anonyymi00002

Siellä on alienin toukka joka haluaa ulos!

• Anonyymi00004

Elokuvat eivät ole totta, ei etenkään tuo Alien.

• Anonyymi00003

Jännitys voi heijastua pallealihakseen, aiheuttaen erikoisia tuntemuksia, "perhosia vatsassa" tai värinää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      539
      1111
    2. 63
      740
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      604
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      603
    5. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      246
      586
    6. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      578
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      562
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      111
      504
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      201
      494
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    Aihe