Kehoa rääkkätään myrkyillä.
Se, mitä lääkärit – ja varsinkin psykiatrisen sairaalan lääkärit ja hoitajat – eivät sinulle kerro, on se, että syy siihen, miksi jotkut lääkkeet lihottavat, on se, että solut suojaavat elimistöä myrkyiltä keräämällä nestettä.
He sanovat, että lääkkeet lisäävät ruokahalua, ja väittävät sen olevan syy lihomiseen. Tämä on heidän valheensa. Lääkkeet eivät lihota siksi, että ihminen söisi enemmän, vaan siksi, että keho reagoi niihin. Ihminen voi lihoa 30 kiloa, vaikka söisi vähemmän kuin aiemmin.
Myrkyllisten lääkkeiden määrääminen on osa globaalia väestönharvennusohjelmaa. Kun ihmisellä on 20 vuotta 30 kiloa ylipainoa, koska solut suojaavat elimistöä myrkyiltä keräämällä nestettä, keho joutuu koville.
3
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole muita kokemuksia kuin se että vanhempani ja isoäitini on syöneet hurjasti lääkkeitä ja eläneet terveen , aktiivisen elämän 89-94-97 vuoden ikäiseksi.
Elivät vielä sen ajan kun sai lääkkeitä yliannostuksen, kun resepti oli niin toisesta apteekista sai vaikka samana päivänä saman annoksen, nythän apteekki antaa vain noin 10 % yli 3 kk tarpeen.
Itse +85, tuskin montaa päivää eläisin ilman ainakaan 5 pilleriä. päivittäin otan 12 pilleriä ja kahdesta pullosta 10 ml ja 30 ml lientä.
Ajokorttikin vielä on aj tietysti ajelen ihan joa päivä.- Anonyymi00002
muuta psyko ei ole ollut lähiaikoina ja nyt käytössä kuin Xaron ja Sertalin.
- Anonyymi00003
Kyllä se lihominen on monen tekijän summa, ei pelkästään nesteen kertymistä.
Ja ikävä kyllä, usein ne lääkkeet lisäävät ruokahalua, tulee ehkä naposteltua, vaikka ei olisi nälkäkään. Aineenvaihdunta muuttuu myös lääkitysten seurauksena, joten elimistö reagoi eri tavalla kuin ehkä aiemmin, ilman lääkkeitä.
Ja jos ihmisellä on runsas lääkitys, liikkuuko hän enää samalla tavalla kuin ehkä aiemmin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487