Lahja lahkopastorille

Anonyymi-ap

Risti olisi hyvä lahja helluntaipastorille.
Oletko nähnyt edes ristiä lahkoastorin kaulassa ?
Risti on hullutus.

31

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

• Anonyymi00002
      UUSI

Risti on kristinuskon symboli.
      Ristin viholliset ovat lahkolaisia.

• Anonyymi00006
        UUSI

Itsellä on käsin taottu hopeinen risti kaulassa. Juuri sopivasti näkyy käden jälki. Tämä on siis varsin pelkistetty malli, vaikka tämä käsityö maksoi 200€. Tyytyväinen olen ollut tähän ristiin. Todennäköisesti pidän tämän kuolemaani asti. Sitten perii lapset tämän, kuten kellotkin.

Mb_76

• Anonyymi00010
        UUSI

Arkkipiispallakin on risti kaulassa, mutta silti käskee vihkiä homoja!

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itsellä on käsin taottu hopeinen risti kaulassa. Juuri sopivasti näkyy käden jälki. Tämä on siis varsin pelkistetty malli, vaikka tämä käsityö maksoi 200€. Tyytyväinen olen ollut tähän ristiin. Todennäköisesti pidän tämän kuolemaani asti. Sitten perii lapset tämän, kuten kellotkin.

Mb_76

Aika materialisti olet. Sinä vain keräät näitä leluja. Eläkelläisillä ei ole muuta elämää, varsinkaan sinkuilla.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mb_76

Ei kannata säästää väärästä päästä, vaan ristiriipukseen kannattaa satsata! Käsityö maksaa, mutta saa uniikin ristin. Omannäköisiä kapistuksia ja nämähän kestää koko elämän ja sitten vielä muistona jälkipolville.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Arkkipiispallakin on risti kaulassa, mutta silti käskee vihkiä homoja!

Jeesuskin oli homo!

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei kannata säästää väärästä päästä, vaan ristiriipukseen kannattaa satsata! Käsityö maksaa, mutta saa uniikin ristin. Omannäköisiä kapistuksia ja nämähän kestää koko elämän ja sitten vielä muistona jälkipolville.

Kalevalalla on hyviä hopeisia ristejä. Paljon on samaa näköä, kuin minun ristissä, mutta minulla on ulkokuoressa selvästi taottu ilme. Myöskään ulkoreunat eivät ole täysin synmetriset, eli käden jälki näkyy. Tämä tekee tästä rististä uniikin.

Tämä koru on jatkuvassa käytössä päivät ja yöt. Jopa saunassa on kaulalla, en riisu tätä ollenkaan. Laatu kyllä maksaa, mutta on kyllä vaivan väärtti.

Mb_76

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kalevalalla on hyviä hopeisia ristejä. Paljon on samaa näköä, kuin minun ristissä, mutta minulla on ulkokuoressa selvästi taottu ilme. Myöskään ulkoreunat eivät ole täysin synmetriset, eli käden jälki näkyy. Tämä tekee tästä rististä uniikin.

Tämä koru on jatkuvassa käytössä päivät ja yöt. Jopa saunassa on kaulalla, en riisu tätä ollenkaan. Laatu kyllä maksaa, mutta on kyllä vaivan väärtti.

Mb_76

https://laatukoru.fi/products/kalevala-koru-rajalinin-risti-riipus-hopea-2211370?kk=a4c6294-19d677490a9-cb0f&msclkid=d9c7e639b1961e1377258fed6bbc0134&utm_term=97045674&utm_source=kelkoofi&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jeesuskin oli homo!

Pakkovauvakastettujen oppi.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mb_76

On sinulla noita leluja? Jotain elämää sentään eläkelläis-sinkulle. Jotain mielekästä tekemistä on hyvä olla. Sinä ilmeisesti tavoitesäästät ja sitten ostat noita leluja kotiin. Elämään sisältöä, vaikka puolisoa ei ole.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

On sinulla noita leluja? Jotain elämää sentään eläkelläis-sinkulle. Jotain mielekästä tekemistä on hyvä olla. Sinä ilmeisesti tavoitesäästät ja sitten ostat noita leluja kotiin. Elämään sisältöä, vaikka puolisoa ei ole.

Tämä tosiaan tuo elämälle sisältöä, kun venyttää penniä ja säästää johonkin tarkoitukseen. Edullista ruokaa teen kotona ja elän pihisti. Sitten voi vastapainoksi ostaa jotain luksusta. Minulla on tämän luksusjutun kanssa, että kaikkien silmin tämä ei edes ole sitä, esim 220€ Casio kello. Minulle tämä on kuitenkin huippu juttu tämä Casio G-Shock kello. Tämä siis on päivittäissen käyttöön tämän vintage kellon pariksi. Näitä voi sitten mielialan mukaan vaihdella. Elän tosi tyytyväisenä sinkkuna.

Mb_76

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tämä tosiaan tuo elämälle sisältöä, kun venyttää penniä ja säästää johonkin tarkoitukseen. Edullista ruokaa teen kotona ja elän pihisti. Sitten voi vastapainoksi ostaa jotain luksusta. Minulla on tämän luksusjutun kanssa, että kaikkien silmin tämä ei edes ole sitä, esim 220€ Casio kello. Minulle tämä on kuitenkin huippu juttu tämä Casio G-Shock kello. Tämä siis on päivittäissen käyttöön tämän vintage kellon pariksi. Näitä voi sitten mielialan mukaan vaihdella. Elän tosi tyytyväisenä sinkkuna.

Mb_76

Tuo kellohan on Inttikello ja armeijakello. Poliisi ja Pelastuslaitos käyttää myös tätä Casio G-Shock kelloa. Näitä saa hintaluokassa 50-300€. 220€ saa jo laadukkaan inttiroleksin. Kestäviäkin nämä on, kestää isältä pojalle.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

https://laatukoru.fi/products/kalevala-koru-rajalinin-risti-riipus-hopea-2211370?kk=a4c6294-19d677490a9-cb0f&msclkid=d9c7e639b1961e1377258fed6bbc0134&utm_term=97045674&utm_source=kelkoofi&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup

Minulla on omasta mielestä nätimpi koru kuin toi Kalevala, vaikka nätti on sekin. Ostaisin jos ei olisi tätä käsityönä tehtyä korua. Tälle tuli laatikkokin, josta olisi nähnyt valmistajan, mutta se on hukassa. Joka sentin arvoinen on tämä risti ja näitähän ei edes moni valmista.

Näitä ei siis saa oikein mistään hommattua.

Mb_76

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos olet nähnyt helluntainaisen kaulassa ristiä kokouksessa.
      Nouse ylös ja huuda hallelujaa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Helyt kaulassa eivät tee kenestäkään kristittyä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ristin viholliset eivät ole kristittyjä vaan susia lampaiden vaatteissa.
        Miksi lahkolaiset halveksivat ristiä ?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ristin viholliset eivät ole kristittyjä vaan susia lampaiden vaatteissa.
        Miksi lahkolaiset halveksivat ristiä ?

Helluntaikirkkoon kuuluminen ei tee kenestäkään kristittyä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Älä anna pastorille rahaa vaan ristin.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tampereella pakkovauvakastetut maksavat pakkokirkollisveroa 340€/vuosi.
        He käyvät keskimäärin yhden kerran vuodessa kirkossa.
        Eli hinnaksi tulee 340€/jumalanpalvelus!
        Helluntailaisilla ei ole läheskään näin kallista!

• Anonyymi00012
      UUSI

Uskonratkaisun tehneelle helluntaiseurakuntaan liitymisritualin suorittaneelle annettana seurakunnan lahjaksi MAGA muistomitalin tai ristin tai Raamatun.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kun katson ristiin näen kristinuskon Jeesuksen.

• Anonyymi00019
        UUSI

Usein käynti optikolla auttaa.
        Pahimmat tapaukset kallonkutistajalle.

• Anonyymi00016
      UUSI

Pelkään pahoin että helluntaipastor on ristin vihollinen ja rahan ystävä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Risti ja runkonaulain!
      Sillä jeesuskin olisi pysynyt - eikä lähtenyt ennen aikojaan tepsuttelemaan.

• Anonyymi00023
      UUSI

Piispalla on risti kaulassa vaikka on kolmannen kerran naimisissa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Lahkolaiset vihaavat ristiä.
      Tämä on totuus.

• Anonyymi00028
        UUSI

Itse en ole mikään lahkolainen, vaikka hell-palstalla kirjoittelenkin. Toinen on köyhyys palsta, kun on samanlainen arvomaailma ja pennin venyttäjä ollaan. Vastapainoksi voi sitten ostaa jotain kivaa säästöjen takia. En siis säästä pelkän säästöjen takia, vaan tavoitesäästän.

Itsellä on tämä taottu risti koruna, jota pidän paivittäin. Aivan sama mitä muut tästä rististä ajattelee. Nätti koru tämä kyllä on, olen tyytyväinen!

Tatuointeja en harrasta ja pieniä summia säästän kelloihin. Tatuoinnit ne vasta maksaakin ja jokaisella köyhällä näitä on. Ilmankos ovatkin köyhiä?

Mb_76

• Anonyymi00029
      UUSI

Eihän edes helluntaiseurakunnan jäsenet halua ilahduttaa pastoriaan ristillä.
      Henkivallat kieltää sen.

• Anonyymi00030
        UUSI

Itse aion pysyä Evankelis-luterilaisen kirkon jäsenenä. Vierastan Helluntailaisuutta. Kun kyselin suosikki kappelia tai kirkkorakennusta niin hiljaista oli. Piti siis valita nätein kirkkorakennus mistä pitää. Hiljasta oli. Myöskin kyselin, että voiko Hell-uskova käydä evlut kirkon palveluissa, Ilmeisesti ei!

Nyt vielä puhutaan, että helluntailainen ei voi käyttää ristiä koruna. Ei vaikuta minun kirkolta. En ole valmis luopumaan ristikorusta, enkä luopumaan evlut kirkon palveluista. Itse pidän käydä näissä kirkon palveluissa, tai vain kävellä näillä puutarhamaisilla alueilla. Teen näin aina rullaluisteluretken aluksi. Kohta alkaa taas rullaluistelu kausi!

Mb_76

• Anonyymi00032
      UUSI

Vanhempi rouvashenkilö, jota yrititte ihmeparantaa, kyllä kaatui, mutta ei parantunut. Hänen lonkkansa murtui.

- pastori heikki hurmahenki -

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7540
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2969
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1803
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      118
      1483
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe