Lahja lahkopastorille

Anonyymi-ap

Risti olisi hyvä lahja helluntaipastorille.
Oletko nähnyt edes ristiä lahkoastorin kaulassa ?
Risti on hullutus.

31

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

• Anonyymi00002

Risti on kristinuskon symboli.
      Ristin viholliset ovat lahkolaisia.

• Anonyymi00006

Itsellä on käsin taottu hopeinen risti kaulassa. Juuri sopivasti näkyy käden jälki. Tämä on siis varsin pelkistetty malli, vaikka tämä käsityö maksoi 200€. Tyytyväinen olen ollut tähän ristiin. Todennäköisesti pidän tämän kuolemaani asti. Sitten perii lapset tämän, kuten kellotkin.

Mb_76

• Anonyymi00010

Arkkipiispallakin on risti kaulassa, mutta silti käskee vihkiä homoja!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itsellä on käsin taottu hopeinen risti kaulassa. Juuri sopivasti näkyy käden jälki. Tämä on siis varsin pelkistetty malli, vaikka tämä käsityö maksoi 200€. Tyytyväinen olen ollut tähän ristiin. Todennäköisesti pidän tämän kuolemaani asti. Sitten perii lapset tämän, kuten kellotkin.

Mb_76

Aika materialisti olet. Sinä vain keräät näitä leluja. Eläkelläisillä ei ole muuta elämää, varsinkaan sinkuilla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mb_76

Ei kannata säästää väärästä päästä, vaan ristiriipukseen kannattaa satsata! Käsityö maksaa, mutta saa uniikin ristin. Omannäköisiä kapistuksia ja nämähän kestää koko elämän ja sitten vielä muistona jälkipolville.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Arkkipiispallakin on risti kaulassa, mutta silti käskee vihkiä homoja!

Jeesuskin oli homo!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei kannata säästää väärästä päästä, vaan ristiriipukseen kannattaa satsata! Käsityö maksaa, mutta saa uniikin ristin. Omannäköisiä kapistuksia ja nämähän kestää koko elämän ja sitten vielä muistona jälkipolville.

Kalevalalla on hyviä hopeisia ristejä. Paljon on samaa näköä, kuin minun ristissä, mutta minulla on ulkokuoressa selvästi taottu ilme. Myöskään ulkoreunat eivät ole täysin synmetriset, eli käden jälki näkyy. Tämä tekee tästä rististä uniikin.

Tämä koru on jatkuvassa käytössä päivät ja yöt. Jopa saunassa on kaulalla, en riisu tätä ollenkaan. Laatu kyllä maksaa, mutta on kyllä vaivan väärtti.

Mb_76

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kalevalalla on hyviä hopeisia ristejä. Paljon on samaa näköä, kuin minun ristissä, mutta minulla on ulkokuoressa selvästi taottu ilme. Myöskään ulkoreunat eivät ole täysin synmetriset, eli käden jälki näkyy. Tämä tekee tästä rististä uniikin.

Tämä koru on jatkuvassa käytössä päivät ja yöt. Jopa saunassa on kaulalla, en riisu tätä ollenkaan. Laatu kyllä maksaa, mutta on kyllä vaivan väärtti.

Mb_76

https://laatukoru.fi/products/kalevala-koru-rajalinin-risti-riipus-hopea-2211370?kk=a4c6294-19d677490a9-cb0f&msclkid=d9c7e639b1961e1377258fed6bbc0134&utm_term=97045674&utm_source=kelkoofi&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jeesuskin oli homo!

Pakkovauvakastettujen oppi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mb_76

On sinulla noita leluja? Jotain elämää sentään eläkelläis-sinkulle. Jotain mielekästä tekemistä on hyvä olla. Sinä ilmeisesti tavoitesäästät ja sitten ostat noita leluja kotiin. Elämään sisältöä, vaikka puolisoa ei ole.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

On sinulla noita leluja? Jotain elämää sentään eläkelläis-sinkulle. Jotain mielekästä tekemistä on hyvä olla. Sinä ilmeisesti tavoitesäästät ja sitten ostat noita leluja kotiin. Elämään sisältöä, vaikka puolisoa ei ole.

Tämä tosiaan tuo elämälle sisältöä, kun venyttää penniä ja säästää johonkin tarkoitukseen. Edullista ruokaa teen kotona ja elän pihisti. Sitten voi vastapainoksi ostaa jotain luksusta. Minulla on tämän luksusjutun kanssa, että kaikkien silmin tämä ei edes ole sitä, esim 220€ Casio kello. Minulle tämä on kuitenkin huippu juttu tämä Casio G-Shock kello. Tämä siis on päivittäissen käyttöön tämän vintage kellon pariksi. Näitä voi sitten mielialan mukaan vaihdella. Elän tosi tyytyväisenä sinkkuna.

Mb_76

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tämä tosiaan tuo elämälle sisältöä, kun venyttää penniä ja säästää johonkin tarkoitukseen. Edullista ruokaa teen kotona ja elän pihisti. Sitten voi vastapainoksi ostaa jotain luksusta. Minulla on tämän luksusjutun kanssa, että kaikkien silmin tämä ei edes ole sitä, esim 220€ Casio kello. Minulle tämä on kuitenkin huippu juttu tämä Casio G-Shock kello. Tämä siis on päivittäissen käyttöön tämän vintage kellon pariksi. Näitä voi sitten mielialan mukaan vaihdella. Elän tosi tyytyväisenä sinkkuna.

Mb_76

Tuo kellohan on Inttikello ja armeijakello. Poliisi ja Pelastuslaitos käyttää myös tätä Casio G-Shock kelloa. Näitä saa hintaluokassa 50-300€. 220€ saa jo laadukkaan inttiroleksin. Kestäviäkin nämä on, kestää isältä pojalle.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

https://laatukoru.fi/products/kalevala-koru-rajalinin-risti-riipus-hopea-2211370?kk=a4c6294-19d677490a9-cb0f&msclkid=d9c7e639b1961e1377258fed6bbc0134&utm_term=97045674&utm_source=kelkoofi&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup

Minulla on omasta mielestä nätimpi koru kuin toi Kalevala, vaikka nätti on sekin. Ostaisin jos ei olisi tätä käsityönä tehtyä korua. Tälle tuli laatikkokin, josta olisi nähnyt valmistajan, mutta se on hukassa. Joka sentin arvoinen on tämä risti ja näitähän ei edes moni valmista.

Näitä ei siis saa oikein mistään hommattua.

Mb_76

• Anonyymi00003

Jos olet nähnyt helluntainaisen kaulassa ristiä kokouksessa.
      Nouse ylös ja huuda hallelujaa.

• Anonyymi00004

Helyt kaulassa eivät tee kenestäkään kristittyä.

• Anonyymi00007

Ristin viholliset eivät ole kristittyjä vaan susia lampaiden vaatteissa.
        Miksi lahkolaiset halveksivat ristiä ?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ristin viholliset eivät ole kristittyjä vaan susia lampaiden vaatteissa.
        Miksi lahkolaiset halveksivat ristiä ?

Helluntaikirkkoon kuuluminen ei tee kenestäkään kristittyä.

• Anonyymi00005

Älä anna pastorille rahaa vaan ristin.

• Anonyymi00009

Tampereella pakkovauvakastetut maksavat pakkokirkollisveroa 340€/vuosi.
        He käyvät keskimäärin yhden kerran vuodessa kirkossa.
        Eli hinnaksi tulee 340€/jumalanpalvelus!
        Helluntailaisilla ei ole läheskään näin kallista!

• Anonyymi00012

Uskonratkaisun tehneelle helluntaiseurakuntaan liitymisritualin suorittaneelle annettana seurakunnan lahjaksi MAGA muistomitalin tai ristin tai Raamatun.

• Anonyymi00014

Kun katson ristiin näen kristinuskon Jeesuksen.

• Anonyymi00019

Usein käynti optikolla auttaa.
        Pahimmat tapaukset kallonkutistajalle.

• Anonyymi00016

Pelkään pahoin että helluntaipastor on ristin vihollinen ja rahan ystävä.

• Anonyymi00017

Risti ja runkonaulain!
      Sillä jeesuskin olisi pysynyt - eikä lähtenyt ennen aikojaan tepsuttelemaan.

• Anonyymi00023

Piispalla on risti kaulassa vaikka on kolmannen kerran naimisissa.

• Anonyymi00027

Lahkolaiset vihaavat ristiä.
      Tämä on totuus.

• Anonyymi00028

Itse en ole mikään lahkolainen, vaikka hell-palstalla kirjoittelenkin. Toinen on köyhyys palsta, kun on samanlainen arvomaailma ja pennin venyttäjä ollaan. Vastapainoksi voi sitten ostaa jotain kivaa säästöjen takia. En siis säästä pelkän säästöjen takia, vaan tavoitesäästän.

Itsellä on tämä taottu risti koruna, jota pidän paivittäin. Aivan sama mitä muut tästä rististä ajattelee. Nätti koru tämä kyllä on, olen tyytyväinen!

Tatuointeja en harrasta ja pieniä summia säästän kelloihin. Tatuoinnit ne vasta maksaakin ja jokaisella köyhällä näitä on. Ilmankos ovatkin köyhiä?

Mb_76

• Anonyymi00029

Eihän edes helluntaiseurakunnan jäsenet halua ilahduttaa pastoriaan ristillä.
      Henkivallat kieltää sen.

• Anonyymi00030

Itse aion pysyä Evankelis-luterilaisen kirkon jäsenenä. Vierastan Helluntailaisuutta. Kun kyselin suosikki kappelia tai kirkkorakennusta niin hiljaista oli. Piti siis valita nätein kirkkorakennus mistä pitää. Hiljasta oli. Myöskin kyselin, että voiko Hell-uskova käydä evlut kirkon palveluissa, Ilmeisesti ei!

Nyt vielä puhutaan, että helluntailainen ei voi käyttää ristiä koruna. Ei vaikuta minun kirkolta. En ole valmis luopumaan ristikorusta, enkä luopumaan evlut kirkon palveluista. Itse pidän käydä näissä kirkon palveluissa, tai vain kävellä näillä puutarhamaisilla alueilla. Teen näin aina rullaluisteluretken aluksi. Kohta alkaa taas rullaluistelu kausi!

Mb_76

• Anonyymi00032

Vanhempi rouvashenkilö, jota yrititte ihmeparantaa, kyllä kaatui, mutta ei parantunut. Hänen lonkkansa murtui.

- pastori heikki hurmahenki -

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      104
      2617
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1677
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1515
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1028
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      921
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      896
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      336
      820
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe