Koko Iran-operaatio joka näyttää olleen kombinaatio Netanjahun manipulointia ja Jeffrey Epstein-tapauksen painamista taka-alalle, on osoittautumassa Trumpille kohtalokkaaksi. Kannattajista melkoinen osa syvästi pettyneitä Trumppiin ja osa kiroaa jo hänet alimpaan helvettiin.
Trump nilkkoja myöten kiinni suossa - pää edellä
17
150
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisiko parempi antaa iranin kehittää ypommi ja sitten tuhota juutalaiset?
- Anonyymi00006
Israel on ollut laiton "valtio" alusta asti ja ryövännyt aluetta , rikokset vuosikymmeniä..
Miksi pohjois koreakin sai kehittää ydinpommin, se vain estänyt ettei sinne usa hyökkää.
Näin olisi irankin saanut olla laillisena valtiona rauhassa, yk perustaja jäsen 1945 joka ei ole ikinä hyökännyt mihinkään. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Israel on ollut laiton "valtio" alusta asti ja ryövännyt aluetta , rikokset vuosikymmeniä..
Miksi pohjois koreakin sai kehittää ydinpommin, se vain estänyt ettei sinne usa hyökkää.
Näin olisi irankin saanut olla laillisena valtiona rauhassa, yk perustaja jäsen 1945 joka ei ole ikinä hyökännyt mihinkään.Usa hyökkäykset aina
olleet laittomia ilman yk lupaa jne.
vietnam kuoli 60 000 usalaista..
afganistan hävittiin mutta sinne oli jotain lupaa kun al quida sai piilotella siellä?
kuitenkin siviilimurhat usan toimesta etenkin suunnattomia.
Nyt Iran.. 2,7x isompi maa mitä ukraina.. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin olisi irankin saanut olla laillisena valtiona rauhassa, yk perustaja jäsen 1945 joka ei ole ikinä hyökännyt mihinkään.YK:n suurin moka.
- Anonyymi00009
Iran ei ollut kehittämässä ydinpommia, eikä uskaltaisi sitä koskaan käyttää. Mutta jatkossa varmaan sellaisen kehittää ihan omaksi turvakseen näitä sotahulluja vastaan.
Olisi kiva tietää, millaisia kuvia videoita Trumpista on Epsteinin arkistossa tai kv. tiedustelupalveluilla, koska kaikki tämä on mahdollista.
- Anonyymi00002
Dan. 8:7 Ja minä näin sen käyvän kiinni oinaaseen ja kiukuissaan puskevan oinasta ja murskaavan sen molemmat sarvet. Eikä oinaalla ollut voimaa kestää sen edessä, vaan kauris heitti sen maahan ja tallasi sitä; eikä ollut ketään, joka olisi voinut pelastaa oinaan sen vallasta.
- Anonyymi00003
Dan. 10:20 Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on: Meedian ja Persian kuninkaat.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Dan. 10:20 Kaksisarvinen oinas, jonka sinä näit, on: Meedian ja Persian kuninkaat.
IRAK JA IRAN
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
IRAK JA IRAN
Dan. 8:4 Minä näin oinaan puskevan länteen, pohjoiseen ja etelään päin, eikä yksikään eläin kestänyt sen edessä, eikä kukaan voinut pelastaa sen vallasta. Se teki, mitä tahtoi; ja se tuli suureksi.
- Anonyymi00010
Usan presidenttinä 10-vuotiaan häiriintyneen pojan tasolle jäänyt dementoituva vanhus.
- Anonyymi00011
olisiko lakkautettava koko ulkopoliittinen institutti kun kaikkin ennusteet ja arvioinnit kuin Juha Miedon kakkamälli-mämmiä tiedot ja ennustteetkin
koiran kakasta voi tietysti meterolokgokikin ennustaa juhannuksen sään, kuin ekonomisti ennustaa katulle pudonneesta 20snt kolikosta Suomen talouden ehheheh lhehleh - Anonyymi00012
Iran osoittautui liian kovaksi palaksi Trumpille js Netanjahulle.
- Anonyymi00013
Haksahtivat samaan paskaan kuin Putin Ukrainassa. Jos se ensi-isku ei kaadakaan hallitusta?
Laiha lohtu maailmassa, että nämä voimaan uskovat hullut pääosin epäonnistuvat.
- Anonyymi00014
Nyt Netanhajua ketuttaa kun taco-mies menikin tekemään tacot kuten aina.
- Anonyymi00015
Jenkeistä kantautuu jo kannanottoja Trumpin syrjäyttämiseksi, mutta uskaltaako J.D alkaa tähän.
- Anonyymi00017
Vancehan on ihan pelle muutenkin.....jätkä seuhaa sekoittamassa Unkarin vaaleja vaikka unkari on euroopassa ja eri mannerta....Trump sanonut vancelle että mene sotkemaan jotta putinin nukke ei tipu...Amerikka kyntää nyt todella syvällä suossa, viisaat sijoittajat olisivat jo siirtäneet sijoitukset pois jenkkiosakkeista koska kohta romahtaa ja kovaa.
- Anonyymi00016
jos ei tee mitä lupaa niin onhan siinä jo koko valvannan ylikomentajakin ihmeissään tai ainakin luutnnrri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151