kuulemaan uutisia että Venäjä moukaroi Ukrainaa ja teki kauhutekoja siviilejä vastaan. Eräänä päivänä kun miehen vaimo askaroi keittiössä niin mies sanoi vaimolleen että ”Minä menen sotimaan Ukrainaan ” Vaimo katsoi hymyillen miestään ja vastasi että kova olet puhumaan ja vähän tekemään.Lopulta mies säästi rahat Ukrainan matkaan ja lopulta saapui sateisena iltana Boryspilin kentälle ja pitkän matkan kautta Ukrainan eturintamaan.Hän oli onnellinen koska kohta hän pääsisi tappamaan ryssiä.Meni monta tuntia, keskusteluja, juttua, papereita, henkilöllisyys papereita, odotusta, juttelua, lääkäreitä, outoja ihmisiä, taksissa istuskelua ja lopulta maalaistalo jossa paljon lehmiä, sikoja ja pihalla juoksentelevia kanoja.Kaveri heräsi meteliin ja hetken päästä oli juoksuhaudassa kolossa jossa pelasi ukrainalainen ja venäläinen pokeria.Suomalainen sanoi ” mitä helvettiä” haluan päästä tappamaan ryssiä.Ukrainalainen katsoi venäläistä sotilasta ja sitten katsoi rauhallisesti suomalaista kaveria, laittoi sormen huulilleen ja sanoi että Ihan rauhassa tule meidän kanssa pelaamaan pokeria.Suomalainen ei tiennyt mitä tehdä ja lopulta varovaisesti istui jakkaralle ja katsoi hämmentyneenä kun ukrainalainen jakoi kortit pienelle mutaiselle pöydälle ja kysyi Pelataanko tässä perkele tikuilla,rahasta vai hengestä.Ukrainalainen sanoi rauhallisesti "pelataan rahasta".
Ukrainalainen sotilas sanoi että onko ok ja venäläinen sanoi että ok ja suomalainen että ok.Kun panokset oli laitettu pöytään ja peli oli juuri alkanut niin juoksuhaudan poteron oveen koputettiin ja ukrainalainen laittoi vihaisena korttipakan pöydälle ja avasi mutaisen oven.Hän kysyi tuleeko lisää porukkaa pelaamaan mutta oviaukosta kuului Trumpin ja eurooppalaisten väsynyt ääni että ei voida tulla pelaamaan koska rahat on loppu.
Suomalainen nuorimies ei voinut olla toimeeton ja
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Rahat loppuu ja pokeri loppuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408