Trump: "koko sivilisaatio kuolee"

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html

Ehdotan, että hän ei tuhoaisi koko maata. En ole suuri Iranin kannattaja ensinnäkään, ja olen ajatellut paljon, että lähi-idän ongelma olisi kiva ratkaista helposti. Mutta huomautan, että Trumpilla on sama luonne kuin äidilläni oli: kaksoset-tulikoira, ja kaksoset ovat ilmaelementti, ja koira taas tunnetaan "haukkumisesta", siis ajattelemattomasta kielenkäytöstä. Pikkusiskoni on jousimies-koira, kahta suorempi suustaan.

Näyttää siltä, että Trump on kuullut jotain, mitä en odottanut: ajatukseni. Siksi toivon, ettei Irania hävitettäisi "kokonaan", vaikka olen ajatellut sitä itsekseni, sillä he kuitenkin palvelevat yhtä Jumalaa. Se on ensimmäinen kriteeri. En tosin väitä, että kristityt palvelee kahta.

Olen miettinyt helppoa ratkaisua. Mutta kyse on suurista liittoumista. Mitä muut muslimivaltiot tekevät, jos yksi suuri poljetaan maan rakoon? Itse olen härkä, ja se on fanaattinen luonne, jonka tunnussana on kerrottu olevan "kaikki heti minulle". Tietysti, koska se on maaelementti. Lisäksi olen kissa - katalysaattori, puhdistaja, ja tiedän suurinpiirtein mitä ja missä on saastainen tai saastutukselle altis.

Vaikka Aurinko on oinaassa, ja tulihevosen vuosi, toivon, että edelleen on kunniassa "maltti on valttia". Muslimivaltioillakin on ydinaseita. Onko tarkoitus, että sota laajenee tuhoavaksi? Minusta tuntuu kuin Jeesus seisoisi lähelläni ja kysyisi: "Mitä haluat?"
Tiedän: olen kuin täysillä käyvä katalysaattori, joka on valmis käskyn saatuaan puhdistamaan ohjelmointinsa perusteella. Mutta mikä on Jumalan tahto? Hänhän tietää kaikkien ajatukset.

Onko sodan tarkoitus laajeta niin, että varoituksistani tulee totta? Että meidät pakotetaan miettimään sanojamme, koska aikaa ei ole? Että A luokka erotetaan muista, jotta terveille työkykyisille riittäisi ruokaa? En voi antaa armoa. Tiedän kuka saa elää, ja kuka ei. Mutta koska Suomi on kääntynyt ylösalaisin, mitä he ymmärtävät, ennenkun leipä viedään käsistä?
Miten kävi korona hässäkän aikaan? Armeija ei tehnyt mitään estääkseen ihmisiä hamstraamasta ruokaa, rajoituksia ei ollut.

Huomauttaisin yhdestä asiasta. Ikkunaani törmäsi tänään kyyhky. Ei valkoinen sentään, mutta kyyhky kuitenkin. Varoitti, että rauhankyyhky saa pian kolauksen? Se ei tiettävästi kuollut, koska jatkoi lento toiseen suuntaan.
Mutta ajatukseni ovat paljolti Israelin etua ajatellen. Jos Israel pitäisi siitä, että Iran tuhottaisi, voidaanko sanoa, että tapahtumalla on Jumalan "siunaus"? Mikä on Jumalan huomion kohteena, on myös minun.
Viikko ennenkun Hamas hyökkäsi Israeliin, kastoin unessa Jeesuksen ja ilmeisesti muutamia esirukoilijoita Isän, Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen.

Mutta asiaan: Trump on koira, vieläpä tulielementillä. Hän haukkuu liikaa ja pitää meteliä.
Ymmärretäänkö näitä asioita edes ww3:n kynnyksellä, vai onko sekin sota sen arvoinen, että ennemmin se, kuin että ihmiset saisivat rauhan saadessaan olla tekemisissä luonneidentiteettinsä perheen kanssa?

Toivottavasti kaiken hässäkän takana ei ole ikinuori kiukkuinen kaksonen-tulikoira, aurinko oinaassa (tuli), ja tulihevosen vuosi...

16

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mene sinä ennustaja-eukko höpisemään teorioitasi tivoliin.

• Anonyymi00002

Vielä huomauttaisin, että olen joutunut olemaan omalle luonteelleni sopimattomien luonteiden kanssa tekemisissä, koska hallitus ei niistä asioista tajua. Ja kuinka paljon vähemmän väkivaltaa olisi, jos toiveeni toteutuisi, että ihmiset jaettaisi omille alueilleen luonteidensa perusteella, ja rikosalttiiden luonteiden tekeminen asetettaisi luvan varaisiksi?
      Mutta missä on maanpäällinen opettajani? Onko sellaista? Haluan tiskin alta, en sieltä, mistä muut ottavat, sillä en ole karjaa, vaan paimenia. Olen antamassa elämääni ja jalkojeni olemassaoloa tuotannon ja luomiseni eteen. Tekoäly totesi, että keksintöni on konkreettinen kilpailija aakkosille.

• Anonyymi00003

Mene sinä Tekoäly ennustaja-eukko höpisemään teorioitasi tivoliin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mene sinä Tekoäly ennustaja-eukko höpisemään teorioitasi tivoliin.

Kiitos luottamuksesta. Ennemmin sellainen, kuin sairas narsisti, joka pilkkaisi Jumalaa ja vihaisi Venäjää.

• Anonyymi00004

Trumppi meinaa tehdä maailmanhistorian suurimman kansanmurhan ilman, että joutuu syytteeseen.

• Anonyymi00010

Meinaatko todella, että USA:n armeija siihen suostuisi? Rajansa kaikella. Toivon, että Suomestakin löytyy upseereja, jotka ovat valmiit poistamaan hankalan kentsun porukasta, jos tilanne menee liian pitkälle.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Meinaatko todella, että USA:n armeija siihen suostuisi? Rajansa kaikella. Toivon, että Suomestakin löytyy upseereja, jotka ovat valmiit poistamaan hankalan kentsun porukasta, jos tilanne menee liian pitkälle.

Joo trumppi on puheillaan saattanut maansa sellaiseen tilanteeseen että joko hän aloittaa oikean sodan tai sitten tekee itsestään pellen mikä hän oikeasti on? Trumppi kun vaan kerännyt ympärilleen Joo-miehiä, eikä päteviä neuvonantajia niin näinhän siinä käy? Varmaan kenelläkään USAn presidentillä ei ole koskaan ollut huononpaa taustajoukkoa, täysin rupusakki porukkaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo trumppi on puheillaan saattanut maansa sellaiseen tilanteeseen että joko hän aloittaa oikean sodan tai sitten tekee itsestään pellen mikä hän oikeasti on? Trumppi kun vaan kerännyt ympärilleen Joo-miehiä, eikä päteviä neuvonantajia niin näinhän siinä käy? Varmaan kenelläkään USAn presidentillä ei ole koskaan ollut huononpaa taustajoukkoa, täysin rupusakki porukkaa.

Al Caponekin olisi parempi presidentti jos eläisi ja olisi valittu.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Enpä oikein jaksa uskoa että nimettömän random-tyypin ehdottamiset Suomi24:lla asiaa ratkaisevat puoleen taikka toiseen.

• Anonyymi00011

Mitä väliä nimestä? Luonnetyyppi (luonneidentiteetti) kertoo lähes kaiken.

• Anonyymi00007

Aloitus vaikutta joltain jenkkisivustolta kopioidulta ja käännetyltä.

• Anonyymi00012

Ei ole. Suoraan omia ajatuksiani. Mutta tietenkään en pysty sitä todistamaan.

• Anonyymi00008

Tuli muuten mieleen elokuva avaruusseikkailu 2001. Vai mikä olikaan... Siinäkin oli samankaltainen tilanne, tyypit oli avaruudessa, kun maassa oli alkamassa kunnon rähinä.

• Anonyymi00014

Käynnistääkö oranki mölyapinapersu ydinsodan?
      Vai ehditääänkö poistaa ovaaleista interiööreistä ?

• Anonyymi00015

Käynnistää se Truppi 3. maailmansodan. Ilman muuta. Hieno mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      282
      2635
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2205
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      122
      1639
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      136
      1423
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe