Ukrainan aroilla villisiat eivät enää tongi maasta kasvien juuria.

Niillä on nyt runsaasti sapuskaa kaatuneista sotilaista.

Luutkin jauhautuvat helposti niiden makoisissa purukalustoissa.... 😊💕

18

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko siellä susia, nehän syövät myös ruumiita?

• Anonyymi00003

No kyllä on sotahullu tiltulla taas puheet ja ajatukset.
      Keitä nyt vaan sitä kaalisoppaa ja välillä voit käydä
      katsomassa onko maapallo litteä vai pyöreä.

• Anonyymi00004

Luuletko ettei siellä ruumiita muka ole?

• Niin..., "sotakokemusta" minulla on enemmän kuin useimmilla.
        Vuosi Karjalan prikaatissa ja ulos kersanttina.

Sitten vuosi lähi-idässä ja ulos vääpelinä.
        Katson että olen palvellut maatamme parhaalla tavalla mihin pystyin.

Ja toden totta.., keitämme melko usein kaalisoppaa; sen parasta keitto ei ole!
        Sinäkin saat siihen reseptejä googlettamalla.

Maapallon muodosta sen verran että arvioisin että jo yli puolet nuorista ihmisistä epäilee an pallomuotoa.
        Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕

• Anonyymi00009
        ViktorAtaman kirjoitti:

Niin..., "sotakokemusta" minulla on enemmän kuin useimmilla.

Maapallon muodosta sen verran että arvioisin että jo yli puolet nuorista ihmisistä epäilee an pallomuotoa.
        Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕

Älä valehtele Kremlin juoksupoika olet- Kävit lastentarhan palvelit hiekkalaatikon herruudesta- väität jopa johonkin pystyneen -ET PYSTYNYT MIHINKÄÄN-

Minä olin Satakunnan Lennoston hävittäjä lentäjä sinä mitätön paska tällä palstalla lentolupakirjani ei valitettavasti ole enää voimassa- Voin lentää yksityiskonetta rajoitetusti -Oikein mukavaa olisi ollut Viktor Lähi-Idässä...Tarkoittaa "sängyn alta vääpeliksi" Olisin puhkaissut sinut ja pumpattavan "naisystäväsi" Hetkessä tuhkaksi-

• Anonyymi00010
        ViktorAtaman kirjoitti:

Niin..., "sotakokemusta" minulla on enemmän kuin useimmilla.

Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan Kersantista Vääpeliksi on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕

Samaa mieltä Ryssän Trollista Kenraaliksi tällä palstalla on erinomainen suoritus turpa rullalla ilman rullaa-SE PUUTTUU PÄÄSTÄ TUO TÄRKEÄ PYÖRIVÄ OSA AIVOISTA Armeijaa ei käydä kirjekurssin kautta-VIKTOR- Lähetä kuva nähtäväksi sen jälkeen katsotaan onko kuva Perseestäsi....vai Väärennetystä Moskovan Passista-

Linja auki Putinille | Автоответчик Кремля (с русскими субтитрами)

https://www.youtube.com/watch?v=J64W-gSa3Qw

• Anonyymi00005

Viktor on lukenut 5 vuotta mv-lehteä ja on nyt viäpeli.

Snaijaatteko?

• Olen sotilasarvoltani reservin vääpeli.

Mikä sinä olet..?

• Anonyymi00011

Viktor on lukenut 5 vuotta mv-lehteä ja on nyt viäpeli.

Snaijaatteko?

Sain kyllä oman Lentolupani Suomen Armeijalta- En mistään sarjakuva lehdestä-MUSTANAAMIO-

• Anonyymi00012
        ViktorAtaman kirjoitti:

Olen sotilasarvoltani reservin vääpeli.

Mikä sinä olet..?

Olen sotilasarvoltani reservin vääpeli Valko-Venäjän Propagandan sinetöimänä

Mikä sinä olet.. -SINUN KUSIPÄÄN VASTUSTAJA- Venäjän ja fasismin vastustaja sama koskee asuinpaikkaasi Valko-Vuoto-Venäjää! Lokasanko tai Likasanko suomen kielellä kielestä puheen ollen miten on mahdollista kielesi mitta riittää Putlerin Bunkkeriin -taitaa tulla haavoja joka puolelle ne näkyy jo olevan-PÄÄSSÄ- Miten selität tämän? VIKTOR-

• Anonyymi00006

Muistan kun oltiijn yhdessä Pietarin "miesten baarissa" töissä Viktorin kanssa.

Siellä Viktor tunnettiin "Vääpelinä" ja minä olin "Kapteeni" ja toimin siellä Viktorin parittajana.

Oli ne aikoja.

• Olet typerä suunpieksiä, matoakin alhaisempi.

Olin aikoinani Suomen nuorin vääpeli; jo 22- vuotiaana.
        En tiedä onko ennätystäni rikottu, siitä ei ainakaan ol tietoa.

• Anonyymi00008

Eeee heheheeeeh...

• ViktorAtaman kirjoitti:

Olet typerä suunpieksiä, matoakin alhaisempi.

Olin aikoinani Suomen nuorin vääpeli; jo 22- vuotiaana.
        En tiedä onko ennätystäni rikottu, siitä ei ainakaan ol tietoa.

Tässä kuvani ylikersanttina.

• Anonyymi00013

Siellä Viktor tunnettiin "Vääpelinä" ja minä olin "Kapteeni" ja toimin siellä Viktorin parittajana.

Oli ne aikoja.

Kiitos tiedosta sen verran kuulin Viktorin tykki lauennut kertaakaan- vaikka ruskeaa reikää näytettiin -SYY ON IMPOTENTTI- Viktor! Soutuveneen "Kapteeni" ei toimi airot ei edes -MELA- Vaikka Kenraaliksi kruunattaisiin- Mitalit vain riippuisi rinnuksilla -kuin myös pallit jalkovälissä-

Sleepy Sleepers -Pihipoika-Viktor"!

https://www.youtube.com/watch?v=WemZenGm2P8&list=RDWemZenGm2P8&start_radio=1

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oli ne aikoja.

Kiitos tiedosta sen verran kuulin Viktorin tykki lauennut kertaakaan- vaikka ruskeaa reikää näytettiin -SYY ON IMPOTENTTI- Viktor! Soutuveneen "Kapteeni" ei toimi airot ei edes -MELA- Vaikka Kenraaliksi kruunattaisiin- Mitalit vain riippuisi rinnuksilla -kuin myös pallit jalkovälissä-

Sleepy Sleepers -Pihipoika-Viktor"!

https://www.youtube.com/watch?v=WemZenGm2P8&list=RDWemZenGm2P8&start_radio=1

Viktor onko -HIKI-
        On Niin Hikikin täytyy myöntää-

https://www.youtube.com/watch?v=YpMZYIKNrjo&list=RDWemZenGm2P8&index=3

• Anonyymi00019
      UUSI

Kaatuneista 90% on ryssiä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      246
      9277
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      4
      2775
    3. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      104
      1899
    4. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      188
      1868
    5. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1391
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      60
      1377
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      127
      1276
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1006
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      61
      829
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      818
    Aihe