Niillä on nyt runsaasti sapuskaa kaatuneista sotilaista.
Luutkin jauhautuvat helposti niiden makoisissa purukalustoissa.... 😊💕
Ukrainan aroilla villisiat eivät enää tongi maasta kasvien juuria.
18
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko siellä susia, nehän syövät myös ruumiita?
- Anonyymi00003
No kyllä on sotahullu tiltulla taas puheet ja ajatukset.
Keitä nyt vaan sitä kaalisoppaa ja välillä voit käydä
katsomassa onko maapallo litteä vai pyöreä.- Anonyymi00004
Luuletko ettei siellä ruumiita muka ole?
Niin..., "sotakokemusta" minulla on enemmän kuin useimmilla.
Vuosi Karjalan prikaatissa ja ulos kersanttina.
Sitten vuosi lähi-idässä ja ulos vääpelinä.
Katson että olen palvellut maatamme parhaalla tavalla mihin pystyin.
Ja toden totta.., keitämme melko usein kaalisoppaa; sen parasta keitto ei ole!
Sinäkin saat siihen reseptejä googlettamalla.
Maapallon muodosta sen verran että arvioisin että jo yli puolet nuorista ihmisistä epäilee an pallomuotoa.
Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕- Anonyymi00009
ViktorAtaman kirjoitti:
Maapallon muodosta sen verran että arvioisin että jo yli puolet nuorista ihmisistä epäilee an pallomuotoa.
Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕Sitten vuosi lähi-idässä ja ulos vääpelinä.
Älä valehtele Kremlin juoksupoika olet- Kävit lastentarhan palvelit hiekkalaatikon herruudesta- väität jopa johonkin pystyneen -ET PYSTYNYT MIHINKÄÄN-
Minä olin Satakunnan Lennoston hävittäjä lentäjä sinä mitätön paska tällä palstalla lentolupakirjani ei valitettavasti ole enää voimassa- Voin lentää yksityiskonetta rajoitetusti -Oikein mukavaa olisi ollut Viktor Lähi-Idässä...Tarkoittaa "sängyn alta vääpeliksi" Olisin puhkaissut sinut ja pumpattavan "naisystäväsi" Hetkessä tuhkaksi- - Anonyymi00010
ViktorAtaman kirjoitti:
Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕Jos on hakeutumassa julkiseen virkaan Kersantista Vääpeliksi on tietenkin syytä pitää siitä turpansa rullalla... 😊💕
Samaa mieltä Ryssän Trollista Kenraaliksi tällä palstalla on erinomainen suoritus turpa rullalla ilman rullaa-SE PUUTTUU PÄÄSTÄ TUO TÄRKEÄ PYÖRIVÄ OSA AIVOISTA Armeijaa ei käydä kirjekurssin kautta-VIKTOR- Lähetä kuva nähtäväksi sen jälkeen katsotaan onko kuva Perseestäsi....vai Väärennetystä Moskovan Passista-
Linja auki Putinille | Автоответчик Кремля (с русскими субтитрами)
https://www.youtube.com/watch?v=J64W-gSa3Qw
- Anonyymi00005
Viktor on lukenut 5 vuotta mv-lehteä ja on nyt viäpeli.
Snaijaatteko?- Anonyymi00011
Viktor on lukenut 5 vuotta mv-lehteä ja on nyt viäpeli.
Snaijaatteko?
Sain kyllä oman Lentolupani Suomen Armeijalta- En mistään sarjakuva lehdestä-MUSTANAAMIO- - Anonyymi00012
ViktorAtaman kirjoitti:
Olen sotilasarvoltani reservin vääpeli.
Mikä sinä olet..?Olen sotilasarvoltani reservin vääpeli Valko-Venäjän Propagandan sinetöimänä
Mikä sinä olet.. -SINUN KUSIPÄÄN VASTUSTAJA- Venäjän ja fasismin vastustaja sama koskee asuinpaikkaasi Valko-Vuoto-Venäjää! Lokasanko tai Likasanko suomen kielellä kielestä puheen ollen miten on mahdollista kielesi mitta riittää Putlerin Bunkkeriin -taitaa tulla haavoja joka puolelle ne näkyy jo olevan-PÄÄSSÄ- Miten selität tämän? VIKTOR-
- Anonyymi00006
Muistan kun oltiijn yhdessä Pietarin "miesten baarissa" töissä Viktorin kanssa.
Siellä Viktor tunnettiin "Vääpelinä" ja minä olin "Kapteeni" ja toimin siellä Viktorin parittajana.
Oli ne aikoja.Olet typerä suunpieksiä, matoakin alhaisempi.
Olin aikoinani Suomen nuorin vääpeli; jo 22- vuotiaana.
En tiedä onko ennätystäni rikottu, siitä ei ainakaan ol tietoa.- Anonyymi00008
Eeee heheheeeeh...
ViktorAtaman kirjoitti:
Olet typerä suunpieksiä, matoakin alhaisempi.
Olin aikoinani Suomen nuorin vääpeli; jo 22- vuotiaana.
En tiedä onko ennätystäni rikottu, siitä ei ainakaan ol tietoa.Tässä kuvani ylikersanttina.
- Anonyymi00013
Siellä Viktor tunnettiin "Vääpelinä" ja minä olin "Kapteeni" ja toimin siellä Viktorin parittajana.
Oli ne aikoja.
Kiitos tiedosta sen verran kuulin Viktorin tykki lauennut kertaakaan- vaikka ruskeaa reikää näytettiin -SYY ON IMPOTENTTI- Viktor! Soutuveneen "Kapteeni" ei toimi airot ei edes -MELA- Vaikka Kenraaliksi kruunattaisiin- Mitalit vain riippuisi rinnuksilla -kuin myös pallit jalkovälissä-
Sleepy Sleepers -Pihipoika-Viktor"!
https://www.youtube.com/watch?v=WemZenGm2P8&list=RDWemZenGm2P8&start_radio=1 - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oli ne aikoja.
Kiitos tiedosta sen verran kuulin Viktorin tykki lauennut kertaakaan- vaikka ruskeaa reikää näytettiin -SYY ON IMPOTENTTI- Viktor! Soutuveneen "Kapteeni" ei toimi airot ei edes -MELA- Vaikka Kenraaliksi kruunattaisiin- Mitalit vain riippuisi rinnuksilla -kuin myös pallit jalkovälissä-
Sleepy Sleepers -Pihipoika-Viktor"!
https://www.youtube.com/watch?v=WemZenGm2P8&list=RDWemZenGm2P8&start_radio=1Viktor onko -HIKI-
On Niin Hikikin täytyy myöntää-
https://www.youtube.com/watch?v=YpMZYIKNrjo&list=RDWemZenGm2P8&index=3
- Anonyymi00019UUSI
Kaatuneista 90% on ryssiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2469277Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42775Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041899Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1881868- 1391391
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601377Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1271276Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931006- 61829
- 40818