Toyota oli oikeassa

Anonyymi-ap

Minä olen kaikissa kirjoituksissani sanonut, että itselataava hybridiauto on paljon parempi kuin ladattavat hybridit, mutta aina olen saanut tukkapöllyä sähköautointoilijoilta. Nyt kuitenkin Renault autotehdas kirjoittaa niin, että ladattavat hybridiautot pitää unohtaa, koska parempaa tekniikkaa on tarjolla. Nyt siis Renaultkin myöntää sen, että Toyotan 1900-luvun lopulla esittelemä itselataava hybridiauto onkin ollut sellainen konsepti, johon kaikki muut tehtaat nyt pyrkivät esitellessään uusia parempia erev-autojaan (extended range electric vehicle). Toyotan hurjat myyntimäärät johtuvatkin juuri siitä, että itselataava hybridiauto on ollut oikea tapa rakentaa autoja.

"Renault venyttää seuraavan polven sähköautojensa toimintamatkaa eurooppalaisittain varsin uuden teknologian avulla. Ranskalaismerkin seuraavan polven Scenic- ja Rafale-mallistoon uumoillaan range extender-versioita.

Niin sanotut erev-mallit (extended range electric vehicle) on varustettu pienellä polttomoottorilla, jonka tehtävänä on ladata pikemminkin auton ajoakkua kuin siirtää liike-energiaa pyöriin. Teknologialla lievitetään sähköautojen toimintamatkaan ja latausmahdollisuuksiin liittyviä epäilyksiä."

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7e7aa800-d8e1-4a87-89cb-5705951786bb

46

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toyotan hybridiautot taitavat olla maailman parhaita ajopelejä?

• Anonyymi00002

Vitsiä poika lykkää.

• Anonyymi00003

Epäilyksien hälventäminen onkin tie teknisiin innovaatioihin. On aina ollut.

• Anonyymi00004

Toyotalla on viisaat suunnittelijat.

• Anonyymi00005

Niin, Toyota tekee aina vaan enemmän ja enemmän ladattavia hybridejä. Onko se joku ongelma aloittajalle?

Hännättömälle ja hännälliselle on kummallekin hiukan erilaiset optimaaliset käyttöprofiilit. Kummassakin on puolensa.

• Anonyymi00006

Toyota osaa tehdä ladattavan hybridiautonkin paljon paremmin kuin muut tehtaat. Siinä se suosion salaisuus on.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Toyota osaa tehdä ladattavan hybridiautonkin paljon paremmin kuin muut tehtaat. Siinä se suosion salaisuus on.

Toyota tekee ainoat toimivat hybridiautot. Muiden valmistajien tekemät hybridiautot ovat täyttä pelleilyä.

• Anonyymi00008

Aloittaja sotkee kaksi tyystin erilaista hybridiauton voimalinjaa toisiinsa: sarjahybridin, ja Toyotan itselataavan tehonjako hybridin.

• Anonyymi00009

Mulla jo nyt kolmas Toyota
      Nyt hybriidi rav 4. Neliveto

Ei missään ole ollut mitään vikaa aina saat vaan ajella

Vaihtaisin johonkin toiseen jos löytyisi joku parempi

Nykyisen. Biemtankillisen bensaa kuukaudessa

• Anonyymi00010

Olet tehnyt viisaan valinnan.

• Anonyymi00011

Itselataava on polttis ja niiden päästöt liian suuret ja niissä käytetään heikkolaatuisia akkuja. Ne ovat suunniteltu vain päästöhuijausta varten kun ei Toyota saanut aikaan vähäpäästöistä ja edes kohtuu tehokasta bensamoottoria ja nuo itserunkkaavat oli ainoa keino pysyä hengissä.

• Anonyymi00012

Entä sitten vaikka olisikin polttis? Ei päästöt mikään todellinen ongelma ole koskaan ollut, koska ilmastonmuutos ei ole myöskään ongelma. Lähinnä idiootit viherpiipertäjät ruikuttavat jostain täysin kuvitteellisesta ilmastonmuutoksesta.

• Anonyymi00013

Mistäs tiit kun sulla ei ole varaa sellaiseen

• Anonyymi00014

Miksi kaikkien patterilaatikoisen moottorit kerää vettä ja ne kait vuotaa jäähdytys akselin kautta ja varsinkin jos vähän olleet ja jospolkee akkuihin menee epätasapainon ja menneitä lämpenee ja akku korjaukseen

Simo l

• Anonyymi00017

"Itselataava on polttis ja niiden päästöt liian suuret ja niissä käytetään heikkolaatuisia akkuja. Ne ovat suunniteltu vain päästöhuijausta varten kun ei Toyota saanut aikaan vähäpäästöistä ja edes kohtuu tehokasta bensamoottoria ja nuo itserunkkaavat oli ainoa keino pysyä hengissä."

Et näytä ymmärtävän ollenkaan itselataavan hybridi-Toyotan nerokasta toiminta-ajatusta. Hybridi-Toyotissa käytetty HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja on kaikkein nerokkain voimalinja, mitä autoihin on milloinkaan tehty. Kun voimalinja on vielä mahdottoman kestäväkin, niin ei pidä ihmetellä sitä, että hybridi-Toyotien hinta putoaa kaikkein vähiten. Tavalliset ihmiset haluavat todellista laatua omilla rahoillaan.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00017 kirjoitti:

"Itselataava on polttis ja niiden päästöt liian suuret ja niissä käytetään heikkolaatuisia akkuja. Ne ovat suunniteltu vain päästöhuijausta varten kun ei Toyota saanut aikaan vähäpäästöistä ja edes kohtuu tehokasta bensamoottoria ja nuo itserunkkaavat oli ainoa keino pysyä hengissä."

Et näytä ymmärtävän ollenkaan itselataavan hybridi-Toyotan nerokasta toiminta-ajatusta. Hybridi-Toyotissa käytetty HYBRID SYNERGY DRIVE voimalinja on kaikkein nerokkain voimalinja, mitä autoihin on milloinkaan tehty. Kun voimalinja on vielä mahdottoman kestäväkin, niin ei pidä ihmetellä sitä, että hybridi-Toyotien hinta putoaa kaikkein vähiten. Tavalliset ihmiset haluavat todellista laatua omilla rahoillaan.

Kunhan kiinalaiset sarjahybridit valloittavat Suomenkin 2-3 litran kulutuksella, jäävät Toyotan höpöhhbridit kauppaan 4-6 litran kulutuksineen.

• Anonyymi00015

Ainakin mun ravi menei katsaus läpi,

Tesla ei ja laita oli pitkä ja kallis

• Anonyymi00016

Tuolla ei ole oikein mitään yhteistä "itselataavan" Toyota "hybridin" kanssa.

• Anonyymi00018

Tietenkin se on parempi kuin ladattava. Kestää isältä tyttärelle.

• Anonyymi00019
      • Anonyymi00020

Kovin vanhoja viestejä tänne nykyisin laitetaan. Paniikki alkaa olla kova.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Köyhiä tojota”miehiä” harmittaa, kun se romuläjä onkin enemmän hinausauton lavalla, kuin ajossa😂

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Köyhiä tojota”miehiä” harmittaa, kun se romuläjä onkin enemmän hinausauton lavalla, kuin ajossa😂

Täysin väärä tuomio.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eikös nuokin surkeat mallit ole edelleen liikenteessä? Mitään korjausta ei Toyotalta ole saatu.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Täysin väärä tuomio.

Ei se ole tuomio, vaan tilasto.
        Ymmärrätkö niiden eron?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei se ole tuomio, vaan tilasto.
        Ymmärrätkö niiden eron?

Valhe, emävalhe ja sitten tulee tilasto.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Valhe, emävalhe ja sitten tulee tilasto.

Olet vapaa osoittamaan ko. tilaston vääräksi.
        Eipä köyhä tojotauskovainen taida siihen kyetä.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olet vapaa osoittamaan ko. tilaston vääräksi.
        Eipä köyhä tojotauskovainen taida siihen kyetä.

En minä kauhean köyhä ole, sillä ostin aikoinaan uudehkon Toyotan käteisellä.

• Anonyymi00021

No välillä tosinkinpäin. Toyotahan aloitti sen kopioinnin ja nyt on Eurooppalaisten vuoro kopioida Aasialaisia keksintöjä.

Aasiassa ajeltaisiin edelleen aaseilla jos japanilaiset vakoojat ei olisi käyneet varastamassa autojen piirustuksia 1930 luvulla.

• Anonyymi00024

Corolla 1.8 hybrid kulutus 5,5 litraa, 2.0 hybrid 6 litraa. Repikää siitä säästöjä.

• Anonyymi00026

Tuo oli totta 2006.

2026 täyssähköautot ovat parempia kaikin puolin.

• Anonyymi00028

Kyllä Toyota on tavalliselle eläkeläiselle paras vaihtoehto.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyllä Toyota on tavalliselle eläkeläiselle paras vaihtoehto.

Ei tarvitse edes itse ajaa, kun tojota kulkee hinausauton kyydissä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei tarvitse edes itse ajaa, kun tojota kulkee hinausauton kyydissä.

Täyttä valhetta latelet. Minä kävin tänäänkin varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa, eikä auton toiminnassa ollut mitään vikaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Täyttä valhetta latelet. Minä kävin tänäänkin varmatoimisella itselataavalla hybridi-Toyotalla viinakaupassa, eikä auton toiminnassa ollut mitään vikaa.

Mahtuiko täysi lasti Tojotaan?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mahtuiko täysi lasti Tojotaan?

Ostokset mahtuivat hyvin takapenkille.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tojota jättää tilastoidusti kaikkein useimmin tielle.
        Surkeita tekeleitä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tojota jättää tilastoidusti kaikkein useimmin tielle.
        Surkeita tekeleitä.

Hyvin minä sain ostokset kuljetettua kotiin. Olen jo vähän maistellutkin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Hyvin minä sain ostokset kuljetettua kotiin. Olen jo vähän maistellutkin.

Hinausauton kyydissä saa aivan vapaasti maistella.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Hinausauton kyydissä saa aivan vapaasti maistella.

Hinausauton kuljettaja ei saa maistaa työaikana.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hinausauton kuljettaja ei saa maistaa työaikana.

Ei hinausauton kuljettaja saisi olla pahassa kankkusessakaan työaikana.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei hinausauton kuljettaja saisi olla pahassa kankkusessakaan työaikana.

Meneehän se kankkunen ohi, jos ottaa vähän korjausta.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Meneehän se kankkunen ohi, jos ottaa vähän korjausta.

Krapula on vaih köyhien tauti.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Krapula on vaih köyhien tauti.

Tänäänkään ei ole tullut krapulaa, vaikka eilen vähän maistoinkin.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tänäänkään ei ole tullut krapulaa, vaikka eilen vähän maistoinkin.

Todellisten asiantuntijoiden mukaan liika on liikaa, mutta kohtuus on liian vähän.

• Anonyymi00047
      UUSI

Seniili. Alkoholismi. Toyota.
      Nämä asiat näyttävät aina yhdistyvän toisiinsa tällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27