Mitkä tunnusmerkit on täytettävä ollakseen rikas?
Käsite putkahtaa esiin tämän tästä mutta sisältö on jäänyt minulle hämäräksi!
Älkääkä antako sitä iänikuista fraasia "henkisestä rikkaudesta".
Kysymykseni tarkoittaa aineellista rikkautta!
Rikkauden tunnusmerkit
9
200
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Niillä on enempi rahaa kuin tarvitsevat ?
- Anonyymi00002
Silloinhan rikkauden raja voi olla hyvinkin alhaalla! Helppo rikastua.
Vaurauden ja rikkauden raja voi olla hyvinkin häilyvä. Rikas ostaa jahdin ja kartanon tosta noin noin vaan. Varakas ostaa omakotitalon semmosen melko tavallisen tosta noin vaan tai kerrostalo-osakkeen ja matkaveneen.
- Anonyymi00003
Mutta jos se ei osta?
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta jos se ei osta?
Sitten se säästää ja testamenttaa tai sijottaa tai vie hautaan mukaansa. Tai ei voikaan mutta valtio vie jos ei muu.
- Anonyymi00004
P.ervokki kirjoitti:
Sitten se säästää ja testamenttaa tai sijottaa tai vie hautaan mukaansa. Tai ei voikaan mutta valtio vie jos ei muu.
Miksi ostaisi mitään sellaista jota ei tunne tarvitsevansa mistään syystä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eihän tuo ole säästämistä vaan säästymistä. Vissi ero!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eihän tuo ole säästämistä vaan säästymistä. Vissi ero!
Olenkin ihmetellyt kun tilille tuppaa vaan kertymään rahaa kun ei kuluta kaikkea.
Miksi pitäisi kuluttaa enemmän kuin kohtuudella tarvitsee. Ei siinä ole järkeä. Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei silloin ostetakaan. siis.. mielummin sijotetaan..jotkut joutuu sijottaa materiaan..esimtoimeentulotuella olevat. kun ei saa olla liikaaa rahaa tilillä. sukanvarressa saa olla tonneja kuten mulla aikoinaan,nyt työmarkkinatuella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410