Vaan kaikki teot heijastuvat takaisin tekijäänsä.
Puheet ja ajatuksetkin.. mitä kylvää sitä niittää, se on kosminen karman laki.
Itsekkyydestä lähtee kaikki paha.
Syntejä ei saa kukaan aneeksi
21
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
On myös kansojen karma ja ihmiskunnan karma.
- Anonyymi00003
Eli karmattelet vain omaa näkemystäsi.
Kun joku lyö sinua poskelle ja käännät hänelle toisen. Sitten loppuu poskesi ja alat karmaattelemaan.... okei. se näkyy elämäntavastasti ja suusi tunnustuksesta.
Tapelkaahan näytän valoa, että näette lyödä toisianne ja sitten poskia karmattaa. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli karmattelet vain omaa näkemystäsi.
Kun joku lyö sinua poskelle ja käännät hänelle toisen. Sitten loppuu poskesi ja alat karmaattelemaan.... okei. se näkyy elämäntavastasti ja suusi tunnustuksesta.
Tapelkaahan näytän valoa, että näette lyödä toisianne ja sitten poskia karmattaa.miljoonat ihmiset uskovat karman lakiin.
Ei ole yksin minun näkemystä.
- Anonyymi00002
Älä aloittaja mussuta- et ole Jumala- mutta leikit ----leikki - tuomari- jumalaa..
Olet aivan ite tuomittavan asemassa, ja pidä siitä huolta, että olet sovitettu- että saisit nuo syntisi anteeksi.- Anonyymi00007
Kun huono karmani kuluu loppuun minä valaistun ja saavutan jumaluuden . Ei ole enää pakko syntyä tänne "murheen laaksoon"
- Anonyymi00004
Karma on koko universumin käsittävä luonnonlaki.
Kaukaisimmankin galaksin sivilisaatioiden ihmiset ja kansat ovat karman lain alaisia.
Googlaa "karman laki". Jos uskallat. - Anonyymi00006
Vaikka miten herjaa amerikan homoja, ei karma iske.
Sotaisuudessa eri asia.- Anonyymi00008
Sanoistasi sinut tuomitaan. Jos puhut paskaa toisesta sanasi heijastuu takaisin itseesi.
- Anonyymi00009
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
- Anonyymi00010
Matt.12:37 Sillä sanoistas sinä hurskaaksi tehdään, ja sanoistas sinä tuomitaan. Biblia (1776) Jaak.3:1-2.
- Anonyymi00011
Syntien anteeksi saaminen:
12 kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa,
13 häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
14 Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen ( Kol 1)
Siis Kenessä?
Armo teille ja rauha häneltä, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, ja niiltä seitsemältä hengeltä, jotka ovat hänen valtaistuimensa edessä,
5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä ( Ilm 1)
Kuinka?
15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.' ( Apt 26)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi00012
Syntejä ei tosiaankaan saa aneeksi edes katoliselta kirkolta, koska se myy rahalla taivaspaikkoja aneina.
- Anonyymi00013
Teot on tekoja. Rikoslakikaan ei anna kuin rangaistuksen. Moni uskovainen tuomitsee vielä kuolemankin jälkeen. Se on hänen syntinsä, jota ei hän huomaa. Synti on tämä armoton asenne ja ehdotomuus jota kukaan ei voi saavuttaa.
- Anonyymi00014
4Moos.9:13 Mutta joka puhdas on, ja ei ole matkalla, ja unhottaa pääsiäistä, hänen sielunsa pitää hävitettämän kansaistansa. Sentähden ettei hän ole kantanut uhriansa Herralle määrätyllä ajallansa, sen pitää itse syntinsä kantaman. Biblia (1776)
- Anonyymi00015
Kuka voi antaa synnit anteeksi
"Sinun syntisi ovat anteeksi annetut"
18 Ja katso, muutamat miehet kantoivat vuoteella miestä, joka oli halvattu; ja he koettivat viedä hänet sisään ja asettaa Jeesuksen eteen.
19 Ja kun he väentungokselta eivät saaneet viedyksi häntä sisään muuta tietä, nousivat he katolle ja laskivat hänet vuoteineen tiilikaton läpi heidän keskellensä Jeesuksen eteen.
20 Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut".
21 Niin kirjanoppineet ja fariseukset rupesivat ajattelemaan ja sanomaan: "Kuka tämä on, joka puhuu Jumalan pilkkaa? Kuka voi antaa syntejä anteeksi, paitsi Jumala yksin?"
22 Mutta kun Jeesus tiesi heidän ajatuksensa, vastasi hän ja sanoi heille: "Mitä te ajattelette sydämessänne?
23 Kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
24 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi." ( Luuk 5)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen - Anonyymi00016
Karma. (Sa.) »Tekemä, teko, toiminta.« Syyn ja seurauksen laki. Sopusoinnun, lahjomattoman oikeudenlaki. »Mitä ihminen kylvää, sen hän myös niittää.«
Teosofian perusoppeja. Ihana verrattuna teologisiin »armonvalinnoihin« ja »helvetin rangaistuksiin«.
Nykyaikainen teosofia valitsi buddhalaisen nimityksen Karma, koska se kaikista selvimmin vastaa vanhurskauden lain käsitettä; »kismet, fatum, kohtalo« olisi liian ulkopuolinen ja koneellinen nimitys, »kaitselmus« liian yksipuolinen, »nemesis« liian paha;
»Karma« sitä vastoin ilmaisee heti, että ihminen itse on oman kohtalonsa tekijä, »oman onnensa seppä«. Jeesus kutsuu Karmaa »Laiksi«, »Jumalan tahdoksi«, »Jumalan teiksi« y. m.
Buddhalaista nimitystä Karma käytetään sitä paitsi konkreetisessäkin merkityksessä ja sanotaan että on olemassa kolmenlaista karmaa:
1) Samchita (lue santshita) karma »kerääntynyt karma«
— kaikkien, edellisten tekojemme välttämättömät seuraukset, joita on siksi paljon, ettemme voi niitä tyhjentää yhdessä elämässä;
2) Prârabdha karma »alottamiskarma« — se määrä kerääntynyttä karmaa, mikä
nykyisessä elämässä on annettu meille tyhjennettäväksi; ja
3) Kriyomâna karma »tekemäisillään oleva karma« —ne tulevaisuuden seuraukset, jotka nyt luomme.- Anonyymi00017
Meillä on vain yksi nimi, jossa on syntien anteeksisaaminen.
10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." ( Apt 4)
40 Hänet Jumala herätti kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä,
41 ei kaikelle kansalle, vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille, meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen, kuin hän oli kuolleista noussut.
42 Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta." ( Apt 10)
Pelastuksen eavnkeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen
- Anonyymi00018
,"Vaan niitä tietämättömyyden aikoja on Jumala suvainnut. Mutta nyt Hän käskee että kaikkien on tehtävä parannus ja uskottava Hänen Poikaansa Jeesukseen Kristukseen."
Kyllä Jumala antaa anteeksi pagojakun syntejä, jos me vain teemme parannuksen ja käännymme Hänen puoleensa. - Anonyymi00019
Hindiä ja helluntailaisuutta ei kannata ikinä sotkea keskenään!
- Anonyymi00021
Jos hinduja tarkoitat niin muista. Että se on maailman vanhin uskonto.
- Anonyymi00022
Jos synnit annetaan anteeksi niin miten paha teko hyvitetään uhrille. Eikö pahantekijä jää "velkaa"
Uhrilleen?
Ehkä karma saattaa yhteen pahantekijä ja uhrin seuraavassa elämässä ja pahantekijä joutuu jotenkin hyvittämään edellisen elämän pahan teon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875085Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1452941- 522541
- 271939
- 561873
- 771824
- 221787