Antenniverkossa ei lähes ollenkaan lähetyksiä ja kaapelissa iänikuisia uusintoja. Ketä kiinnostaa katsoa monta kuukautta vanhaa F1 -kisaa tai jalkapallo-ottelua?
Viaplay tv surkein urheilukanava
8
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sulaa hulluutta maksaa euroakaan.
- Anonyymi00004
No eipä se mitään maksakaan.
- Anonyymi00002
No jaa. Tulee sieltä mm. huomenna Bundesliiga 1 & 2 ottelut livenä.
- Anonyymi00003
Samaa paskaa kaikki kanavat, uusintoja tulee.
- Anonyymi00005
Paskathat....mahtava kanava, paras!
Live jalkapalloa tulee ainakin 3 matsia per viikonloppu ja hei......ilmaiseksi ota se huomioon.
Ja uusintoja voi katsoa sillain sivusilmällä et ne on päällä kun kotona touhuaa jotain. Paras kanava!!!- Anonyymi00006
Lisään sen viä, et en mäkään ny mitään formuloita katso. En nyt niin alas ole vajonnut. Ei sitä vaan pysty katsomaan kun autot ajaa ympyrää 3 tuntia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lisään sen viä, et en mäkään ny mitään formuloita katso. En nyt niin alas ole vajonnut. Ei sitä vaan pysty katsomaan kun autot ajaa ympyrää 3 tuntia.
Mikään urheilu ei tarjoa sellaisia tunne-elämyksiä kuin F1. Kauden 2021 Abu Dhabin päätöskisa saa itkemään vieläkin. Ja aika moni kisa sen jälkeenkin,on se hieno laji.
- Anonyymi00007
Tänään 1kpl Valioliigaa + 2kpl 2. Bundesliigaa livenä. Ei minusta lainkaan huonosti ilmaiskanavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181