https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-vasemmistohallitus-loi-suomeen-uuden-koyhaliston/
Vuoden päästä mennään uurnille ja äänestää pätkäytetään ainoaa duunaripuolue Perussuomalaisia eikä missään nimessä populisti vasemmistoa ja Kepua.
Kakarahallitus toi lisää köyhyyttä Suomeen
20
238
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Onneksi eliitti on nyt saanut ja saa veroalejytkyjä .
- Anonyymi00002
Ikinä en äänestä persuja. Paskanpuhujia kaikki.
- Anonyymi00006
Äänestä sitten häviäjä vasemmistoa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Äänestä sitten häviäjä vasemmistoa
Koetahan sinä pysyä selvin päin ja hommaa töitä itelles. Turvenuija äänestää oikeistoa jotka kusee sua isolla mulkulla silmään. Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koetahan sinä pysyä selvin päin ja hommaa töitä itelles. Turvenuija äänestää oikeistoa jotka kusee sua isolla mulkulla silmään. Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä.
Etkö sinä älyä että vasemmisto ei pidä työläisten etua vaan kotimaisten pummien "oikeutta" loisia, särkeä paikkoja, riehua, käyttää vapaasti huumeita ja sen lisäksi maahan pitää saada mahdollisimman paljon haittamamuja. Tämä on täyttä faktaa ainakin 2000- luvun alusta lähtien.
- Anonyymi00003
Näyttää siltä että Vasemmistoliitto ajaa ohi Persujen ennen jo vaaleja. Eroa on jäljessä enään 2%
- Anonyymi00004
Hyvä suunta Vasemmistoliitolla saa laittaa jo ohitus vilkun päälle ja puhaltaa ohitse että pölähtää saa siinä Persu Petturit katsella kun Keskustan Kaikkonen.ja Koskela häipyy horisonttiin ja hyvä niin.
- Anonyymi00005
Jollain vasemmistomedian teetättämällä "gallupilla" ei ole mitään merkitystä. PS on seuraavaa pääministeripuolue ja vasemmisto oppositiossa
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvä suunta Vasemmistoliitolla saa laittaa jo ohitus vilkun päälle ja puhaltaa ohitse että pölähtää saa siinä Persu Petturit katsella kun Keskustan Kaikkonen.ja Koskela häipyy horisonttiin ja hyvä niin.
Koskela voi häipyä todellakin horisonttiin vaikka Venäjälle, sehän on Vasemmistoliiton kotimaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jollain vasemmistomedian teetättämällä "gallupilla" ei ole mitään merkitystä. PS on seuraavaa pääministeripuolue ja vasemmisto oppositiossa
Persut on oppositiossa.
Vasemmisto hallituksessa - Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Persut on oppositiossa.
Vasemmisto hallituksessaVasemmistoliitto ei tule olemaan hallituksessa, siellä on PS 👍👍
- Anonyymi00020
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oli muuten Ylen teettämä sama gallup jossa Persut kolisi alas. Ylen gallubpit tekee taloustutkimus OY
Se on silloin luotettava, kun Persujen käyrät näyttää ylös muta jos alas se on ylen tekemä.
- Anonyymi00011
Ihan vapaasti vaan, olet harvojen joukossa ja ole siitä ylpeä.
85% äänioikeutetuista kansalaisista äänestää jotain muuta puoluetta.- Anonyymi00018
Ja se on Perussuomalaiset!
TULEVA VAALIVOITTAJA EDUSKUNTAVAALEISSA!!!
- Anonyymi00012
PerusSuomi 1. 🇫🇮💪👌
- Anonyymi00013
Perussuomalainen Suomi on paras Suomi ja Suomen tulevaisuus.
- Anonyymi00015
PerusÄSSÄ on TAKUUvarma pääministeripaikan haltija seuraavissa eduskuntavaaleissa
- Anonyymi00016
Suomi-neito on turvassa PerusSuomalaisten joukossa. 👱♀️💪🇫🇮👌😀
- Anonyymi00017
Vasemmisto on vaan niin 🚩👎
- Anonyymi00019
Vasemmistoliitto tekee äänestäjilleen 👉👌
Siksi se on 🚩👎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23799Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36568VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109426