Ukrainan joukkojen lisääntyvät iskut Venäjän ilmapuolustusjärjestelmiä vastaan ja droonien torjuntamäärät ovat johtaneet Ukrainan viimeaikaiseen menestykseen taistelukentällä.
Ukrainan joukot ovat saavuttaneet talvella 2025–2026 ja keväällä 2026 merkittävimmät voittonsa taistelukentällä sitten elokuun 2024, kun Ukraina hyökkäsi Kurskin alueelle. Ukrainalaiset ovat vapauttaneet eniten alueita sitten vuoden 2023 vastahyökkäyksen.
Ukrainan miehittämättömien järjestelmien joukot ovat torjuneet yhä enemmän venäläisiä drooneja tämän vuoden helmikuun lopusta ja maaliskuusta lähtien. Tammikuussa torjuttiin 2 975, helmikuussa 3 679 ja maaliskuussa 7 674 droonia.
Taivas varjele mitä siellä tapahtuu !
8
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on kohta 2 miljoonaa läpiammuttua rysnää haudassa tai invalidisoituna ...joo kohta saapuu tiltu paikalle saivartelemaan että ne 2 miljoonaa rysnää on suurin osa kuollut tai haavoittunut sirpaleista ei suinkaan ammuttuja 😁🤣👌
- Anonyymi00002
Onhan se venäläisittäin pieni erikoisoperaatio sota on sitten vasta kun puhutaan kymmenistä miljoonista venäläisistä raadoista .
kulttuurierot
- Anonyymi00003
Venäjä on luisumassa altavastaajaksi aloittamassaan hyökkäyssodassa. Jotakin aivan käsittämätöntä on tapahtumassa, "suuri ja mahtava" tuhoaa suurvalta-asemansa entiseen provinssiinsa hyökätessään.
Putin on Venäjän surkein johtaja koskaan. - Anonyymi00004
Vitut venäjästä ...kunnon rys...sä taistelee perinteisesti johtajansa puolesta hamaan loppuun asti ei venäjän tai neuvostoliiton tai venäjän keisarikunnan ne voidaan haudata jos johtajan etu sitä on vaatinut
- Anonyymi00005
tuo on niin totta venäjällä vaihtuu melkein useammin maan nimi kuin diktaattorin nimi
- Anonyymi00006
Putin hautaa venäjän federaation onkohan Suomen naapurissa seuraava valtio sitten Karjalan tasavalta ?
Anonyymi00006 kirjoitti:
Putin hautaa venäjän federaation onkohan Suomen naapurissa seuraava valtio sitten Karjalan tasavalta ?
Voi olla hetken, mutta melko pian se pyytää saada liittyä Suomeen. Luonnonvaroja Karjalalla on, mutta rajusti köyhdytettynä puolen miljoonan ihmisen suurehkona alueena se ei pysty hyödyntämään niitä muuten.
"Suur-Suomi" voi siis tulla laukaustakaan ampumatta ja ilman että me edes pyrimme siihen.
- Anonyymi00007
Taivas ei taaskaan varjellut, Ukrainassa kuoli ihmisiä ja tuhoutui rakennuksia ohjusosumissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243