Kysymys Minja Koskelalle: "Miten puuttuisit nykyiseen köyhyteen?"
Minja Koskela: "Perutaan yhteisöveroalennus, mikä on ajanut lapsiperheitä köyhyyteen!"
Mutta.... kyseinen yhteisöveroalennus tulee voimaan vasta 2027. Että miten noin muuten meni?
☝️😆
VasemmistoIaista parempaa rehellisyyttä.
13
173
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Jos saman kymyksen esittää oikeistolle, niin vastaus, ettei puututa köyhyyteen. Kaleerimme tarvitsee soutajia.
- Anonyymi00002
Tehkää ite jotain. Äläkää aina oo vaatimas tukia, ilmaista rahaa.
- Anonyymi00008
Peltohehtaarilta pitää saada sosiaaliavustusta satoi tai paistoi.
- Anonyymi00003
Tuota yhteisöveroa nämä vasemmiston marssilaiset ovat jo kuukausia arvostelleen siihen tapaa et se on voimassa. Siis voiko olla noin tietämätöntä porukkaa nää apachi punanahat.
- Anonyymi00006
Orpokin joko paljasti tietämättömyytensä tai esitti tietämätöntä TV:ssä.Kumpikaan ei ole hyvä asia.Täytyy ymmärtää päätöksiensä seuraukset, muuten ei voi olla kansanedustaja
Vassarit, eikö ole mitään kommentoitavaa tähän?
☝️😆- Anonyymi00009
Yhteisövero on yrityksiltä ja yhteisöiltä perittävä maksu ja
se ….ilmeisesti jaetaan….MINNE?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yhteisövero
TÄÄ ON KIKKAILUA.
Ongelma on työttömyys, ei ole palkkatuloja.
Palkkoja leikataan ja menot suurenee. - Anonyymi00010
Tuossa näkee sen vassarin matikkapään.
Kun vassarilta kysytään, että kuinka poistaisit lapsiperheköyhyyden niin vassari vastaa:
Poistaisin tulitikkuveron.- Anonyymi00012
Vassari ei ole koskaan poistamassa veroja. 8 miljardin säästöjä ollaan tekemässä kiristämällä maailman kireintä verotusta.
- Anonyymi00011
Mr. Perseen trollausyritys numero 2.034 : )
- Anonyymi00013
Eli sulla on vielä reilu johto 👍🥳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522