Kotimaa
Taas uusi pirullinen sakkorysä poliisilta – Paljonpuhuva video
Seinäjoen seudulla poliisilla ei nopeusvalvontaa?!
15
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko Seinäjoenkin poliisi lakkautettu? Alajärvi luulemma on.
- Anonyymi00002
Sjoen polisin sais kyllä lakkauttaa, koska se on täynnä idiootteja.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sjoen polisin sais kyllä lakkauttaa, koska se on täynnä idiootteja.
Sulla taitaa olla jotain peiteltävää. Yleensä ne valitteloo poliiseista ja säännöistä jotka eivät lakia ja yhteisiä pelisääntöjä noudata. Jotain salattavaa.
- Anonyymi00004
Päinvastoin,toivoisin että valvottaas,liikenne on niinku Venäjällä
- Anonyymi00010
Liikenteessä ei ole tyhmempää kuin Pohjalainen.
- Anonyymi00005
Poliisin valvontaahan alettiin ajaa alas kun se yksi kokkeli jäi kiinni poliisin lahjontayrityksestä
- Anonyymi00006
Ruukintien loppupäässä Pajuluoman kohdalla olis taas viikonlopun aikana lähteny kymmeniä ajokortteja kuivumaan. Poliisi vaan ei vaivaudu paikalle, vaikka hyvin tietää että siellä jotkut tyhmät ajaa pitkälti toista sataa ja jalankulkijat on vaarassa suojateillä.
- Anonyymi00007
Olispa täälläkin noita sakkorysiä!!!
- Anonyymi00008
Kuin villissälännessä
- Anonyymi00009
Eipä uusi Pohjanmaan poliisipäällikkö saanut muttosta aikaan,että valvonta polkaistas käyntiin
- Anonyymi00013UUSI
Puhallusratsiaa pitivät keskellä päivää, kun olis pitäny olla tutkaamassa kaupungin pidemmillä suorilla.
- Anonyymi00011
Ihme juttu todella
- Anonyymi00012
Jep,tajuaisi erota kun on hanskat katees niinku Orpo-Purralla
- Anonyymi00014UUSI
Liikenne on koko suomessa vitsi ja mopopoikien sekä amisten hiekkalaatikko.
- Anonyymi00015UUSI
Monet kalalajit osaavat välttää rysään uimisen, mutta eteläpohojaalanen ihmislaji ei ilmeisesti osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243