Miksi sellaisesta puhutaan, jota ei ole Raamatussa?
Vai opettasko Raamattu, että ensin tulee rauha ja sitten vasta alkaa sota?
Esim. Hes. 38. ja Googin sota
Mikä "valerauha"?
16
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
En oikeastaan tiedä. Saattaa perustua islamin eskatologiaan. Sen mukaan juuri ennen tuomiopäivää saapuu Mahdi joka tuo 7 vuotta kestävän rauhan ja oikeuden ajan. Keskellä tuota 7 vuotta saapuu myös Jeesus (Kristuksen suun henkäys, Isa) ja tuhoaa tai heikentää Antikristuksen. Jne. Islamin eskatologia on tarkka asiasta, mutta paljon on netistä dokumentteja jo hävinnyt. Ja osaa on muutettu .
Merkit Mahdin tukemisesta on selkeät. Yksi mahdollisuus on kuitenkin että Yhdysvaltojen presidentti olisi Mahdi.- Anonyymi00002
Höpö höpö "mahdeista" !
Tässä yksi Raamatunkohta:
1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Höpö höpö "mahdeista" !
Tässä yksi Raamatunkohta:
1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.Vaikuttaa että tämä, 1 Tess. 5 luvun kohta ajoittuu Jeesuksen takaisin tulemisen ajalle? Mutta sanoohan Matt. 24:29-31, että Jeesus tulee suuren ahdistuksen ajan jälkeen. Ja silloin on se päivää jolloin Jeesus hakee seurakuntansa pois maailmasta. Missä välissä siis mahtuisi rauha tulemaan maailmaan tai Israeliin?
Tuo ahdistuksen aika on tullut sodan seurauksena. Mutta olisiko sitä ennen tullut siis rauha maailmaan vaiko vain Israeliin? Missä Raamattu opettaa sellaista?
Ja kun Jeesus on noutanut seurakuntansa pois sotivasta maailmasta, alkaa vihan aika. 1 Tess. 1:10.
- Anonyymi00004
Jeesus, josta olette tehneet Jumalan, on antanut sydämeenne valerauhan.
- Anonyymi00005
"Jeesus, josta olette tehneet Jumalan, on antanut sydämeenne valerauhan."
... ja kun tämä paljastuu, niin ihmiset sen jälkeen etsivät kuolemaa, mutta eivät löydä. - Anonyymi00011
ja lihalle valeraskauden.
- Anonyymi00006
Daniel 7 peto hyökkää rauhan aikana Israeliin.
- Anonyymi00007
1Te 5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas; sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit. Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
(1Te 5:4-9)- Anonyymi00008
Veljet ja sisaret, rukoilkaa myös meidän puolestamme. Tervehtikää kaikkia veljiä ja sisaria pyhällä poskisuudelmalla. Minä vaadin Herran nimissä, että tämä kirje luetaan kaikille veljille ja sisarille.
Herramme Jeesuksen Kristuksen hyvyyttä teille kaikille! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Veljet ja sisaret, rukoilkaa myös meidän puolestamme. Tervehtikää kaikkia veljiä ja sisaria pyhällä poskisuudelmalla. Minä vaadin Herran nimissä, että tämä kirje luetaan kaikille veljille ja sisarille.
Herramme Jeesuksen Kristuksen hyvyyttä teille kaikille!Tervehdys Herodionille, heimolaiselleni. Tervehdys Narkissuksen perhekuntalaisille, jotka ovat Herrassa. Tervehdys Tryfainalle ja Tryfosalle, jotka ovat nähneet vaivaa Herrassa. Tervehdys Persikselle, rakkaalle sisarelle, joka on nähnyt paljon vaivaa Herrassa. Tervehdys Rufukselle, valitulle Herrassa, ja hänen äidilleen, joka on kuin äiti minullekin. Tervehdys Asynkritukselle, Flegonille, Hermeelle, Patrobaalle, Hermaalle ja veljille, jotka ovat heidän kanssansa. Tervehdys Filologukselle ja Julialle, Nereukselle ja hänen sisarelleen ja Olympaalle ja kaikille pyhille, jotka ovat heidän kanssansa.
Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki Kristuksen seurakunnat tervehtivät teitä.
(Rom 16:11-16)
siinäpä ohjeet- toteuttakaapa- ensi sunnuntaina - kirkoissanne. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tervehdys Herodionille, heimolaiselleni. Tervehdys Narkissuksen perhekuntalaisille, jotka ovat Herrassa. Tervehdys Tryfainalle ja Tryfosalle, jotka ovat nähneet vaivaa Herrassa. Tervehdys Persikselle, rakkaalle sisarelle, joka on nähnyt paljon vaivaa Herrassa. Tervehdys Rufukselle, valitulle Herrassa, ja hänen äidilleen, joka on kuin äiti minullekin. Tervehdys Asynkritukselle, Flegonille, Hermeelle, Patrobaalle, Hermaalle ja veljille, jotka ovat heidän kanssansa. Tervehdys Filologukselle ja Julialle, Nereukselle ja hänen sisarelleen ja Olympaalle ja kaikille pyhille, jotka ovat heidän kanssansa.
Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki Kristuksen seurakunnat tervehtivät teitä.
(Rom 16:11-16)
siinäpä ohjeet- toteuttakaapa- ensi sunnuntaina - kirkoissanne.jos olette uskovia- tämä on käsky
te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankkineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet. Kaikessa minä olen osoittanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse sanoi: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa'." Ja tämän sanottuaan hän polvistui ja rukoili kaikkien heidän kanssansa. Ja he ratkesivat kaikki haikeasti itkemään ja lankesivat Paavalin kaulaan ja suutelivat häntä,
(Apt 20:34-37) - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
jos olette uskovia- tämä on käsky
te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankkineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet. Kaikessa minä olen osoittanut teille, että näin työtä tehden tulee huolehtia heikoista ja muistaa nämä Herran Jeesuksen sanat, jotka hän itse sanoi: 'Autuaampi on antaa kuin ottaa'." Ja tämän sanottuaan hän polvistui ja rukoili kaikkien heidän kanssansa. Ja he ratkesivat kaikki haikeasti itkemään ja lankesivat Paavalin kaulaan ja suutelivat häntä,
(Apt 20:34-37)1Ko 16:20 Kaikki veljet lähettävät teille tervehdyksen. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla.
tehkääpä vai oletteko vain ulkoisesti suunsoittouskovia- lyötte vain poskelle, ette anna suuta-
ja joku nyt alkaa hökeltää. tapansa mukaan, - enoä sanokaan mitä hökeltää.
kohta on hänen suunsa korviamyöten auki..... nupissaan homppeluttaa...
ei muuta näe, - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
1Ko 16:20 Kaikki veljet lähettävät teille tervehdyksen. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla.
tehkääpä vai oletteko vain ulkoisesti suunsoittouskovia- lyötte vain poskelle, ette anna suuta-
ja joku nyt alkaa hökeltää. tapansa mukaan, - enoä sanokaan mitä hökeltää.
kohta on hänen suunsa korviamyöten auki..... nupissaan homppeluttaa...
ei muuta näe,Tervehdyksen lähettää teille Babylonissa oleva seurakunta, valittu niinkuin tekin, ja minun poikani Markus. Tervehtikää toisianne rakkauden suunannolla. Rauha teille kaikille, jotka Kristuksessa olette!
(1Pi 5:13-14)
eeenhän minä. eeeeen. en rakkauden suutelmaa seurakunnassa anna, vaikka on Uudenliiton KÄSKY tehdä niin. Enkä pese edes ehtoollisella toisten jalkojan eeeeeen.
Vaikka siitäkin on käsky.
Olen muoto- eli muodollinen uskonnollinen ihminen.... Ei posksuudelmaa- --eeeeei - Anonyymi00014
HE SANOVAT: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", Mutta rauhaa ei ole, eikä tule ennen Rauhanruhtinaan tulemista, vaikka miten sitä sanoisivat. Sanovat siis valheellisesti ja vakuuttavat sitä kansalle.
- Anonyymi00015
Onko teillä tietoa siitä, että Jeesus tahtoo pelastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,654936Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223350- 792325
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401522Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311476Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141443Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330