mitä tänään

..mitä huomenna? saan rahaa maalauksesta ja kaveri ei oo ees vielä nähnyt sitä.. hoh..luottamus on suuremmoinen.. ihan jees eiköhän tykkää...

vettä sataa vaikken tanssinut sadetanssia.. menenkö keräämään matoja?

59

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

pää täyteen ja huomenna yrjö tulee käymään!

• ..entisenlaiselta pervokilta.. yrjö tulee nykyään harvoin kylään.. enkä juo päätäni täyteen.. mutta onnea vaan pään täyttämiseen..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

..entisenlaiselta pervokilta.. yrjö tulee nykyään harvoin kylään.. enkä juo päätäni täyteen.. mutta onnea vaan pään täyttämiseen..

yrjö minunkaan luona kuin kerran kesässä ja nyt taitaa olla silleen asiat, että piipahtaa varmaankin....

• sydänystävä kirjoitti:

yrjö minunkaan luona kuin kerran kesässä ja nyt taitaa olla silleen asiat, että piipahtaa varmaankin....

..jysäri? käykö jysäri usein kylässä?

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

..jysäri? käykö jysäri usein kylässä?

on piipahtanut jysärikään mun luona :))

• sydänystävä kirjoitti:

on piipahtanut jysärikään mun luona :))

..harvoin ollaan tavattu mekin..

• sataa joo.... ja tänään on sellainen juttu että tajunta hämärtyyyy jossain vaihees iltaa.....:))))

• ..että sinäkin?.. no onnea vaan pään täyttämiseen sinäkin..

• pervokki kirjoitti:

..että sinäkin?.. no onnea vaan pään täyttämiseen sinäkin..

onnea ehkä tarviin.... täytyy nyt päästä tuulettumaan...:))) niin ja kun vapaa vkl.....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

onnea ehkä tarviin.... täytyy nyt päästä tuulettumaan...:))) niin ja kun vapaa vkl.....:))))

..oon saanut ihan tarpeeksi tuosta kaljan yms muitten juomien kittaamisesta.. ainakin joksikin aikaa..

• pervokki kirjoitti:

..oon saanut ihan tarpeeksi tuosta kaljan yms muitten juomien kittaamisesta.. ainakin joksikin aikaa..

tiedän kyl et se pahasta.... mut mut..... ja mie haluan vähän päästä joraileen ku vähän alkaa jalkaa vipattaa.... vähän vaan....:))))) olin muuten 5v ilman alkoholia ja tää taivaan tosi.... tuli joku kumma inho.... ja oli siihen syynsä....

• BBrunetti kirjoitti:

tiedän kyl et se pahasta.... mut mut..... ja mie haluan vähän päästä joraileen ku vähän alkaa jalkaa vipattaa.... vähän vaan....:))))) olin muuten 5v ilman alkoholia ja tää taivaan tosi.... tuli joku kumma inho.... ja oli siihen syynsä....

..pitempi tauko teki vaan hyvää.. tilanne normalisoitui jos siihen joku inho tuli..

• pervokki kirjoitti:

..pitempi tauko teki vaan hyvää.. tilanne normalisoitui jos siihen joku inho tuli..

tuli....... mut en edes viitsi sanoa mikä..... ja nyt kyllä pitäis se inho takaisin saada mut ku en kumminkaan niin usein käy..... tapahtui ikäviä asioita... ja on lisää tapahtunut.... mut se siitä..... kuin sun aamu noin muuten on menny...:)

• BBrunetti kirjoitti:

tuli....... mut en edes viitsi sanoa mikä..... ja nyt kyllä pitäis se inho takaisin saada mut ku en kumminkaan niin usein käy..... tapahtui ikäviä asioita... ja on lisää tapahtunut.... mut se siitä..... kuin sun aamu noin muuten on menny...:)

..voin vain arvailla ja kuvitella.. hmmm..

aamu on sujunut normaalin kaavan mukaan.. herään katsomaan heartbiittii.. keitän teetä..tuun tietokoneelle ja sen jälkeen alan hommiin..

• pervokki kirjoitti:

..voin vain arvailla ja kuvitella.. hmmm..

aamu on sujunut normaalin kaavan mukaan.. herään katsomaan heartbiittii.. keitän teetä..tuun tietokoneelle ja sen jälkeen alan hommiin..

mut et ihan kaikkea.....höh sie olet se tee ihminen.... juotko ikinä kahvia....? mulla aamu alkanut puuron keitolla... meinasin siivota mut jätän iltaan ku typy lähtee isälleen... saan rauhassa sit touhuta....:)))

• BBrunetti kirjoitti:

mut et ihan kaikkea.....höh sie olet se tee ihminen.... juotko ikinä kahvia....? mulla aamu alkanut puuron keitolla... meinasin siivota mut jätän iltaan ku typy lähtee isälleen... saan rauhassa sit touhuta....:)))

..juon teetä? niin kornilta kun se meikäläiseltä kuullostaa niin sen lisäksi että tee on hyvää.. se on terveellistä.. ja piristävää varsinkin vihree tee..aito kiinalainen.. johon sekoitan kyllä maun vuoksi vähän mustaakin teetä..
        kahvi..no jotain tosi erikoista kahvii voin juoda.. mutten niinkuin ihan tavallista..

irish coffee.. kääk lähdin taas ihan väärille raiteille..

• pervokki kirjoitti:

..juon teetä? niin kornilta kun se meikäläiseltä kuullostaa niin sen lisäksi että tee on hyvää.. se on terveellistä.. ja piristävää varsinkin vihree tee..aito kiinalainen.. johon sekoitan kyllä maun vuoksi vähän mustaakin teetä..
        kahvi..no jotain tosi erikoista kahvii voin juoda.. mutten niinkuin ihan tavallista..

irish coffee.. kääk lähdin taas ihan väärille raiteille..

terveellistä mut ei mun makuun...... niin taas sitä raiteilta poiketaan..... taidan mennä tupakille ja jättää sut nyt rauhaan.... en missään nimessä kokonaan hetkellisesti.....:)))) sä ootki tääl nyt naisten pyöritykses.....;)))))

• BBrunetti kirjoitti:

terveellistä mut ei mun makuun...... niin taas sitä raiteilta poiketaan..... taidan mennä tupakille ja jättää sut nyt rauhaan.... en missään nimessä kokonaan hetkellisesti.....:)))) sä ootki tääl nyt naisten pyöritykses.....;)))))

..oon kyllä tottunut.. naisten pyöritykseen..

• pervokki kirjoitti:

..oon kyllä tottunut.. naisten pyöritykseen..

luulen niin;))))

• Dr.Swan

TAITEILIJA!
      Wau!Tilaankin Sinulta uuden lääkäri asemamme seiniä koristamaan muutamat taideteokset sitten kun tuo taloudellinen puoli alkaa olemaan taas ennallaan....Mikäs on aiheena tuossa taulussa jonka kaverillesi teit?

• ..oli semmosesta valokuvasta tehty.. hiihtäjä talvisessa metsässä..
        aihepiirini ovat yleensä jos omasta päästäni saan tehdä niin synkän surrealismin ja groteskin kauhutaiteen puolella..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..oli semmosesta valokuvasta tehty.. hiihtäjä talvisessa metsässä..
        aihepiirini ovat yleensä jos omasta päästäni saan tehdä niin synkän surrealismin ja groteskin kauhutaiteen puolella..

...no ihan kauhua en ihan tohtisi laittaa vastaan-ottomme seinille...ihmiset tuntuvat muutenkin olevan usein niin peloissaan...vaikkei toki mitään syytä pelkoon olekkaan...Mutta teettekö Te ollenkaan muotokuvia?

• Dr.Swan kirjoitti:

...no ihan kauhua en ihan tohtisi laittaa vastaan-ottomme seinille...ihmiset tuntuvat muutenkin olevan usein niin peloissaan...vaikkei toki mitään syytä pelkoon olekkaan...Mutta teettekö Te ollenkaan muotokuvia?

..muotokuvamestari.. yritystä on ollut ja yritän edelleenkin.. en ole siinä vielä kovin hyvä..

hmm.. kauhukuvia seinille vaan.. kyllähän potilaiden pitää ymmärtää huumoria..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..muotokuvamestari.. yritystä on ollut ja yritän edelleenkin.. en ole siinä vielä kovin hyvä..

hmm.. kauhukuvia seinille vaan.. kyllähän potilaiden pitää ymmärtää huumoria..

..että Minun potilailta vaaditaan hillitöntä huumorin tajua...muutenhan tässä olisi joutunut jo monet kerrat syytteeseen ties mistä!

...Jään harkitsemaan sitä kauhu-aihetta...ehkäpä kokonainen kauhu galleria olisi onnen omiaan juuri tuolla uudessa "Laattajärven lentävien lääkäreiden" puljussa....mutta en voi itse tehdä näin suuria päätöksiä,täytynee neuvotella tulevan mieheni kanssa tästä..

• Dr.Swan kirjoitti:

..että Minun potilailta vaaditaan hillitöntä huumorin tajua...muutenhan tässä olisi joutunut jo monet kerrat syytteeseen ties mistä!

...Jään harkitsemaan sitä kauhu-aihetta...ehkäpä kokonainen kauhu galleria olisi onnen omiaan juuri tuolla uudessa "Laattajärven lentävien lääkäreiden" puljussa....mutta en voi itse tehdä näin suuria päätöksiä,täytynee neuvotella tulevan mieheni kanssa tästä..

..maalaukseni ovat vakavia.. no jotkut on vähän humoristisiakin mutta se missä ympäristössä niitä käytetään niin.. tosiaankin..
        sarja sairaala-aiheisia kauhukuvia voisi sopia klinikallesi..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..maalaukseni ovat vakavia.. no jotkut on vähän humoristisiakin mutta se missä ympäristössä niitä käytetään niin.. tosiaankin..
        sarja sairaala-aiheisia kauhukuvia voisi sopia klinikallesi..

Pannaan heti kättelyssä seitsemän kappaletta synkkiä,sairaala aiheisia kauhu kuvia tilaukseen!Mitä kauheampia-sen parempia!Uskon että Laattajärveläiset suorastaan kirkuvat ihastuksesta!Ja eikai tätä asiaa tarvitse mieheltäkään kysyä...olkoon se häälahja minulta!!!

• Dr.Swan kirjoitti:

Pannaan heti kättelyssä seitsemän kappaletta synkkiä,sairaala aiheisia kauhu kuvia tilaukseen!Mitä kauheampia-sen parempia!Uskon että Laattajärveläiset suorastaan kirkuvat ihastuksesta!Ja eikai tätä asiaa tarvitse mieheltäkään kysyä...olkoon se häälahja minulta!!!

..aivan tosissasi olet.. niin koosta riippuen 7 kpl tulee aika hintavaksi.. tukkualennusta voin antaa.. aikamoinen homma tuossa kyllä on..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..aivan tosissasi olet.. niin koosta riippuen 7 kpl tulee aika hintavaksi.. tukkualennusta voin antaa.. aikamoinen homma tuossa kyllä on..

Kyllähän minulla on aikaa odottaa!Ymmärrän kyllä että hintavaahan taide aina on mutta olenkin taiteen suuri ystävä ja valmis ottamaan vaikka lainan Y.Laatalta jos niikseen menee!...ööö...tuota tämä on huuhaata...

• Dr.Swan kirjoitti:

Kyllähän minulla on aikaa odottaa!Ymmärrän kyllä että hintavaahan taide aina on mutta olenkin taiteen suuri ystävä ja valmis ottamaan vaikka lainan Y.Laatalta jos niikseen menee!...ööö...tuota tämä on huuhaata...

..mä vähän arvelinkin.. se ei oo huuhaata että oon myynyt ihan hyvään hintaan maalauksia ja yritän laajentaa asiakaspiiriä..
        mukavaa lisätienestii tulee noista maalauksista..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..mä vähän arvelinkin.. se ei oo huuhaata että oon myynyt ihan hyvään hintaan maalauksia ja yritän laajentaa asiakaspiiriä..
        mukavaa lisätienestii tulee noista maalauksista..

...olevan huuhaata.No niin nyt täytyy taas kiitää ,heiiiii!

• quistis

Loppuks Sulta ruoka..Aikas exoottista evästä kastemadot...Noo meneehän nekin,jos friteeraa..Kohta tulee laatta....................

• ..ei nyt sentään.. ajattelin mennä mato-ongelle.. en mä sentään matoja syö.. ei vaikka friteerattuja oliskin..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..ei nyt sentään.. ajattelin mennä mato-ongelle.. en mä sentään matoja syö.. ei vaikka friteerattuja oliskin..

kalasaalista hyvää:o)))))))))))))) Inhottavia otuksia laitaa ne madot koukkuun.....ikeesti kohta lentää laatta.....................................

• quistis kirjoitti:

kalasaalista hyvää:o)))))))))))))) Inhottavia otuksia laitaa ne madot koukkuun.....ikeesti kohta lentää laatta.....................................

..katotaan jos päästään liikkeelle.. vettä vaan tulee aika paljon..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..katotaan jos päästään liikkeelle.. vettä vaan tulee aika paljon..

sada..Mut en kyllä kalaan lähde...Mulla on pallo ihan hukassa...

• quistis kirjoitti:

sada..Mut en kyllä kalaan lähde...Mulla on pallo ihan hukassa...

..ja aivot narikasssa aijai ei hyvältä kuullosta..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..ja aivot narikasssa aijai ei hyvältä kuullosta..

syyntakeeton tila...Ei tarvitsis kuin punkkua niin tää olis valmis....;o)))

• quistis kirjoitti:

syyntakeeton tila...Ei tarvitsis kuin punkkua niin tää olis valmis....;o)))

..punkkuu.. nam.. ei ei saa mennä taas väärille raiteille..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..punkkuu.. nam.. ei ei saa mennä taas väärille raiteille..

väärät raiteet...Katsos tää on tätä,kun suistuu raiteiltaan...Mun kyl tekis mieli...Sitä punaista..

• quistis kirjoitti:

väärät raiteet...Katsos tää on tätä,kun suistuu raiteiltaan...Mun kyl tekis mieli...Sitä punaista..

..eipä mitään.. älä kuitenkaan liikaa juo..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..eipä mitään.. älä kuitenkaan liikaa juo..

Yksin on sellainen vaara olemassa..Vai haliskos seuraa..Siinäkin omat vaaransa näillä fiiliksillä..Nyt miettii..kovin miettii...Kuuluuko raksutus..

• quistis kirjoitti:

Yksin on sellainen vaara olemassa..Vai haliskos seuraa..Siinäkin omat vaaransa näillä fiiliksillä..Nyt miettii..kovin miettii...Kuuluuko raksutus..

..kuuluu.. mut mun pitää mennä silinterin tekoon ja nyt mä tarkoitan sitä.. oikeeeesti..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kuuluu.. mut mun pitää mennä silinterin tekoon ja nyt mä tarkoitan sitä.. oikeeeesti..

mä en puhu Sulle enää...:o)))))))))

• eijarina

meinaat vai matosoppaa tehdä:) Mä oon tulossa kipeeks, täytyy varmaan siirtää sänky koneen viereen et saa turista huuhaalla:(

• ..ehkä vaikken oo mikään kalamies.. houkuttelevampaa kuin matosoppa..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..ehkä vaikken oo mikään kalamies.. houkuttelevampaa kuin matosoppa..

mä kävin jatkuvasti virvelöimässä millon missäkin kun oli auto mut nyt sekin on jäänyt. Oli ihan kivaa ajankulua vaikka ei ois mitään tullukkaan.

• eijarina kirjoitti:

mä kävin jatkuvasti virvelöimässä millon missäkin kun oli auto mut nyt sekin on jäänyt. Oli ihan kivaa ajankulua vaikka ei ois mitään tullukkaan.

..oon viimeksi onkinut joskus teininä.. mato-ongella..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..oon viimeksi onkinut joskus teininä.. mato-ongella..

sil kyl kalaa saakin kun virvelillä mut jos isompaa halusin niin sit virvelillä. Nokian virrasta sai taimeniakin kun sinne oli istutettu.

• eijarina kirjoitti:

sil kyl kalaa saakin kun virvelillä mut jos isompaa halusin niin sit virvelillä. Nokian virrasta sai taimeniakin kun sinne oli istutettu.

..olla.. en kyllä tiedä paljoakaan kalastuksesta.. oon enemmän näitä metsissä liikuskelijoita.. veneily on kyllä kivaa.. jos vaan omistais veneen..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..olla.. en kyllä tiedä paljoakaan kalastuksesta.. oon enemmän näitä metsissä liikuskelijoita.. veneily on kyllä kivaa.. jos vaan omistais veneen..

ei ole kyl mullakaan ja metsässä kulkeminen on kans nykyään mulla ulkoilu meininki. Onneks on metsä ihan vieressä. Koht pääsee ettiin kanttarellejä. Muita sieniä en oikein kunnolla ees tunne enkä viitti niit laittaakkaan.

• eijarina kirjoitti:

ei ole kyl mullakaan ja metsässä kulkeminen on kans nykyään mulla ulkoilu meininki. Onneks on metsä ihan vieressä. Koht pääsee ettiin kanttarellejä. Muita sieniä en oikein kunnolla ees tunne enkä viitti niit laittaakkaan.

..ei kunnon metsää ihan lähellä oo.. meri kilsan päässä..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..ei kunnon metsää ihan lähellä oo.. meri kilsan päässä..

pitäis sit varmaan hommata vene et pääsisit merelle.

• eijarina kirjoitti:

pitäis sit varmaan hommata vene et pääsisit merelle.

..rahaa.. en haluu missä tahansa purkissa seilailla..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..rahaa.. en haluu missä tahansa purkissa seilailla..

ihan tuttu mullekkin:( Kai sitä keksis vaiks mitä kivaa kun olis vähän enemmän rahaa mut tökäreillä saa elää ihan kädestä suuhun. Jotain hyvääkin, netin kuukaus maksu laski taas reilun2 euroo:)

• eijarina kirjoitti:

ihan tuttu mullekkin:( Kai sitä keksis vaiks mitä kivaa kun olis vähän enemmän rahaa mut tökäreillä saa elää ihan kädestä suuhun. Jotain hyvääkin, netin kuukaus maksu laski taas reilun2 euroo:)

..törsää tänään hauskanpitoon.. otan iisisti.. mut kai sitä pitäis mennä projektien pariin..

silinteri-ongelma on vieläkin ratkaisematta.. mietin että kartonki, kangas muutama kerros.. ja nahkapinta ja lieri tärkitään kunnolla ennenkuin se nahka pistetään siihen päälle.. kuullostaako tyhmältä?..

siis mun on pakko kehittää silinteri mun synttäreiks.. aidot maksaa maltaita ja pilailupuodista löytää vaan huonoja..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..törsää tänään hauskanpitoon.. otan iisisti.. mut kai sitä pitäis mennä projektien pariin..

silinteri-ongelma on vieläkin ratkaisematta.. mietin että kartonki, kangas muutama kerros.. ja nahkapinta ja lieri tärkitään kunnolla ennenkuin se nahka pistetään siihen päälle.. kuullostaako tyhmältä?..

siis mun on pakko kehittää silinteri mun synttäreiks.. aidot maksaa maltaita ja pilailupuodista löytää vaan huonoja..

kuullosta ollenkaan tyhmältä! Ootko aatellu pukuvuokraamoo? Oon joskus ite käytänyt kun on sellanen juttu ollut et tien etten moista vaatetta toiste tarvi:)

• eijarina kirjoitti:

kuullosta ollenkaan tyhmältä! Ootko aatellu pukuvuokraamoo? Oon joskus ite käytänyt kun on sellanen juttu ollut et tien etten moista vaatetta toiste tarvi:)

..en halua vuokrata.. tahtoo ikioman.. myöhempiä juttujani varten..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..en halua vuokrata.. tahtoo ikioman.. myöhempiä juttujani varten..

vaan projektin pariin pähkäilemään kuinka parhaiten onnistuu. Minähän en ymmärrä tollasesta mitään. Ompelu hommissakin oon täys tumpula! En huomaa et neula on vääripäin kädessä ennenku se pistää mua:)

• eijarina kirjoitti:

vaan projektin pariin pähkäilemään kuinka parhaiten onnistuu. Minähän en ymmärrä tollasesta mitään. Ompelu hommissakin oon täys tumpula! En huomaa et neula on vääripäin kädessä ennenku se pistää mua:)

..nyt pitää mennä kattoo netistä malleja.. korkeus, muoto yms.. netti on kyllä hyödyllinen..

moikka..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3985
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3618
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3107
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2075
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      1949
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      29