Minulla on kokemusta 170 € :lla ostetusta rokotteesta
MITÄ SIITÄ SEURASI? HUONOA!
Olin sairastanut monet vyöruusut siksi lääkärin suosituksesta hankin rokotteen.
Ja heti rokotuksen jälkeenkin vyöruusua alkoi pukkaamasn pakaraan heti uusi kun edellinen oli juuri ja juuri parantunut.
Tätä kesti kuukausien ajan.
Nyt on VALAVIR 500 mg estolääke suun kautta
3 kk annos yli 70 € maksaa
SITTEN:
Ylähuulen yläpuolelle tuli koko huulen alueelle herbeksen kaltaisia näppylöitä, nytkin on !
MINULLA EI OLE OLLUT KO. PAIKASSA /
KASVOISSA KOSKAAN, IKINÄ TUOMMOISTA ROKKOA/IHOTTUMAA.
Mitähän roskaa nuo rokotteet ovat?
Entä jos sinulla ei ole koskasn aikaisemmin ollut vyöruusua js sinuun tökätään tämä rokote, muistisairauden estoksi herääkö vyöruusuvirus eloon jonka olet saanut vesirokon sairastuksessa. Se on kaikilla kehossa, oireettomanakin.
Sitten siinä olet samassa liemessä kuin minä...
ILmeisesti tämä rokotustehdas on keksinyt hyvän markkinointi/ testiryhmän meistä senioreista itse olen 78 v. Lue rahastus
KUKA SEN SANOO ROKOTUKSEN JÄLKEEN
AUTTOIKO VAI EI?
TULEEKO MUISTISAIRAUS VAI EI?
VANHUKSIA KÄYTETÄÄN HYVÄKSI,
JOS MAKSUA PYYDÄT TESTATTAVANA OLOSTA, TUSKIN SAISIT ROKOTTEEN.
Nyt olen syönyt vyöruusu-estolääkettä yli 6 kk-3 kk kuuri maksaa yli 70 € ,kalliiksi tuli vyöruusurokotus minulle.
4x70 €=280€+170 € = noin 450 € vuosi.
TAUTI PAHENI,MUTTA POTILAS ON VIELÄ HENGISSÄ!
Herbes-tyyppinen ihottuma kasvoissa/suun alueella, ei kaunis.
Jos kysyisit lääkäriltä tästä asiasta hän vastaisi "yksittäistapaus" haluatko olla yksittäistapaus?
ÄLÄ OLE!
Mieti tarkkaan alatko testattavaksi!
AA-78 v. kokemusasiantuntija
VYÖRUUSU ROKOTE KOKEILU_MIETI_LUE TÄMÄ
Anonyymi-ap
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362634- 1011114
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63821
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237770- 35710
- 116708