Ei ihme jos miehen kunnia loukkaantui ja mies pahoinpitelee ja eron tullessa vainoaa .
Sofia virta ei osaa olla parisuhteessa . Naisen kuuluu olla alamainen miehelle ja olla vielä tyhmä.
20
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
- MYRKYN-Vihreä - SONTA-Sofia ei ole ottanut Tarpeeksi ohjeita Mamuilta - !
- Anonyymi00002
Mamuja hän kuitenkin nuoleskelee estoitta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ai millain ? En oo kuullutkaan ? Onkshän kuin sebe ?
- Anonyymi00007
Huutelee palstaporvari aamukaljoissaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Linkki tähän väitteeseen, muutoin öyhötystä.
Vahva nainen on myrkkyä heikoille miehille.
- Anonyymi00009
Juuri näin.
- Anonyymi00011
Minulla oli päinvastoin . Vaimoni oli koulutetumpi ja parempi palkka ja oli silti aika tyhmä . rahalla ja raivokohtauksilla ja kimppuun käy.isellä hän yritti hallita minua .
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minulla oli päinvastoin . Vaimoni oli koulutetumpi ja parempi palkka ja oli silti aika tyhmä . rahalla ja raivokohtauksilla ja kimppuun käy.isellä hän yritti hallita minua .
Enpä jaksa uskoa että ihmisellä joka ei edes kirjoittaa osaa on koskaan ollut minkäänlaista vaimoa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa ole ollut.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Enpä jaksa uskoa että ihmisellä joka ei edes kirjoittaa osaa on koskaan ollut minkäänlaista vaimoa.
On sillä, Nyrkki Kyllikki!
- Anonyymi00003
Aina ennen vaaleja Sofku ottaa säälikortin esiin ja kertoilee väkivaltaisesta suhteestaan, johon toki kuulunut toinen osapuoli ja tarina
- Anonyymi00015
Palsta porvarit ovat uhriutujia.
- Anonyymi00004
Ei suomalaisella miehellä ole mitään kunniaa vaan vain matu miehillä on kunniaa .
- Anonyymi00006
Kuuluuko ketjun aloittaja Luther hihhuleihin eli naisia vihaaviin muka uskovaisiin miehiin?
- Anonyymi00013
Tavallinen persuhan tuo on.
- Anonyymi00016
En kuulu , enkä vihaa naisia enkä muitakaan ihan vaan piristykseks kirjoitin , jot tajuaa persutkin oman ajattelumalli en olevan sairauden kyllästämää vihaa erilaisiin ihmisiin ja asioihin .
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tavallinen persuhan tuo on.
Ps. Huippu persu USA n Kirk aina saarnasi jotta naisen paikka on kotona . Hyvä kun persut ylistävät muslimi kulttuuria .
- Anonyymi00018
Persut ovat jakomielisiä . Jos Sofia olisi musliminainen ja ex muslimi mies niin Persut kilvan haukkuisivat muslimimiehiä ja surisivat Sofian kohtalaoa .
- Anonyymi00019
Jos Sofian väkivaltainen mies olisi ollut muslimi, vihervasemmistolaiset ei ainakaan häntä syyllistäisi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281848Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3561595- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131184Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111034
- 2851005
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 81965