Sofia virta ei osaa olla parisuhteessa . Naisen kuuluu olla alamainen miehelle ja olla vielä tyhmä.

Anonyymi-ap

Ei ihme jos miehen kunnia loukkaantui ja mies pahoinpitelee ja eron tullessa vainoaa .

20

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- MYRKYN-Vihreä - SONTA-Sofia ei ole ottanut Tarpeeksi ohjeita Mamuilta - !

• Anonyymi00002

Mamuja hän kuitenkin nuoleskelee estoitta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ai millain ? En oo kuullutkaan ? Onkshän kuin sebe ?

• Anonyymi00007

Huutelee palstaporvari aamukaljoissaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Linkki tähän väitteeseen, muutoin öyhötystä.

• Vahva nainen on myrkkyä heikoille miehille.

• Anonyymi00009

Juuri näin.

• Anonyymi00011

Minulla oli päinvastoin . Vaimoni oli koulutetumpi ja parempi palkka ja oli silti aika tyhmä . rahalla ja raivokohtauksilla ja kimppuun käy.isellä hän yritti hallita minua .

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Minulla oli päinvastoin . Vaimoni oli koulutetumpi ja parempi palkka ja oli silti aika tyhmä . rahalla ja raivokohtauksilla ja kimppuun käy.isellä hän yritti hallita minua .

Enpä jaksa uskoa että ihmisellä joka ei edes kirjoittaa osaa on koskaan ollut minkäänlaista vaimoa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sulla mitään vaimoa ole ollut.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Enpä jaksa uskoa että ihmisellä joka ei edes kirjoittaa osaa on koskaan ollut minkäänlaista vaimoa.

On sillä, Nyrkki Kyllikki!

• Anonyymi00003

Aina ennen vaaleja Sofku ottaa säälikortin esiin ja kertoilee väkivaltaisesta suhteestaan, johon toki kuulunut toinen osapuoli ja tarina

• Anonyymi00015

Palsta porvarit ovat uhriutujia.

• Anonyymi00004

Ei suomalaisella miehellä ole mitään kunniaa vaan vain matu miehillä on kunniaa .

• Anonyymi00006

Kuuluuko ketjun aloittaja Luther hihhuleihin eli naisia vihaaviin muka uskovaisiin miehiin?

• Anonyymi00013

Tavallinen persuhan tuo on.

• Anonyymi00016

En kuulu , enkä vihaa naisia enkä muitakaan ihan vaan piristykseks kirjoitin , jot tajuaa persutkin oman ajattelumalli en olevan sairauden kyllästämää vihaa erilaisiin ihmisiin ja asioihin .

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tavallinen persuhan tuo on.

Ps. Huippu persu USA n Kirk aina saarnasi jotta naisen paikka on kotona . Hyvä kun persut ylistävät muslimi kulttuuria .

• Anonyymi00018

Persut ovat jakomielisiä . Jos Sofia olisi musliminainen ja ex muslimi mies niin Persut kilvan haukkuisivat muslimimiehiä ja surisivat Sofian kohtalaoa .

• Anonyymi00019

Jos Sofian väkivaltainen mies olisi ollut muslimi, vihervasemmistolaiset ei ainakaan häntä syyllistäisi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1848
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1812
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      356
      1595
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      150
      1227
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1184
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1138
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1034
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1005
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      5
      999
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      81
      965
    Aihe