Milloin omaisuusluettelo julkistetaan?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Omaisuusluettelo julkaistiin nettisivuilla mutta sitten hakkerit kaatoivat koko sivuston. Mutta minä ehdin nähdä omaisuusluettelon ennen hakkereiden hyökkäystä eikä ollut kaunis näky se!
- Anonyymi00002
Selvitystila lienee iankaikkinen.
- Anonyymi00003
Yksinkertainen vastaus yksinkertaisen kysymykseen. Ei julkisteta milloinkaan.
- Anonyymi00004
Ei Valkeakosken Liikenteen autoilla ole sellaista arvoa, että kannattaa julkistaa. Tulee vain monelle paha mieli.
- Anonyymi00005
Selvitystila on päättynyt ja lopputilitys tehty, koska kaupparekisteristä ei enää löydy tuollaista yhtiötä. Case closed.
- Anonyymi00007
Tuttuni on yhä velkaa Väinö Paunulle, joten puheesi ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuttuni on yhä velkaa Väinö Paunulle, joten puheesi ei pidä paikkaansa.
Väinö Paunu on velkaa tutulleni.
- Anonyymi00009
Löytyyhän Vaiveroinen yhä rekisteristä! Selvitystila jatkunee vielä ainakin 100 vuotta. Niin paljon on suhmurointeja selvitettävänä.
- Anonyymi00006
Pupubussiksi tulisi nykyään kutsua VaraaKyyti piste fi :ä koska VL on pian vain historian vitsi. Ennakointia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603