Milloin omaisuusluettelo julkistetaan?
Milloin Vaivavaunuosakeyhtiön selvitystila loppuu?
9
296
Vastaukset
- Anonyymi00001
Omaisuusluettelo julkaistiin nettisivuilla mutta sitten hakkerit kaatoivat koko sivuston. Mutta minä ehdin nähdä omaisuusluettelon ennen hakkereiden hyökkäystä eikä ollut kaunis näky se!
- Anonyymi00002
Selvitystila lienee iankaikkinen.
- Anonyymi00003
Yksinkertainen vastaus yksinkertaisen kysymykseen. Ei julkisteta milloinkaan.
- Anonyymi00004
Ei Valkeakosken Liikenteen autoilla ole sellaista arvoa, että kannattaa julkistaa. Tulee vain monelle paha mieli.
- Anonyymi00005
Selvitystila on päättynyt ja lopputilitys tehty, koska kaupparekisteristä ei enää löydy tuollaista yhtiötä. Case closed.
- Anonyymi00007
Tuttuni on yhä velkaa Väinö Paunulle, joten puheesi ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuttuni on yhä velkaa Väinö Paunulle, joten puheesi ei pidä paikkaansa.
Väinö Paunu on velkaa tutulleni.
- Anonyymi00009
Löytyyhän Vaiveroinen yhä rekisteristä! Selvitystila jatkunee vielä ainakin 100 vuotta. Niin paljon on suhmurointeja selvitettävänä.
- Anonyymi00006
Pupubussiksi tulisi nykyään kutsua VaraaKyyti piste fi :ä koska VL on pian vain historian vitsi. Ennakointia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181