Suuri herätys

PekkaPakana

Mukavaa kun ateismi palstalle virtaa jatkuvasti uskovaisia muilta palstoilta. Tämä on merkki suuresta herätyksestä. Nämä uskovaiset ovat heräämässä todellisuuteen ja vapautumassa uskonnon pakkopaidasta.

Teille uskovaisille tahdon sanoa : sisällänne kalvava epäilys ei ole saatanan viettelystä vaan älyllistä rehellisyyttä.

Monet palstan uskovaisista toistelevat vielä vanhoja mantrojaan, mutta jatkuvasti saamme todistaa uusista ihmeistä kun ihmiset vapautuvat uskonnon kahleista.

Toivotan onnea kaikille uskonnosta vapautuville. Tälle palstalle tulo oli ensimmäinen askel kohti uutta, parempaa elämää. Tervetuola todellisuuteen!

24

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nassen

      kyllä me mielellämme teidän polkuanne valaisemme, olkoonkin että mantranne välillä tuntuvatkin, viikosta toiseen toistettuina, raskailta.

      Antakaa sisäiselle rehellisyydellenne ja älyllenne arvoa, tervetuloa vapautumaan uskistumisen ikeestä, PekkaPakanan sanoin: "Tervetuloa todellisuuteen!"

    • kasper

      Eikö uskovainen tosiaan pysty antautumaan ajatukselle että Jumalaa ei ole. Jos kerran usko on vahva ja elävä (kuten aina väittävät) niin luulisi sen sietävän kriittistäkin tarkastelua vaikka ihan koetuksen vuoksi. Keskustelua ei uskovaisten kanssa synny siitä syystä että ateisti kehottaa kyseenalaistamaan Jumalan ja raamatun. Tässä kohtaa uskis menee (turhaan?) siilipuolustukseen ja turvautuu tuttuihin mantroihin uskaltautumatta avoimeen keskusteluun.

      Ateistit "syyllistyvät" aina siihen kyseenalaistamiseen ja uskovaiset siihen että eivät suostu kyseenalaistamaan. Tämä "keskustelu" on yleensä vain toisten vakaumusten arvostelemista ilman että tunnetaan toisen osapuolen perusteita uskolleen/näkemykselleen.

      Kivakiittihei

    • Mattiaaro

      En halua "herätä" siihen valheeseen, jossa te ihmisparat olette.
      Todellisuutta on se, että Jumala on luonut meidät, ja että usko Jeesukseen pelastaa!!
      En näe uskoani pakkopaitana. Näen uskoni todellisena vapautena, kun kanssani on Jeesus Kristus!

      • Jeesuksen esi-isä

        Jeesushan sanoi että häneen uskovat voivat tehdä ihmetekoja kuten parantaa sairaita yms. Sanohan mitä ihmeitä sinä olet tehnyt ja pysyt tekemään. Jos et pysty tekemään ihmeitä et usko Jeesukseen.


      • Jeesuksen esi-isä
        Jeesuksen esi-isä kirjoitti:

        Jeesushan sanoi että häneen uskovat voivat tehdä ihmetekoja kuten parantaa sairaita yms. Sanohan mitä ihmeitä sinä olet tehnyt ja pysyt tekemään. Jos et pysty tekemään ihmeitä et usko Jeesukseen.

        Minä todella uskon Jeesukseen ja pystyn tekemään ihmeitä. Eilen esimerkiksi kävelin ilmassa suojatien yli, kun en viitsinyt odottaa valon vaihtumista. Poliisi-setä se silti antoi sakot vaikka kävelin 20 metriä tien yläpuolella.


      • PekkaPakana

        Mutta silti olet eksynyt jostain syystä tänne ateismi palstalle. Ehkä olet jo huomannut ettei maailma olekaan ihan niin yksinkertainen kun pyhäkoulussa opetettiin. Sisintäsi kalvaa epäilys.

        Mutta vielä sinulla ei ole voimia irtaantua uskonnosta. Opäilet ettet saa uskonnottomana samaa turvallisuuden tunnetta jota sinulla tuottaa vanhojen mantrojen mumiseminen ja taikaolentoihin uskominen.

        Onko sinulla kenties joku ystävä joka on ateisti? Voisit jutella hänen kanssaan ja huomaat että ruoho on todellakin vihreämpää aidan toisella puolella. Myös uskontojen uhrien tuki RY voi auttaa.


      • Rakastan todella tätä esimerkkiä:
        " Äiti, joka laittaa radion soimaan aina lauantai-iltaisin "ihan vain tavan vuoksi" ei ole mitään uutta auringon alla. Mitään uutta ei myöskään ole siinä, että perheen isä katoaa aina samoihin aikoihin tyttären huoneeseen - siitäkin huolimatta että ovi on koetettu teljetä sisäpuolelta tuolin avulla. Äiti ei näe - kieltäytyy näkemästä - mitä hänen onnellisessa kodissaan aina lauantaisin tapahtuu. Eikä hän sitä kuulekaan musiikin alta."
        http://www.pakanaverkko.fi/vox/huomioita_julkilausumista.shtml

        Totta. Näet varmasti helpottavana seikkana tuon jumalasi.


      • oggi kirjoitti:

        Rakastan todella tätä esimerkkiä:
        " Äiti, joka laittaa radion soimaan aina lauantai-iltaisin "ihan vain tavan vuoksi" ei ole mitään uutta auringon alla. Mitään uutta ei myöskään ole siinä, että perheen isä katoaa aina samoihin aikoihin tyttären huoneeseen - siitäkin huolimatta että ovi on koetettu teljetä sisäpuolelta tuolin avulla. Äiti ei näe - kieltäytyy näkemästä - mitä hänen onnellisessa kodissaan aina lauantaisin tapahtuu. Eikä hän sitä kuulekaan musiikin alta."
        http://www.pakanaverkko.fi/vox/huomioita_julkilausumista.shtml

        Totta. Näet varmasti helpottavana seikkana tuon jumalasi.

        offtopic, satanismi on aivan yhtä idioottimainen aatesuunta, kuin kristinuskokin. Puhumattakaan saatananpalvonnasta.


      • Zacharia kirjoitti:

        offtopic, satanismi on aivan yhtä idioottimainen aatesuunta, kuin kristinuskokin. Puhumattakaan saatananpalvonnasta.

        Tuo oli esimerkki itsepetoksesta. Millä tavalla se on offtopicia?


      • oggi kirjoitti:

        Tuo oli esimerkki itsepetoksesta. Millä tavalla se on offtopicia?

        Siis kumpi oli osoitus itsepetoksesta? Offtopicia, koska aiheen ei liene satanismi.



    • Matteus-Johannes

      järjen ajan alku. Uuden alun aikojen aikaa.

      • Raamatun sana

        Jos valo joka sinussa on,onkin pimeys ......
        kuinka SUURI onkaan pimeys???????????


    • ararat

      "Mukavaa kun ateismi palstalle virtaa jatkuvasti uskovaisia muilta palstoilta. Tämä on merkki suuresta herätyksestä."
      Kiitos Pekka! Olen herännyt huomaamaan, kuinka suuresta hädästä herätyksen äärellä ollaan nykyisten lopunajan merkkien jyllätessä.

      "Nämä uskovaiset ovat heräämässä todellisuuteen ja vapautumassa uskonnon pakkopaidasta."
      Minä olen aina ollut hyvin vapaa.

      "Teille uskovaisille tahdon sanoa : sisällänne kalvava epäilys ei ole saatanan viettelystä vaan älyllistä rehellisyyttä."
      Olenkin aina tiennyt olevani hyvin älykäs. Luojalle kiitos suuresta lahjakkuudestani.

      "Monet palstan uskovaisista toistelevat vielä vanhoja mantrojaan, mutta jatkuvasti saamme todistaa uusista ihmeistä kun ihmiset vapautuvat uskonnon kahleista."
      Mantraa en ole vielä kuullut, mutta varmasti hyvä piisi. Kahleet liittyvät minusta pikemminkin seksiorjuuteen kuin uskontoon.

      "Toivotan onnea kaikille uskonnosta vapautuville. Tälle palstalle tulo oli ensimmäinen askel kohti uutta, parempaa elämää. Tervetuola todellisuuteen!"
      Kiitos samoin. Herran todellisuus on aitoa.

    • SE OLLA N..

      niinkin että, Pyhä Henki johdattaa ne uskovaiset tänne kaltaistesi luokse, ohjaaman sisälle Jumalan valtakuntaaan että sinä ja kaltaisesi saisitte sisäisen rauhan jonka vain JEESUS KRISTUS ja hänen tuntemisensa voi tuoda.
      Noista mantroista jos niillä tarkoitat Raamatun lauseita, ne ovat Jumalan sanaa ja Jumala vastaa sanastaan.Siksi me Jeesukseen uskovat emme tuo esiin itseämme vaan Jumalan sanaa Raamattua, koska siinä on muuttava voima!Todellinen vapautuminen synnistä ja saatanasta tapahtuu vain Jeesuksen kautta, usko se!

      • Tavoitteeton

        >>niinkin että, Pyhä Henki johdattaa ne uskovaiset tänne kaltaistesi luokse, ohjaaman sisälle Jumalan valtakuntaaan että sinä ja kaltaisesi saisitte sisäisen rauhan jonka vain JEESUS KRISTUS ja hänen tuntemisensa voi tuoda.>Noista mantroista jos niillä tarkoitat Raamatun lauseita, ne ovat Jumalan sanaa ja Jumala vastaa sanastaan.>Todellinen vapautuminen synnistä ja saatanasta tapahtuu vain Jeesuksen kautta, usko se!


      • ihminen on
        Tavoitteeton kirjoitti:

        >>niinkin että, Pyhä Henki johdattaa ne uskovaiset tänne kaltaistesi luokse, ohjaaman sisälle Jumalan valtakuntaaan että sinä ja kaltaisesi saisitte sisäisen rauhan jonka vain JEESUS KRISTUS ja hänen tuntemisensa voi tuoda.>Noista mantroista jos niillä tarkoitat Raamatun lauseita, ne ovat Jumalan sanaa ja Jumala vastaa sanastaan.>Todellinen vapautuminen synnistä ja saatanasta tapahtuu vain Jeesuksen kautta, usko se!

        Jumalan luoma, niin hänessä on sisäinen tunne että häntä korkeampi olento on olemassa, Raamattu nimittää sitä jumalkaipuuksi.
        Tämä ilmene mm. luonnokansoilla jotka eivät Jumalasta ole mitään kuulleet, Jeesuksen sovitustyöstä puhumattakaan siten että hekin omassa tunnossa kokevat/ aistivat itsensä yläpuolella olevan jotain suurenpaa jolle on tehtävä "tili". Siksi he rakentavat kivipaaseja, tai röykkiöitä joissa käyvät palvomassa heidän jumalaansa.
        Aivan samasta syystä ovat syntyneet intiaanien toteemipaalut.


      • Diagoras
        ihminen on kirjoitti:

        Jumalan luoma, niin hänessä on sisäinen tunne että häntä korkeampi olento on olemassa, Raamattu nimittää sitä jumalkaipuuksi.
        Tämä ilmene mm. luonnokansoilla jotka eivät Jumalasta ole mitään kuulleet, Jeesuksen sovitustyöstä puhumattakaan siten että hekin omassa tunnossa kokevat/ aistivat itsensä yläpuolella olevan jotain suurenpaa jolle on tehtävä "tili". Siksi he rakentavat kivipaaseja, tai röykkiöitä joissa käyvät palvomassa heidän jumalaansa.
        Aivan samasta syystä ovat syntyneet intiaanien toteemipaalut.

        asioita, joita eivät ymmärrä, sen takia jumalat keksittiin. Mitäs jumaliin, saatikaan tiettyyn Jumalaan, viittaavaa siinä muka on?


      • tämä erittäin kuuluisa
        Diagoras kirjoitti:

        asioita, joita eivät ymmärrä, sen takia jumalat keksittiin. Mitäs jumaliin, saatikaan tiettyyn Jumalaan, viittaavaa siinä muka on?

        SATUSETÄ täällä satuilee ties muuta.

        Haluatko että nauramme sinun jutuillesi?
        Oletko niin vähäarvoinen että haluat että nauran sinulle ihan täysillesinun satuja kukan järkevä ei ota todesta jos ottaa niin on vain sinun harhoja ;DD


      • tunne jotain
        Diagoras kirjoitti:

        asioita, joita eivät ymmärrä, sen takia jumalat keksittiin. Mitäs jumaliin, saatikaan tiettyyn Jumalaan, viittaavaa siinä muka on?

        vitsinä olemisesta?
        Eihän sinulla tunteita ole kunhan vaan olet tyhmä elukka? joka ei tuntesita tiedä mitään? Saatikkaan vielä jotain ajatellakaan?

        ;D


      • Diagoras
        tunne jotain kirjoitti:

        vitsinä olemisesta?
        Eihän sinulla tunteita ole kunhan vaan olet tyhmä elukka? joka ei tuntesita tiedä mitään? Saatikkaan vielä jotain ajatellakaan?

        ;D

        Vähä-älyinen kakara, nukkumaanmenoaikasi on varmasti umpeutunut jo.


      • Diagoras
        tämä erittäin kuuluisa kirjoitti:

        SATUSETÄ täällä satuilee ties muuta.

        Haluatko että nauramme sinun jutuillesi?
        Oletko niin vähäarvoinen että haluat että nauran sinulle ihan täysillesinun satuja kukan järkevä ei ota todesta jos ottaa niin on vain sinun harhoja ;DD

        Siinä tapauksessa hihhulit ovat jopa tyhmemiä kuin luulin. Ei tuollaiselle jaksa edes nauraa... Olet säälittävä...


      • kaikkea
        Diagoras kirjoitti:

        Vähä-älyinen kakara, nukkumaanmenoaikasi on varmasti umpeutunut jo.

        sinäkin uskot?

        et kyllä tiedä mitään mitä olen täällä sen tiedän että kyllä nä osaat ladella vaikka mitä ns vitun nukkumaaika ja jotain vähäälyisyydestä mikä lie sinunkaan älykkysosamäärä jolla voinet kehua ja sitten uskotella etä ollaan niin maailman viisaita että huh huh ;DD


      • älä jaksakaan
        Diagoras kirjoitti:

        Siinä tapauksessa hihhulit ovat jopa tyhmemiä kuin luulin. Ei tuollaiselle jaksa edes nauraa... Olet säälittävä...

        kaikkea tyhmyyttäsi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe