Hei, mulla on Ozempic 1 mg kynä (kynässä 8 kpl 1 mg:n annoksia), josta mun pitää saada 0,5 mg annos. Montako kertaa kynää pitää naksauttaa, jotta saan 0,5 mg annoksen? Vastaathan vain, jos oikeasti tiedät, kiitos.
Ozempic-annos
6
385
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onpas tuhti kynä! Minun kynässä on neljä kappaletta 1 mg annosta.
Olen aikoinaan ottanut siitä muutaman kerran 0,5 mg annoksia. En laskenut naksauksia vaan kiersin mittarin noin puoleen väliin. - Anonyymi00002
Jos olet diabeetikko, diabeteshoitaja neuvoo.
- Anonyymi00003
Miten 8 annosta voi olla, kun käyttöön otetun kynän säilyvyys on enintään 6 viikkoa?
- Anonyymi00004
Niin. Nyt kuitenkin saa tuollaisia 8 annoksen kyniä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin. Nyt kuitenkin saa tuollaisia 8 annoksen kyniä.
itse oon laihtunut 30kg ilman mitään lääkitystä, tuon ozempicin kohdalla on niin kun lopettaa sen käytön parissa vuodessa lihoo korkojen kanssa takaisin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
itse oon laihtunut 30kg ilman mitään lääkitystä, tuon ozempicin kohdalla on niin kun lopettaa sen käytön parissa vuodessa lihoo korkojen kanssa takaisin.
Miksi piti tulla kommentoimaan? Kysyikö aloittaja jotain sellaista, mihin tämä mielipiteesi vastaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467