Kerttu on järkyttynyt äitinsä kuolemasta,ja alkaa syytellä Henrikiä.Kerttu ja Henrik ajautuvat riitaan.Ismo ja Kalle pohtivat Tatun käytöstä ,tämä on suudellut saloniusta.Yksissä tuumin he päättävät kertoa asiasta Sampolle.Sampo ottaa asian puheeksi Tatun kanssa.Jiri huomaa tilaisuutensa tulleen,hän kiristää Alexia luopumaan Toronton keikasta.Alex hämmentyyy,Jiri uhkaa paljastaa Noelille Danielan ja Alexin suudelman.Jiri lähtee Torontoon.Alissa ilmaantuu tekosyyn avulla Alexin ovelle.Daniela ja Alex illastavat yhdessä.Daniela piiloutuu sängyn alle ja Alissaa harmittaa ,kun ei näe Alexin seuralaista.Magnus ja Matias näkevät yllättävän parin.Väyrynen ja Melvin läheisissä tunnelmissa.Väyrynen yrittää tehdä Magnuksen mustasukkaiseksi.Olli kiukuttelee Lailalle.Laila olettaa suhteen olevan ohi ja lähentyy Vertin kanssa.Kari on iltakävelyllä Lindan kanssa.Aki ja Salla törmäävöt heihin.Sallan mustasukkaisuus ei jää keneltäkään huomaamatta.
Uudet tuulet
6
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Daniela ei piiloutunut sängyn alle vaan toiseen huoneeseen. Alex aukaisi oven "selälleen", kun Alissa tuli tuomaan toista ruokalähetystä ja vilkuili korostetusti Danielan suuntaan, kun Alissa oli ovella. No edellinen siksi sarjan kannalta, että Alissa huomaisi jonkun olevan sviitissä...
- Anonyymi00002
Miten Kari ja Linda eivät huomanneet vastaan tulevia Sallaa ja Akia, vaikka olivat maksimissaan reilun 10 metrin päässä toisistaan ennen kuin kääntyivät oikealle? Kari oli ylikumarassa Lindaa työntäessään ja katse kohdistettuna Lindaan ilmeisesti sen vuoksi, ettei pitäisi huomata heitä. Lindakaan ei nähnyt.
Eipä sarjassa huomata juuri muutakaan, esimerkiksi sitä kun lapsi katoaa vierestä. - Anonyymi00003
"Alissaa harmittaa ,kun ei näe Alexin seuralaista"
Taisi Alissaa harmittaa enemmän se, että ei päässyt Alexin sviittiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972