Uudet tuulet

Anonyymi-ap

Kerttu on järkyttynyt äitinsä kuolemasta,ja alkaa syytellä Henrikiä.Kerttu ja Henrik ajautuvat riitaan.Ismo ja Kalle pohtivat Tatun käytöstä ,tämä on suudellut saloniusta.Yksissä tuumin he päättävät kertoa asiasta Sampolle.Sampo ottaa asian puheeksi Tatun kanssa.Jiri huomaa tilaisuutensa tulleen,hän kiristää Alexia luopumaan Toronton keikasta.Alex hämmentyyy,Jiri uhkaa paljastaa Noelille Danielan ja Alexin suudelman.Jiri lähtee Torontoon.Alissa ilmaantuu tekosyyn avulla Alexin ovelle.Daniela ja Alex illastavat yhdessä.Daniela piiloutuu sängyn alle ja Alissaa harmittaa ,kun ei näe Alexin seuralaista.Magnus ja Matias näkevät yllättävän parin.Väyrynen ja Melvin läheisissä tunnelmissa.Väyrynen yrittää tehdä Magnuksen mustasukkaiseksi.Olli kiukuttelee Lailalle.Laila olettaa suhteen olevan ohi ja lähentyy Vertin kanssa.Kari on iltakävelyllä Lindan kanssa.Aki ja Salla törmäävöt heihin.Sallan mustasukkaisuus ei jää keneltäkään huomaamatta.

6

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Daniela ei piiloutunut sängyn alle vaan toiseen huoneeseen. Alex aukaisi oven "selälleen", kun Alissa tuli tuomaan toista ruokalähetystä ja vilkuili korostetusti Danielan suuntaan, kun Alissa oli ovella. No edellinen siksi sarjan kannalta, että Alissa huomaisi jonkun olevan sviitissä...

• Anonyymi00002

Miten Kari ja Linda eivät huomanneet vastaan tulevia Sallaa ja Akia, vaikka olivat maksimissaan reilun 10 metrin päässä toisistaan ennen kuin kääntyivät oikealle? Kari oli ylikumarassa Lindaa työntäessään ja katse kohdistettuna Lindaan ilmeisesti sen vuoksi, ettei pitäisi huomata heitä. Lindakaan ei nähnyt.
      Eipä sarjassa huomata juuri muutakaan, esimerkiksi sitä kun lapsi katoaa vierestä.

• Anonyymi00003

"Alissaa harmittaa ,kun ei näe Alexin seuralaista"
      Taisi Alissaa harmittaa enemmän se, että ei päässyt Alexin sviittiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      252
      2672
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1566
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1260
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe